MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Nie chce zapalić (duży problem) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47788 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | janus [ sob mar 27, 2010 7:57 pm ] |
Tytuł: | Nie chce zapalić (duży problem) |
Witam Mam takie pytanie mam gwiazdę taką jak w podpisie i mam z nią problem ale może zacznę od początku. Miałem dalszy wyjazd planowany na sobotę, no i żeby nieco sobie drogę skrócić to postanowiłem jechać z małymi przesiadkami i przespać się u siostry. No i w piątek pozałatwiałem kilka spraw i zaraz postanowiłem jechać zatankować gaz i w drogę. Tutaj pojawił się problem, bo jak zatankowałem gaz to za cholerę nie mogłem odpalić samochodu, w mojej instalacji automatycznie po nagrzaniu się silnika na benzynie przełączy się na gaz czyli zawsze muszę odpalić na benzynie. Kręcę kręcę rozrusznikiem i kiszka nic nie daje, gaziarz przyszedł i jakiś klient który jak się okazało instalacje gazowe zakłada i pokazał mi że jednak da się fure odpalić na gazie w trybie awaryjnym czy serwisowym, no i jak mu przegazowałem to odpalił ale od razu zgasł i za każdym razem na gazie odpala ale trzeba mu trzymać obroty powyżej 1500 bo gaśnie nawet nie wiecie jak się ciężko takim samochodem jedzie udało mi się jakimś cudem do domu dojechać (z wyjazdu juz nici) sprawdziłem wszystkie świece iskrę dają, jak jest samochód odpalony po przełączeniu na benzynę chodzi na niej ale też nie potrafi obrotów utrzymać i od razu gaśnie. Macie może jakiś propozycje co to może być |
Autor: | THC [ sob mar 27, 2010 8:15 pm ] |
Tytuł: | |
Zobacz najprostszą rzecz, czy nie spadła rurka spod gumowca, pod wtryskiem. Objawy pasują własnie do tego jeśli na benzynie nie trzyma również obrotów. Ogólnie kiedy jedziesz nie jest lekko zamulony na benzynie i na lpg? Szukaj w dolocie i lewym powietrzu, to nie wina iskry. |
Autor: | janus [ sob mar 27, 2010 8:21 pm ] |
Tytuł: | |
tak trochę zamulony jest sprawdzę to może jeszcze dzisaj |
Autor: | THC [ sob mar 27, 2010 8:26 pm ] |
Tytuł: | |
Podwiń rękaw do łokcia i wbij rękę między aparat zapłonowy a pierwszą rure dolotu, zmacaj bezczelnie gume pod wtryskiem jak namierzysz otwór z kołnierzem poniżej bedzie rurka. Gorzej jak jest na swoim miejscu ![]() |
Autor: | janus [ sob mar 27, 2010 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
Pomogło taka banalna sprawa a tyle kłopotu musiałem samochód pożyczyć a się okazało że niepotrzebnie serdeczne dzięki |
Autor: | THC [ sob mar 27, 2010 10:14 pm ] |
Tytuł: | |
Spoko luz:) na upartego można ja skręcic zwykłą obejmą, jak zacznie częsciej spadać. Można się tez udac do aso po nowe:) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |