MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Ciśnienie - wskazania na liczniku a prawda https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47668 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Paweł-Sec [ ndz mar 21, 2010 8:22 pm ] |
Tytuł: | Ciśnienie - wskazania na liczniku a prawda |
Czy da się sprawdzić faktycznie jakie jest ciśnienie oleju czy trzeba patrzeć tylko na ten wskażnik na zegarach. Powiem tak raz mam 2 atm automat na D lub R a niekiedy 1 atm. Jak jest na N lub P to jest ok 2.5 atm. Co trzeba zrobic co i gdzie wkręcić. Z góry dziekuje. |
Autor: | THC [ ndz mar 21, 2010 8:24 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli nie jestes pewien wskazań , najszybciej podłączyć inne zegary. Oczywiście najprostszy mechanik podłączy zewnętrzny manometr i Ci to zmierzy w chwilkę. |
Autor: | Paweł-Sec [ ndz mar 21, 2010 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
właśnie mysle o innym manometrze tylko gdzie w V8 da się go wkręcić. Jednostka jest po remoncie , oczywiście bez szlifów ale panewki wyglądały naprawdze łądnie. |
Autor: | Marian-m110 [ ndz mar 21, 2010 8:30 pm ] |
Tytuł: | 126 |
witam,z mojego doświadczenia to tylko zegar czyli ciśnienie jest lub go nie ma ,moje 123 280 po 480 tyś wskazywało na ciepłym 1 .Moje 107 280 po przebiegu 108 tys kil wskazuje na ciepłym 1,4 .Wnioski pozostawiam dla ciebie |
Autor: | Paweł-Sec [ ndz mar 21, 2010 8:54 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawdzic to i tak go chce bo przynajmniej będe wiedział co jest. Po dodaniu delikatnie gazu juz pojawia sie całe 3 tyle ile na zegarze. |
Autor: | czarek12 [ ndz mar 21, 2010 9:59 pm ] |
Tytuł: | |
Wszystko zależy od zalanego-gęstości oliwy,na mineralu możesz mieć np. 2 bary, ale jak zalejesz pełny syntetyk to ciśnionko na bank spada na 1bar, wiadomo że im wyżej tym lepiej, ale najważniejsze żeby po podniesieniu obrotów- czyli dodanu tzw. gazu szło na max, jesli tak się nie dzieje to wiadomo-panewki, itd |
Autor: | Paweł-Sec [ ndz mar 21, 2010 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
A może zmienic olej. Poprawi coś czy tylko strata pieniążków, dwa tyg temu zalany był półsyntetykiem. |
Autor: | AndyS [ pn mar 22, 2010 9:06 pm ] |
Tytuł: | |
Przegapiłeś TEN temat? Jest tam wiele pomocnych wskazówek. Z pewnością po przeczytaniu wyciągniesz odpowiednie wnioski. |
Autor: | Paweł-Sec [ pn mar 22, 2010 9:28 pm ] |
Tytuł: | |
AndyS pisze: Przegapiłeś TEN temat?
Jest tam wiele pomocnych wskazówek. Z pewnością po przeczytaniu wyciągniesz odpowiednie wnioski. Poczytałem poczytałem i dochodze do wniosku ze nie jest tak tragicznie jak by sie mogło wydawać. silnik po dłuzszej jezdzie na "d" ma ok 1 z małym groszem atm a na P lub N ciepła jednostka ok 2 atm. A powiedzcie mi jeszcze jedno przebieg bliżej nie określony (licznik ponad 260tys) pewnie lekko z 100 tys zdjęte . Jakim olejem go najlepiej zalewać. W tej chwili mam półsyntetyka. |
Autor: | ukaniu [ pn mar 22, 2010 10:55 pm ] |
Tytuł: | |
Ciśnienie to jest ostatnia sprawa jaka może zmusić do serwisu silnika. Jak nie dudnią panewki to jest to tylko szukanie sobie problemów ![]() Bo to wszystko są pi razy oko wskaźniki o dokłądności na poziomie kurka na kominie. Np wiatrowe porsche 911 w pewnych rodzajach motorów przyjmuje się, że nie odbiego od morny jak ciśnienie narasta o 1 atm co 1000 obr ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |