MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 10:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 17, 2010 9:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 20, 2009 1:40 pm
Posty: 80
Numer GG: 5622617
Lokalizacja: Gniezno
mam na oku mietka z tematu ma służyć do jazdy na codzień, niby mały przebieg ok 130tyś wnętrze ideał, ale skrzynia szarpie przy zmianie biegów, dość odczuwalnie, nie wiem jak powinno być bo w swoim 230ce mam manual a z automatami nigdy nie miałem doczynienia, właściciel mówi że to wina oleju bo go nigdy nie wymieniał (2 właściciel od 3 lat) tryb sport i ekonomiczy działa,
2 kwestia to że auto po odpaleniu kolebie silnikiem, ale jak już złapie 700 obrotów to jest dobrze, wyraźniej to czuć na zimnym silniku i trzeba odpalać z wciśniętym pedałem gazu. właściciel mówi że to silniczek krokowy. auto bez lpg cena blisko 6 koła do negocjacji i się zastanawiam czy ryzykować czy szukać dalej...

_________________
Mietek mój to jest to , kocham go,,,"zmienił moje życie odkąd poskładałem go,
on wyleczył mnie z kompleksów, dał mi swoją moc... to wspaniała jest maszyna, choć stara jest jak ja... Rok 2016, rokiem powrotu mojej 230ce na drogę. Trzymajcie kciuki.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 18, 2010 1:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Jeśli jest problem z silniczkiem krokowym i auto nie ma ssania, to na zimnym i tak powinien odpalić i trzymać około 500obr/min zanim się nagrzeje. Jeśli przy tych obrotach nie łapie na wszystkie garki, to znaczy, że ma coś z zapłonem albo, co gorsza, nierówną kompresję a to już duży mankament. Jak wszystko jest naprawdę w porządku i tylko nie ma ssania, to powinien palić bez dodawania gazu (tak jak u mnie:) ).

Na automatach się nie znam.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 18, 2010 2:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
szarpanie zalezy od wielu czynnikow. moze byc skrzynia, moze to byc przeniesienie napedu czyli jakis lacznik elasyczny albo luz na dyfrze czy polosiach i bedzie taki efekt.

A TRYBU SPORT skrzynie MB NIGDY NIE MIALY !!! :roll: :roll: :roll: to jest tryb STANDARD [szok] [szok]

patrzyles jak wygalda olej na bagnecie w skrzyni?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 18, 2010 7:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 20, 2009 1:40 pm
Posty: 80
Numer GG: 5622617
Lokalizacja: Gniezno
to może tryb normalny, jak mówiłem, nie jeździłem nigdy osobowym automatem, oleju na bagnecie nie widziałem ale na pewno to szarpnięcie jest wina skrzyni a nie wału krzyżaków czy dyfra, a szarpie mocniej niż ciężarówka z automatem, a to chyba nie przystoi mercedesowi tym bardzie ze to auto na co dzień. gdyby to był manual albo diezel to bym brał a tak sie boje dodatkowych kosztów

_________________
Mietek mój to jest to , kocham go,,,"zmienił moje życie odkąd poskładałem go,
on wyleczył mnie z kompleksów, dał mi swoją moc... to wspaniała jest maszyna, choć stara jest jak ja... Rok 2016, rokiem powrotu mojej 230ce na drogę. Trzymajcie kciuki.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 18, 2010 9:29 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
A sprawdzałeś podporę wału i łączniki skrzynia wał i wał most?Najczęscie tam dochodzi do uszkodzeń i wtedy czuć "rwanie" ..zależy też jak kto operuje gazem. Co to za typ silnika?

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 18, 2010 9:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
ja jeszcze dodam ze warto sprawdzic zawieszenie samego dyfra, z tyłu, za jego obudową. U mnie slychac bylo z tylu gluchy stuk jakby ktos mocarnie w rame walil gumowym mlotem.

a dzis dolalem u siebie niecala szklanke oleju do skrzyni, bo poziom byl ponizej minimum i naprawde odczulem poprawe przy zmianach biegow. To daje do myslenia jak wazna jest ilosc i jakosc oleju w skrzynce.

_________________
Pozdrawiam, mMm

E280 T
450SLC 5.0
dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123

Automatom mówię NIE
Śląsk, Gliwice


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 21, 2010 5:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 20, 2009 1:40 pm
Posty: 80
Numer GG: 5622617
Lokalizacja: Gniezno
\
dzięki Panowie, kupiłem jednak inne auto, wię moje 230CE sobie odpocznie

_________________
Mietek mój to jest to , kocham go,,,"zmienił moje życie odkąd poskładałem go,
on wyleczył mnie z kompleksów, dał mi swoją moc... to wspaniała jest maszyna, choć stara jest jak ja... Rok 2016, rokiem powrotu mojej 230ce na drogę. Trzymajcie kciuki.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl