MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem po zimie, ABS i ASR https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47789 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bilek [ sob mar 27, 2010 8:32 pm ] |
Tytuł: | Problem po zimie, ABS i ASR |
Cześć Wam, mam mały problem z autkiem, otóż po 6 miesięcznej przerwie wreszcie ujrzał światło dzienne (zimowy sen). Odpalić odpalił, jeździć jeździ, ale cały czas trzyma obroty rzędu 2000 na N lub P i ciągle świeci kontrolka ABS i ASR. Na D lub R działa poprawnie, tzn, że lampki świecą cały czas, ale obroty ma normalne. Raz już mi się tak przytrafiło po zeszłej zimie, auto przegazowałem, problem zniknął i wszystko cały 2009 rok było ok, teraz po przegazowaniu nic się nie zmienia. Co radzicie? Pozdrawiam Bilek |
Autor: | Mirmur [ sob mar 27, 2010 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
Zacznij od "srebrnego" przekaźnika. Bezpiecznik, styki, zimne luty itd. Pozdrawiam. |
Autor: | stanleym126 [ ndz mar 28, 2010 8:41 am ] |
Tytuł: | |
Regulator obrotów (niewłaściwie nazywany silnikiem krokowym) wyjmij i przez otworek spsikaj go jakimś np. WD 40 i poruszaj wkrętakiem tłok w pełnym zakresie obrotu. |
Autor: | howser [ ndz mar 28, 2010 10:59 am ] |
Tytuł: | |
stanleym126 pisze: wyjmij i przez otworek spsikaj go jakimś np. WD 40 i poruszaj wkrętakiem tłok w pełnym zakresie obrotu.
lepiej go wymoczyc w benzynie ekstrakcyjnej ![]() najlepiej czynność tą powtórzyć. Pozdro |
Autor: | stanleym126 [ ndz mar 28, 2010 11:05 am ] |
Tytuł: | |
Benzyna ekstrakcyjna jest za sucha i nie ma możliwości smarowania.Lepsza jest nafta. |
Autor: | bilek [ ndz mar 28, 2010 12:25 pm ] |
Tytuł: | |
dzięki za cenne wskazówki, jutro się zabiorę za to, pozdrawiam |
Autor: | bilek [ pn mar 29, 2010 9:14 am ] |
Tytuł: | |
cześć Wam, próbowałem, ale niestety nie wiem jak to dziadostwo wygląda, wszystkie cięgna gazu poruszałem i przesmarowałem, ale tego regulatora za chiny nie mogę znaleźć, macie info jak to wygląda? google niewiele wie niestety |
Autor: | kielbik [ pn mar 29, 2010 11:32 am ] |
Tytuł: | |
Regulatora obrotow nie tykaj. Przelutuj natomiast, tak jak napisal Mirmur, przekaznik antyprzepieciowy (wysoki, srebrny, z kwadratowa podstawa i dwoma bezpiecznikami u gory - W124 siedzi za akumulatorem). |
Autor: | Arch [ pn mar 29, 2010 12:12 pm ] |
Tytuł: | |
jak już udało mi się dowiedzieć forumowa pomoc jak zwykle udowodniła, że Mercedesy tak naprawdę nigdy się nie psują ![]() |
Autor: | bilek [ pn mar 29, 2010 12:17 pm ] |
Tytuł: | |
awaria usunięta po poście Mirmura i kielbika, okazało się, że przekaźnik napięciowy jest ok, ale spalony był bezpiecznik w nim. Po wymianie bezpiecznika, motor pracuje wyśmienicie. Dzięki Panowie za rady, wędruje do Was pomógł, pozdrawiam Darek |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |