| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Montaż zaworu powietrza dodatkowego https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47841 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Dom [ pn mar 29, 2010 6:37 pm ] |
| Tytuł: | Montaż zaworu powietrza dodatkowego |
Przeszukałem kilka for i nie mogłem się dokopać do tej informacji. Zawór powietrza dodatkowego powinien być zamontowany strzałką do góry, czy strzałką do dołu? |
|
| Autor: | devcrk [ pn mar 29, 2010 7:36 pm ] |
| Tytuł: | |
Strzałką w stronę silnika. Strzałka ma być oczywiście "na wierzchu" |
|
| Autor: | fr4n [ wt mar 30, 2010 1:16 am ] |
| Tytuł: | |
czyli rozumiem, że do góry tak ? Ja próbowałem podłączać go strzałga do góry i na dół itp i żadnych zmian w pracy silnika nie zauważyłem to znaczy ze zawór powietrza dodatkowego padł ? - Wspomne iż podłaczałem go pod aku i klapka odchylała sie i zamykała zoastawiająć awaryjna szparke. |
|
| Autor: | Dom [ wt mar 30, 2010 10:26 am ] |
| Tytuł: | |
Może inaczej - kurka ze strzałką ma być podłączona w do rurki U idącej do wtrysku, czy ma być podpięty pod odmę? Z tego, co mi się wydaje, to strzałką zawsze oznacza się kierunek przpływu powietrza/cieczy, więc mi się wydaje, że powinien być podłączony do rurki U podłączonej do KE. Mam rację? |
|
| Autor: | fr4n [ wt mar 30, 2010 12:50 pm ] |
| Tytuł: | |
właśnie ma ten sam problem nie pamiętam jak to wyjąłem |
|
| Autor: | TOXIC [ wt mar 30, 2010 10:10 pm ] |
| Tytuł: | |
fr4n pisze: właśnie ma ten sam problem nie pamiętam jak to wyjąłem
może to pomoże
|
|
| Autor: | Dom [ śr mar 31, 2010 1:42 pm ] |
| Tytuł: | |
~TOXIC, dzięki za zdjęcie, ale niestety nie mogę na nim dojerzeć strzałki na kanale zaworu... Mógłyś rzucić okiem u siebie, czy strzałka jest zwrócona do góry, czy w dół - pod KE? |
|
| Autor: | ukaniu [ śr mar 31, 2010 2:25 pm ] |
| Tytuł: | |
Strzałka pokazuje kierunek przepływu powietrza. Powietrze płynie od kalosza do kolektora... A resztę trzeba wywnioskować
|
|
| Autor: | Dom [ czw kwie 01, 2010 7:18 am ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Ja próbowałem podłączać go strzałga do góry i na dół itp i żadnych zmian w pracy silnika nie zauważyłem
Mogą być inne aspekty - smarowanie powietrzno-olejowe, odpowiedni kierunek przepływu z uwagi na ochronę przed syfem itp. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|