Gdyby był od razu za taką cenę jak jest teraz, to może i ja bym się nim zainteresował, ale wtedy stwierdziłem, że to za dużo. Na zdjęciach wygląda w miarę przyzwoicie, ciekawe tylko, czy 'zawiecha' jest obniżana, czy to tylko przez te pornofelgi tak się prezentuje. Panienki można zamalować, (a nawet zostawić), obejrzałbym tylko dokładnie wnętrze, czy nie ma tam śladów nadmiernego użytkowania "w firmie", a tak poza tym klasycznie: dokładnie obejrzeć nadwozie w poszukiwaniu korozji (bagażnik przy wywietrznikach, nadkola/błotniki z przodu, otwory na stabilizator, klapa, drzwi, progi, po prostu wszędzie), czy elektryczne bajery działają (od szyb po wycieraczki świateł i lampki w drzwiach) - jesli nie zbijać cenę, no i silnik, to za dużo nie powiem, bo nie mam doświadczenia z V8 w Mercedesie, na pewno powinien odpalać łatwo, nie falować na wolnych obrotach i przy przełączaniu skrzyni, a sama skrzynia to raczej musi zmieniać płynnie i bez ociągania, zwłaszcza przy kick-down-ie. We Wrocku, to jadąc z Opolskiej w kierunku Centrum masz okazję wypróbować przyśpieszanie (jeśli tylko nie będzie korków), a potem na Puławskiego jest dobry poligon na test zawieszenia. Jeszcze lepszy 'wyryp' był na Wyścigowej, ale niestety

już zdarli, podobny masz na Swojczycach, ale to już dość daleko od miejsca gdzie on stoi...