Mercedes S klasa model W-140, benzyna/gaz sekwencyjny. Wyrzucał płyn chłodniczy/przegrzewał /z układu chłodzenia. Nie pomogły 2 wymiany termostatu. Dopiero wymiana chłodnicy i po raz trzeci termostatu dała efekt. Płyn nie przegrzewa się temp. 80-100 stopni ale wystąpiło nowe zjawisko... Ubywa płynu w układzie chłodzenia a nie widać wycieków płynu na zewnątrz... Ubywa ok.1 litr płynu na dobę, przejeżdżając ok 100 km. Silnik na wolnych obrotach lekko drży, nierówna praca. W warsztacie zasugerowano iż nierówna praca to przewody ciśnieniowe. Pojawia się sugestia uszczelki lub pękniętej głowicy

. Węże układu są podczas pracy silnika miękkie.Niepokojąca
jest jednak nierówna praca silnika lekko drży. Nie potrafię sprawdzić w
warunkach domowych czy pracują wszystkie gary. Mam wrażenie iż lekko stracił na mocy gdy eksploatowany jest na gazie... jest też jasny olej na bagnecie ,może rzadki? ALE W NORMIE POZIOMU. z rury wydechowej raczj woda nie leci.
o ile będą to najgorsze warianty uszczelka a naprawdę w V to dwie,to czy
sens naprawiać ?.czy są uszczelniacze wlewane do płynu ?lub gdzie indziej ??
Pozdrawiam