MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 12:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nowy zakup
Post: pn mar 29, 2010 8:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 22, 2009 2:13 pm
Posty: 70
tylko czasem otwiera sie samo okno,,raz lewe czasem prawe,,,klopot z elektryka,,gdzie szukac przyczyny.ktos doradzil rozebrac przyciski od szyb.jest to e280 z 1995 kombi.2 pytanko to cisnienie oleju na cieplym silniku jest ponad 2,czy to mozliwe z przebiegiem 240 tys km,,,na zgaszonym silniku wskazowka zatrzymuje sie troszke ponad zerem,moze czujnik kiepski?
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 2_w124.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 29, 2010 11:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 24, 2009 1:22 am
Posty: 151
Lokalizacja: Śląsk, Pszczyna
lysykazik pisze:
cisnienie oleju na cieplym silniku jest ponad 2,czy to mozliwe z przebiegiem 240 tys km


co w tym dziwnego? Ja po trasie 400km na P mam ciśnienie powiedzmy 2.8 po prostu podchodzi pod 3, a mam nagonione 300 tyś. Widać silnik masz w dobrym stanie ;)

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 12:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 28, 2008 5:15 pm
Posty: 260
Numer GG: 8913782
Lokalizacja: Konin / Oslo
lysykazik pisze:
cisnienie oleju na cieplym silniku jest ponad 2,czy to mozliwe z przebiegiem 240 tys km


w moim nie spada ponizej 3 a na liczniku 370tys prawie a olej pelen syntetyk :P

_________________
http://www.wowwood.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 9:52 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
w moim nie spada ponizej 3 a na liczniku 370tys prawie a olej pelen syntetyk

Na biegu jałowym czy na obrotach?
Jeśli na biegu jałowym, to zobacz czy nie pokazuje 3 już po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a przed uruchomieniem silnika.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 9:55 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
holyfido pisze:
Jeśli na biegu jałowym, to zobacz czy nie pokazuje 3 już po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a przed uruchomieniem silnika.


No, kiedyś widziałem takiego jednego, silnik był 'igła', jeszcze nie odpalił, a już trzymał ciśnienie... :lol:

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 7:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
lysykazik pisze:
tylko czasem otwiera sie samo okno,,raz lewe czasem prawe,,,klopot z elektryka


Kurcze, mialem identyczny problem jakies pol roku temu, wszystko żyło własnym życiem. Nie pamietam niestety detali...
Musisz sprawdzic komputer szyb/szyberdachu (modul komfortu) i być może pompę podcisnienia pod tylnym siedzeniem.
Tu dawno sam o to pytałem, bo się nie znałem

U mnie była zepsuta pompa, bo zamki też chodziły jak chciały (i dlatego o niej wspominam), ale nie pamiętam czy musiałem wymieniać przy tym moduł komfortu. Bo niby co ma pompa z szybami...
Tak czy siak podmień moduł z innego samochodu (niekoniecznie musi mieć te same opcje) i być może wszystko się wyjaśni.


Inna opcja: w zamkach drzwiowych są mikrostyki, które reagują na przekręcanie kluczyka. Jeśli masz samochód z automatycznym domykaniem szybek to może w zamku coś nie działa, ale wtedy również miałbyś widoczne problemy z centralnym.

Wiecej nie pamietam

_________________
Pozdrawiam, mMm

E280 T
450SLC 5.0
dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123

Automatom mówię NIE
Śląsk, Gliwice


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 8:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Definicja słowa komputer na podstawie Mercedesa W201, W126 i W124:
Komputerem lub bardziej tajemniczo kompem nazywamy wszelkiego rodzaju pudełeczka podłączone do instalacji elektrycznej pojazdu o ilości styków większej niż 2 nieznanej budowie oraz niewiadomym przeznaczeniu i działaniu. Szczególnie interesujące są płatne eksperymenty polegające na podłączaniu tych aut do różnej maści komputerów diagnostycznych oraz uzyskane w ten sposób efekty ekranowe np. kuleczki, piłeczki, zygzaki, równania z wieloma niewiadomymi, tajemnicza poświata, błyski i wiele innych, które można interpretować w dowolny i często wygodny dla diagnosty sposób.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 9:41 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
He, He !
Jeszcze nie Prima-Aprilis! [zlosnik]
Chociaż słyszałem, że jak właściciel 124 chciał zdiagnozować auto "pod kompa" to cwaniuszki podłączali jakiś komputerek diagnostyczny z byle czego (np. Opla) i właściciel dopiero wtedy był szczęśliwy przy płaceniu za usługę :lol:

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 31, 2010 8:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 09, 2006 10:48 am
Posty: 463
Mirmur pisze:
Komputerem lub bardziej tajemniczo kompem nazywamy wszelkiego rodzaju pudełeczka podłączone do instalacji elektrycznej pojazdu o ilości styków większej niż 2 nieznanej budowie oraz niewiadomym przeznaczeniu i działaniu.

Zgadzam sie z powyższym w calej rozciaglosci; od dzis do mojego repertuaru okreslen urzadzen elektrycznych dokładam jeszcze magiczne pudeleczko . Uwazam to za wielki postęp odkąd przestałem się modlić do klem akumulatora.

_________________
Pozdrawiam, mMm



E280 T

450SLC 5.0

dawniej: W115 200D '72 - Boluś, W115 '70 - No Name, W116 '76 - No Name, oraz rozne 123



Automatom mówię NIE

Śląsk, Gliwice


Na górę
Post: czw kwie 01, 2010 7:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 22, 2009 2:13 pm
Posty: 70
ze po przekreceniu stacyjki wskaznik cisnienia wskazuje 0.5 nie opada do zera, w moim 126 zawsze przed odpaleniem ma zero.czy mial ktos taki przypadek,czy zmieniac czujnik czy moze tak 124 czasem maja???


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 01, 2010 8:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 08, 2008 9:55 pm
Posty: 71
Lokalizacja: korczowa
Moja w124 2.5 D ma 630 tys km i przy temperaturze 80 C na biegu jałowym ma ciśnienie rzędu 2 i ciut [zlosnikz]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl