MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
M120, gdzie po pomoc w elektronice? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47933 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | syncros [ sob kwie 03, 2010 1:43 am ] |
Tytuł: | M120, gdzie po pomoc w elektronice? |
Witam uzytkownikow tego forum. Czy mozecie mi polecic kogos kto by mi pomogl ogarnac wiazke i odpalic M120 w innej budzie? Mechanike ogarne sam, tzn silnik, skrzynia, chlodzenie, wydech, naped bedzie juz w samochodzie. |
Autor: | bary123ce [ sob kwie 03, 2010 7:16 am ] |
Tytuł: | |
pokaż foto spod maski ![]() |
Autor: | syncros [ sob kwie 03, 2010 9:38 am ] |
Tytuł: | |
Weszlo, fotki pozniej. Co z odpowiedzia na moje pytanie? |
Autor: | zegarek [ sob kwie 03, 2010 10:04 am ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: pokaż foto spod maski ![]() Napisał w czasie przyszłym ![]() Cytuj: Mechanike ogarne sam, tzn silnik, skrzynia, chlodzenie, wydech, naped bedzie juz w samochodzie.
|
Autor: | ukaniu [ sob kwie 03, 2010 2:47 pm ] |
Tytuł: | |
UUUU haa. M120 w W201 - no ciekawe ciekawe! M120 waży 300kg M103 - 160kg Samochód z takim nadmiarem mocy i z zepsutym rozkładem masy to raczej maszyna do palenia gumy niż szybkiej jazdy - ale - fajna zabawka. Ja bym się bał nim jechać ostro bo bączki przy 150 to będzie wywijał jak Polonez na lodzie z zaspawanym mostem. Jakie zmiany w przeniesieniu napędu? Standardowy wózek tylny będzie miał bardzo ciężko. A jak dostnie szerokie gumy to już raczej rady sobie nie da. Hamulce od R129 600, tylny wózek - obspawany z mostem od 140. Z przodem też trzeba powalczyć bo się pognie - a jak dostanie twardy zawias to już całkiem się rozlezie. Rozpora pomiędzy kielichami, wzmocnienie grodzi i rozpora pomiędzy tylnymi mocowaniami wahaczy - a i to mało i trzeba by myśleć o porządnym wzmocnieniu całości bo może wyrwać kielichy sprężyn. w Zmęczonych budach 201 z M103 albo OM602 bywa, że już trzymają się na słowo honoru. Zrobić z tego samochodu torowy ścigacz będzie cieżko a do muzeum go szkoda - no czekamy na zakres prac i efekty ![]() Mam trochę wątpliwości co do sensowności efektów ale - gratuluję zapału. Zobaczymy jak będzie dalej bo na razie ten silnik chyba nawet do końca nie wszedł w tą 201? ![]() |
Autor: | Kubitus [ sob kwie 03, 2010 2:55 pm ] |
Tytuł: | |
syncros pisze: Witam uzytkownikow tego forum.
Czy mozecie mi polecic kogos kto by mi pomogl ogarnac wiazke i odpalic M120 w innej budzie? Mechanike ogarne sam, tzn silnik, skrzynia, chlodzenie, wydech, naped bedzie juz w samochodzie. Najszybciej będzie chyba wstawić jakiegoś standalone'a. PO co sie bujać z bardzo drogą i niekoniecznie bezawaryjną oryginalną elektroniką od tego silnika ? Życzę powodzenia ![]() |
Autor: | ukaniu [ sob kwie 03, 2010 3:35 pm ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem zostanie praktycznie to co piszesz Kubitus, Megasquirt da sobie pewnie radę/ M120 w S600 jest bardzo mocno wkręcone w pozostałą elektronikę i sam komputer silnika + zapłon nie zadziała jak nie skomunikuje się z resztą. A jak zadziała to w trybie awaryjnym. Tak czy siak to będzie spora rzeźba i chyba nie znajdzie się elektronika który to hobbystycznie zrobi - a jak zrobi to drogo, bo czasu ta praca pochłonie dużo. Trzeba samemu - no chyba, że kasa nie gra roli ![]() |
Autor: | syncros [ sob kwie 03, 2010 4:04 pm ] |
Tytuł: | |
Nie wiem ile wazy M103, wiem natomiast ze po wyjeciu silnika ze skrzynia, walem i wydechem ubylo z samochodu rowno 315kg, wazylem. M120 jest niznacznie cofniety do tyli wiec mysle ze nie bedzie tak zle. Buda jest w idealnym stanie, doslownie fabrycznym i oczywiscie przod zostal wzmocniony. SA to tez opcja aczkolwiek wolal bym nie (mam w innym samochodzie Vemsa i nie jest to bezawaryjne rozwiazanie). Poza tym megasquirt tego nie obsluzy, dwa tak. Jedyny SA do V12 jaki znalazlem to Omex, moga go zalozyc np. w Unitronicu, juz pytalem. Za dobre rady dziekuje i nie odbierzcie tego zle ale kilka samochodow przeszlo juz przez moje rece i mam troche pojecia. Tylko ze nie o to pytam, potrzebuje namiar na konkretnego czlowieka ktory ma pojecie o elektronice w M120. |
Autor: | bary123ce [ sob kwie 03, 2010 4:15 pm ] |
Tytuł: | |
uzupełnij profil, bo nie wiadomo skąd jesteś. |
Autor: | syncros [ sob kwie 03, 2010 4:46 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: uzupełnij profil, bo nie wiadomo skąd jesteś.
Jestem z Kozienic, odleglosc w razie co nie stanowi problemu. |
Autor: | bary123ce [ sob kwie 03, 2010 4:54 pm ] |
Tytuł: | |
kolega "noc" zna się na elektronice w M120 ale niekoniecznie będzie mu się chciało rzeźbić. Możesz zapytać. "AUTO-ELEKTRO-CENTRUM Warsztat od 16-lat, naprawa MB. Elektronika, mechanika, klima, przeglądy. Wszystkie modele. Restauracja starszych modeli.S.D. KTS. 13-certyfikatów MB. W-wa Ursus Regulska 56a tel.022-6626890 0602397204 pn.-pt. 8:00 - 17:00" |
Autor: | zegarek [ sob kwie 03, 2010 7:42 pm ] |
Tytuł: | |
syncros pisze: Poza tym megasquirt tego nie obsluzy, dwa tak.
Jeden spokojnie obsłuży. Nie widzę powodów, żeby musiały być dwa. Kolega miał m119 w w201. Poza tym, że musiał wywalić przekładnie, wstawić listwę i dorobić baranki, to auto nie skręcało, ze względu na zwaloną masę z przodu. Życzę powodzenia i trzymam kciuki. |
Autor: | syncros [ sob kwie 03, 2010 8:03 pm ] |
Tytuł: | |
Czy ten projekt z M119 byl gdzies opisywany? Co to sa baranki? U mnie tez przekladnia kierownicza wyleciala.... ![]() |
Autor: | piston [ sob kwie 03, 2010 8:23 pm ] |
Tytuł: | |
Kolega ma 4.0 z bmw w w201 i normalnie skręca ![]() Tu można zobaczyć go w akcji http://www.youtube.com/user/Hammertyka#p/u |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |