Witaj.
Do oryginalnych alu Mercedesa, o oznaczeniach jakich podałeś, powinny być stosowane śruby o długości gwintu 39mm. Dokładne parametry takiej śruby to: M12x1.5x39. Takie od zwykłych felg stalowych nie podpasują, gdyż mają one długość 22mm z tego co pamiętam. Więc nie tylko ich nie dociągniesz, ale nawet nie załapiesz.
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
W praktyce taka śruba do alu może mieć nieco więcej niż 39mm, ale wartość maksymalna to 41mm - powyżej tej długości na tylnej osi będzie kolidowała z mechanizmem hamulca pomocniczego, uszkadzając go w rezultacie.
Co do dystansów, to mniemam, że pytasz o pierścienie centrujące. W przypadku oryginalnych alu Mercedesa, nie są potrzebne takie rzeczy. W przypadku innych felg, musisz zmierzyć średnicę otworu centralnego w feldze i porównać ją ze średnicą piasty. Jeżeli są takie same - to wszystko w porządeczku, jeżeli będą różne, to albo dobierasz odpowiedni pierścień, albo powiększasz otwór w feldze (co jest trochę bez sensu - lepiej poszukać innych felg).
EDIT:
Jeszcze co do śrub - zaznaczam, że to co napisałem tyczy się oryginalnych alufelg Mercedesa. Do takich felg stosowane śruby mają kulisty kształt łba. W przypadku obręczy nieoryginalnych, śruby mogą wymagać stożkowego kształtu łba śrub i innej długości gwintu (trzeba sprawdzić) - generalnie zarówno za krótki, jak i za długi nie powinien być stosowany. Dlaczego nie może być za długi już wspomniałem, za krótki może być w skrajnym przypadku przyczyną urwania koła. Twardość materiału takich śrub, powinna wynosić chyba 10,9 (może być ząbek wyżej, niżej lepiej nie).