MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
nowy zakup https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47843 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lysykazik [ pn mar 29, 2010 8:39 pm ] |
Tytuł: | nowy zakup |
tylko czasem otwiera sie samo okno,,raz lewe czasem prawe,,,klopot z elektryka,,gdzie szukac przyczyny.ktos doradzil rozebrac przyciski od szyb.jest to e280 z 1995 kombi.2 pytanko to cisnienie oleju na cieplym silniku jest ponad 2,czy to mozliwe z przebiegiem 240 tys km,,,na zgaszonym silniku wskazowka zatrzymuje sie troszke ponad zerem,moze czujnik kiepski? http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 2_w124.jpg |
Autor: | sojczyn [ pn mar 29, 2010 11:46 pm ] |
Tytuł: | |
lysykazik pisze: cisnienie oleju na cieplym silniku jest ponad 2,czy to mozliwe z przebiegiem 240 tys km
co w tym dziwnego? Ja po trasie 400km na P mam ciśnienie powiedzmy 2.8 po prostu podchodzi pod 3, a mam nagonione 300 tyś. Widać silnik masz w dobrym stanie ![]() |
Autor: | head [ wt mar 30, 2010 12:06 am ] |
Tytuł: | |
lysykazik pisze: cisnienie oleju na cieplym silniku jest ponad 2,czy to mozliwe z przebiegiem 240 tys km
w moim nie spada ponizej 3 a na liczniku 370tys prawie a olej pelen syntetyk ![]() |
Autor: | holyfido [ wt mar 30, 2010 9:52 am ] |
Tytuł: | |
w moim nie spada ponizej 3 a na liczniku 370tys prawie a olej pelen syntetyk Na biegu jałowym czy na obrotach? Jeśli na biegu jałowym, to zobacz czy nie pokazuje 3 już po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a przed uruchomieniem silnika. |
Autor: | DJ MAKU [ wt mar 30, 2010 9:55 am ] |
Tytuł: | |
holyfido pisze: Jeśli na biegu jałowym, to zobacz czy nie pokazuje 3 już po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a przed uruchomieniem silnika.
No, kiedyś widziałem takiego jednego, silnik był 'igła', jeszcze nie odpalił, a już trzymał ciśnienie... ![]() |
Autor: | mMm2 [ wt mar 30, 2010 7:06 pm ] |
Tytuł: | |
lysykazik pisze: tylko czasem otwiera sie samo okno,,raz lewe czasem prawe,,,klopot z elektryka
Kurcze, mialem identyczny problem jakies pol roku temu, wszystko żyło własnym życiem. Nie pamietam niestety detali... Musisz sprawdzic komputer szyb/szyberdachu (modul komfortu) i być może pompę podcisnienia pod tylnym siedzeniem. Tu dawno sam o to pytałem, bo się nie znałem U mnie była zepsuta pompa, bo zamki też chodziły jak chciały (i dlatego o niej wspominam), ale nie pamiętam czy musiałem wymieniać przy tym moduł komfortu. Bo niby co ma pompa z szybami... Tak czy siak podmień moduł z innego samochodu (niekoniecznie musi mieć te same opcje) i być może wszystko się wyjaśni. Inna opcja: w zamkach drzwiowych są mikrostyki, które reagują na przekręcanie kluczyka. Jeśli masz samochód z automatycznym domykaniem szybek to może w zamku coś nie działa, ale wtedy również miałbyś widoczne problemy z centralnym. Wiecej nie pamietam |
Autor: | Mirmur [ wt mar 30, 2010 8:46 pm ] |
Tytuł: | |
Definicja słowa komputer na podstawie Mercedesa W201, W126 i W124: Komputerem lub bardziej tajemniczo kompem nazywamy wszelkiego rodzaju pudełeczka podłączone do instalacji elektrycznej pojazdu o ilości styków większej niż 2 nieznanej budowie oraz niewiadomym przeznaczeniu i działaniu. Szczególnie interesujące są płatne eksperymenty polegające na podłączaniu tych aut do różnej maści komputerów diagnostycznych oraz uzyskane w ten sposób efekty ekranowe np. kuleczki, piłeczki, zygzaki, równania z wieloma niewiadomymi, tajemnicza poświata, błyski i wiele innych, które można interpretować w dowolny i często wygodny dla diagnosty sposób. Pozdrawiam. |
Autor: | Gerri [ wt mar 30, 2010 9:41 pm ] |
Tytuł: | |
He, He ! Jeszcze nie Prima-Aprilis! ![]() Chociaż słyszałem, że jak właściciel 124 chciał zdiagnozować auto "pod kompa" to cwaniuszki podłączali jakiś komputerek diagnostyczny z byle czego (np. Opla) i właściciel dopiero wtedy był szczęśliwy przy płaceniu za usługę ![]() |
Autor: | mMm2 [ śr mar 31, 2010 8:15 pm ] |
Tytuł: | |
Mirmur pisze: Komputerem lub bardziej tajemniczo kompem nazywamy wszelkiego rodzaju pudełeczka podłączone do instalacji elektrycznej pojazdu o ilości styków większej niż 2 nieznanej budowie oraz niewiadomym przeznaczeniu i działaniu.
Zgadzam sie z powyższym w calej rozciaglosci; od dzis do mojego repertuaru okreslen urzadzen elektrycznych dokładam jeszcze magiczne pudeleczko . Uwazam to za wielki postęp odkąd przestałem się modlić do klem akumulatora. |
Autor: | lysykazik [ czw kwie 01, 2010 7:27 pm ] |
Tytuł: | klopot jest taki |
ze po przekreceniu stacyjki wskaznik cisnienia wskazuje 0.5 nie opada do zera, w moim 126 zawsze przed odpaleniem ma zero.czy mial ktos taki przypadek,czy zmieniac czujnik czy moze tak 124 czasem maja??? |
Autor: | nordyk [ czw kwie 01, 2010 8:54 pm ] |
Tytuł: | |
Moja w124 2.5 D ma 630 tys km i przy temperaturze 80 C na biegu jałowym ma ciśnienie rzędu 2 i ciut ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |