MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
w201 2.0 automat prośba o pomoc https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47589 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Romlas [ śr mar 17, 2010 9:31 pm ] |
Tytuł: | w201 2.0 automat prośba o pomoc |
mam na oku mietka z tematu ma służyć do jazdy na codzień, niby mały przebieg ok 130tyś wnętrze ideał, ale skrzynia szarpie przy zmianie biegów, dość odczuwalnie, nie wiem jak powinno być bo w swoim 230ce mam manual a z automatami nigdy nie miałem doczynienia, właściciel mówi że to wina oleju bo go nigdy nie wymieniał (2 właściciel od 3 lat) tryb sport i ekonomiczy działa, 2 kwestia to że auto po odpaleniu kolebie silnikiem, ale jak już złapie 700 obrotów to jest dobrze, wyraźniej to czuć na zimnym silniku i trzeba odpalać z wciśniętym pedałem gazu. właściciel mówi że to silniczek krokowy. auto bez lpg cena blisko 6 koła do negocjacji i się zastanawiam czy ryzykować czy szukać dalej... |
Autor: | Prezeslaw [ czw mar 18, 2010 1:56 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli jest problem z silniczkiem krokowym i auto nie ma ssania, to na zimnym i tak powinien odpalić i trzymać około 500obr/min zanim się nagrzeje. Jeśli przy tych obrotach nie łapie na wszystkie garki, to znaczy, że ma coś z zapłonem albo, co gorsza, nierówną kompresję a to już duży mankament. Jak wszystko jest naprawdę w porządku i tylko nie ma ssania, to powinien palić bez dodawania gazu (tak jak u mnie:) ). Na automatach się nie znam. |
Autor: | Frytejro [ czw mar 18, 2010 2:43 pm ] |
Tytuł: | |
szarpanie zalezy od wielu czynnikow. moze byc skrzynia, moze to byc przeniesienie napedu czyli jakis lacznik elasyczny albo luz na dyfrze czy polosiach i bedzie taki efekt. A TRYBU SPORT skrzynie MB NIGDY NIE MIALY !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() patrzyles jak wygalda olej na bagnecie w skrzyni? |
Autor: | Romlas [ czw mar 18, 2010 7:59 pm ] |
Tytuł: | |
to może tryb normalny, jak mówiłem, nie jeździłem nigdy osobowym automatem, oleju na bagnecie nie widziałem ale na pewno to szarpnięcie jest wina skrzyni a nie wału krzyżaków czy dyfra, a szarpie mocniej niż ciężarówka z automatem, a to chyba nie przystoi mercedesowi tym bardzie ze to auto na co dzień. gdyby to był manual albo diezel to bym brał a tak sie boje dodatkowych kosztów |
Autor: | Popey [ czw mar 18, 2010 9:29 pm ] |
Tytuł: | |
A sprawdzałeś podporę wału i łączniki skrzynia wał i wał most?Najczęscie tam dochodzi do uszkodzeń i wtedy czuć "rwanie" ..zależy też jak kto operuje gazem. Co to za typ silnika? |
Autor: | mMm2 [ czw mar 18, 2010 9:53 pm ] |
Tytuł: | |
ja jeszcze dodam ze warto sprawdzic zawieszenie samego dyfra, z tyłu, za jego obudową. U mnie slychac bylo z tylu gluchy stuk jakby ktos mocarnie w rame walil gumowym mlotem. a dzis dolalem u siebie niecala szklanke oleju do skrzyni, bo poziom byl ponizej minimum i naprawde odczulem poprawe przy zmianach biegow. To daje do myslenia jak wazna jest ilosc i jakosc oleju w skrzynce. |
Autor: | Romlas [ ndz mar 21, 2010 5:56 pm ] |
Tytuł: | |
\ dzięki Panowie, kupiłem jednak inne auto, wię moje 230CE sobie odpocznie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |