)Witam
Sam osobiscie mialem identyczny problem z rozrządem.
Uspokoil mnie ten wątek:
http://www.peachparts.com/shopforum/showthread.php?t=259766&page=3Uspokoil mnie o tyle, ze inni po prostu z czyms takim tez jeżdżą.
U mnie przed rozbiorka wszystko bylo idealnie na znakach. Po zrobieniu glowicy byly odchylki podobne jak u Ciebie. I to dwa razy, bo dwa razy w jednym silniku robilem glowice (i jeszcze nie skonczylem
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
). Mialem problemy z pompami, przekaznikami, kablami... Ostatnio zdejmujac pokrywe zaworow jeszcze raz sprawdzilem czy cos na znakach nie jest zle, a tu niespodzianka, bo sie wszystko SAMO ustawilo. Nie umiem tego wyjasnic
![[totalszok]](./images/smilies/totalszok.gif)
.
Ogolnie odchylke do 5 stopni w M104 uwaza sie jeszcze za stan normalny. Winny zwykle jest lancuch, ale Twoj jest nowy. Zakladam tez, ze napinacz zalozyles poprawnie (w pozycji "zlozonej" a nie "napietej").
Moze u Ciebie tez sie ulozy jak u mnie, a nawet jesli nie to przy takiej odchylce nawet nie zauwazysz roznicy. Napewno nie jest to przyczyną twoich problemow.
Polecam przerobic temat wiązki elektrycznej silnika.