MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 7:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 30, 2010 3:58 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt sty 15, 2010 5:03 pm
Posty: 35
mam mały problem,przy prędkości 80-90 km/h trzęsie sie przód auta,wymieniłem amortyzatory na nowe,koła wyważone,nic nie puka,auto prowadzi sie prosto,nie znosi na boki,a podczas mocniejszego przychamowywania ajkby ustaje,ale sam juz nie wiem,proszę o rade


Na górę
Post: pt kwie 30, 2010 5:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Zamień opony przód tył albo wymień na inne...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: pt kwie 30, 2010 5:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 31, 2010 5:59 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Śląsk - Katowice
imo opony dobre poprostu masz krzywe tarcze :)

_________________
w140 CL - http://www.youtube.com/watch?v=bdIEzxzaac8
Suzuki Gsx-r 750 k3- http://www.youtube.com/watch?v=5CSd36cl47Y
RMC - http://forum.meganecoupe.pl//viewtopic. ... 57&start=0

out of my way.


Na górę
Post: pt kwie 30, 2010 6:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
beatatwardosz pisze:
koła wyważone

Sprawdź czy masz proste felgi i czy opony nie mają bicia.
Kwadrat też da się wyważyć.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: pt kwie 30, 2010 9:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
albo żle wyważone albo krzywe felgi-w każdym bądż razie to sprawa kół
zamień na tył i sprawdż

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
Post: pt kwie 30, 2010 11:15 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn paź 06, 2008 9:13 pm
Posty: 502
Numer GG: 9682008
Lokalizacja: Krosno
Podjedź na stację diagnostyczną i niech Ci zrobią owalizację całych kół, piast i tarcz.

_________________
" W życiu piękne są tylko chwile "

W poszukiwaniu pierwszego Mercedesa ;)


Na górę
Post: sob maja 01, 2010 3:56 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 13, 2010 9:04 am
Posty: 25
Lokalizacja: Hrubieszów Lubelskie
moze byc tez luz na lożysku, wlnieta kturas z koncuwek albo tuleja


Na górę
Post: sob maja 01, 2010 5:34 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 13, 2010 9:04 am
Posty: 25
Lokalizacja: Hrubieszów Lubelskie
tak zgadza sie. tylko zastanawiam sie czy lepiej pisac z bykami ale na temat żeby człowiekowi coś podpowiedzieć czy poprawnie ale nie na temat?


Na górę
Post: ndz maja 02, 2010 2:42 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
pak191 pisze:
imo opony dobre poprostu masz krzywe tarcze :)

gdyby to była kwestia tarcz -trzęsło by przy hamowaniu.

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: ndz maja 02, 2010 5:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 31, 2010 5:59 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Śląsk - Katowice
Janfocus pisze:
pak191 pisze:
imo opony dobre poprostu masz krzywe tarcze :)

gdyby to była kwestia tarcz -trzęsło by przy hamowaniu.


akurat u mnie trzeslo gdy skrecalem w prawo, przy chamowaniu slabo...

_________________
w140 CL - http://www.youtube.com/watch?v=bdIEzxzaac8

Suzuki Gsx-r 750 k3- http://www.youtube.com/watch?v=5CSd36cl47Y

RMC - http://forum.meganecoupe.pl//viewtopic. ... 57&start=0



out of my way.


Na górę
Post: ndz maja 02, 2010 6:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
pak191 pisze:
Janfocus pisze:
pak191 pisze:
imo opony dobre poprostu masz krzywe tarcze :)

gdyby to była kwestia tarcz -trzęsło by przy hamowaniu.


akurat u mnie trzeslo gdy skrecalem w prawo, przy chamowaniu slabo...


jakoś nie widzę związku pomiędzy krzywymi tarczami a skręcaniem, za to opony mają jak naj bardziej związek...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: ndz maja 02, 2010 10:54 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn paź 06, 2008 9:13 pm
Posty: 502
Numer GG: 9682008
Lokalizacja: Krosno
A samochód nie był jakimś uczestnikiem kolizji ? Szedłbym w stronę zawieszenia lub jak wspominałem, można zrobić owalizację.

_________________
" W życiu piękne są tylko chwile "

W poszukiwaniu pierwszego Mercedesa ;)


Na górę
Post: pn maja 03, 2010 9:40 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 28, 2010 8:39 am
Posty: 68
Miałem podobnie... W poprzednim aucie.
Zamiana kół przód na tył pomogła w 100%. Powód: opony (felgi byłe nowe)
Przednie zawieszenie inaczej reaguje na krzywiznę opon i felg - w skrócie: gorzej...

_________________
Mercedes w140 S500 Lang '97
Mercedes w124 E300 TurboDiesel '94 - ex
Opel Astra GSI '92 - ex

Honda AfricaTwin RD03 - ginący gatunek :)


Na górę
Post: wt maja 04, 2010 7:43 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
skoro 80-90 to musza byc koła gdyby było bóg wie co innego trzesło by w szerszym zakresie a najprędzej przy kazdej większej prędkości

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja
W126-500SE-LPG blos

Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Post: wt maja 04, 2010 9:31 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że każdy może mieć rację. Przy tego rodzaju usterce należy sprawdzać tak długo wszystko po kolei, aż dojdzie się do przyczyny. Przyczyną może także np. wał napędowy a nie tylko koła, tarcze osie, łożyska, zawieszenie czy opony. Cierpliwości.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl