MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Skąd ten wyciek ??
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47881
Strona 1 z 1

Autor:  FURI [ śr mar 31, 2010 4:13 pm ]
Tytuł:  Skąd ten wyciek ??

Witam.
W moim 2.0 D, pojawił się wyciek. Już go kupiłem z lekkim "poceniem" w tamtym rejonie lecz nic przez rok czasu nie ciekło,aż do wymiany oleju. Na podjeździe zauważyłem plamkę oleju.
Czy ktoś wie skąd to może dokładnie lecieć ? I ile kosztuje naprawa/części.
Może to uszczelka z pod korka napinacza ?
Mam nadzieje ze to "zajdzie" i nie będzie lecieć,ale wole dmuchać na zimne.

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00086.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00084.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00084.jpg

Autor:  bary123ce [ śr mar 31, 2010 4:25 pm ]
Tytuł: 

kolego wyciek jest spod napinacza łańcucha. jest tam aluminiowa uszczelka=podkłądka. Możesz spróbować dokręcić tym większym kluczem albo wymienić na nową podkładkę.

Autor:  FURI [ śr mar 31, 2010 4:37 pm ]
Tytuł: 

Spróbuję dokręcić, to nic nie kosztuje ;) I potem się zobaczy, spotkałem się też z opinią że może to być uszczelka przy wale korbowym ?

Autor:  bary123ce [ śr mar 31, 2010 9:20 pm ]
Tytuł: 

Tutaj ewidentnie leci spod napinacza.

FURI pisze:
Spróbuję dokręcić, to nic nie kosztuje

Może zacząć bardziej lecieć... ryzyko...

Autor:  FURI [ śr mar 31, 2010 9:38 pm ]
Tytuł: 

bary123ce czyli radzisz wymianę, tak ?
Z tego co wyczytałem do tego potrzebny jest klucz dynamometryczny, czyli wymiana w garażu odpada :-?
Może znasz kogoś kto to sprawnie załatwi bo widzę że coś Cię z Bydgoszczą łączy. Ile orientacyjnie może kosztować wymiana ?

Autor:  bary123ce [ śr mar 31, 2010 10:43 pm ]
Tytuł: 

Podjedź na ul. Filmową jak nie znajdziesz takiej podkładki. Tam gość naprawia tylko MB.
Nie trzeba mieć klucza dynamometrycznego do dokręcenia całego napinacza.

Autor:  FURI [ śr mar 31, 2010 11:07 pm ]
Tytuł: 

ok, jutro może postaram się dokręcić z wyczuciem, a jak nie ustąpi albo będzie gorzej to się tam przejadę (swoją drogą nie wiedziałem że na Filmowej jest mechanik od MB [oczko] )
Co do klucza dynamometrycznego może się mylę, załączam fotkę, choć to nie ten silnik.
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... inacza.jpg
Dzięki za radę i adres.

Autor:  ukaniu [ czw kwie 01, 2010 9:03 am ]
Tytuł: 

Lepiej nie dokręcać elementów z uszczlekami miedzianymi.
Albo wymienić uszczelkę na nową albo ją rozgrzać do czerwoności i powoli studzić - wtedy stanie się znów odpowienio miękka.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/