Witam,
W koncu udalo mi sie wrzucic w auto zachwalanego BLOSA.
Parownik nowy elektrozawor nowy blos nowy filty kolanka nowe, wszystko funkiel nowka.
I pieknie by było gdyby to działało tak jak należy :/
Proszę o pomoc w regulacji i podpowiedzi posiadaczy takiego ustrojstwa w swoich MB.
Jakoś auto pracuje na gazie i powiem, że dość fajnie ale jest ale.
Po energicznym wcisnieciu gazu do konca auto ma opoznienie ok 2 sekundy i dopiero zalapuje i wkreca sie na obroty.
Po szybkim zabraniu nogi z gazu spada na obrotach bardzo nisko i pozniej wraca tak na delikatnie ponad 500 około nawet 650 tylko, ze czasami nie wraca juz na obroty i gasnie.
Tak jakby przez chwile nie mogl przepalic mieszanki, czy za malo dostaje?
Kolejna sprawa to regulacja na blosie czy na praowniku?
Wszyscy pisza ze parownik rozkrecic na maxa, gdzie to sie robi i ktora sruba?
Chyba nie chodzi i srube od regulacji wolnych obrotow?
No i ostatnia rzecz regulacja samego blosa krecenie sruba od wolnych obrotow i od skladu mieszanki nie widac praktycznie zadnej roznicy :/
Jesli bylyby zakrecone sruby na blosie to czy auto nie powinno zgasnac, bo nie dostawaloby gazu?
U mnie na zakreconych srubach auto nadal chodzi i roznicy nie widac:/
Moze blos uszkodzony?
Wiem, ze auto trzeba pozniej ustawic na analizatorze ale chcialbym najpierw wyeliminowac te mulenie przy wcisnieciu gazu na full i trzymanie obrotow.
Niektorzy tez pisali o zaslepieniu odmy (tej rurki pod spodem) albo o wywaleniu Zaworu powietrza dodatkowego ew. wyczyszczeniu go.
Moze mi ktos wskazac gdzie to ustrojstwo sie znajduje?
Zalaczam fotografie i filmik jak wyglada praca silnika.
Film z praca na BLOS i opisane gasniecie po dodaniu gwaltownie gazu i zabraniu nogi z gazu:


Prosze o pomoc bracia i siostry
