MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W124] 200TE - montaz zbiornika paliwa od diesla... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=48600 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Cremek [ sob maja 08, 2010 6:27 pm ] |
Tytuł: | [W124] 200TE - montaz zbiornika paliwa od diesla... |
Witam, Koledzy potrzebuje pomocy - dzisiaj zalozylem zbiornik zakupiony niedawno od kolegi grabkka i pojawil sie problem - mianowicie w zbiorniku od diesla sa dwa wyjscia do podlaczenia, a przy benzynie mialem trzy - podlaczylem wedlug logiki, najnizej polozone wyjscie do poboru paliwa i srodkowe do powrotu. Niestety auto przejechalo moze z 6-7km i stanelo i przy probie odpalenia slychac jak pompa dziwnie pracuje, na chwile zapali po czym gasnie. Auto scholowalem i kombinuje o co chodzi - wyraznie pompa nie dostaje paliwa ale dlaczego ? - czy trzeba cos inaczej podlaczyc ? - jak to wyglada w dieslu ?... |
Autor: | Cremek [ pn maja 10, 2010 6:56 pm ] |
Tytuł: | Re: [W124] 200TE - montaz zbiornika paliwa od diesla... |
Sprawdzono: - pierwsza pompa za zbiornikiem ma cisnienie, aczkolwiek dziwnie pracuje - filtr paliwa czysty, nie zasyfiony - druga pompa za filtrem dziala Co do licha jest nie tak ?... |
Autor: | Cremek [ wt maja 11, 2010 8:13 pm ] |
Tytuł: | Re: [W124] 200TE - montaz zbiornika paliwa od diesla... |
Dzisiaj sciagnalem elektryka, zeby sprobowal stwierdzic o co chodzi i niestety rzucil najgorsza mozliwa diagnoze - ze cos sie stalo z KE-Jetem (oczywiscie nie ma to nic wspolnego z wymiana zbiornika paliwa, a poprostu zajebistym pechem). Niestety na tym sie skonczyly jego wywody poniewaz przyznal, ze nie zna sie na tym ukladzie i poradzil szukac dobrego fachowca. Wprost fantastycznie - moze ktos z kolegow potrafi powiazac wczesniej podane przeze mnie objawy z jakas znana usterka KE-Jeta albo podpowie gdzie szukac ?... |
Autor: | Cremek [ ndz maja 16, 2010 4:41 pm ] |
Tytuł: | Re: [W124] 200TE - montaz zbiornika paliwa od diesla... |
Gwoli wyjasnienia - problem zostal zlokalizowany i usuniety - otoz okazalo sie, ze byl to kompletny zbieg okolicznosci nie majacy nic wspolnego z wymiana zbiornika - padla poprostu pompa paliwa znajdujaca sie obok filtra paliwa i regulatora cisnienia - po wymianie calego zestawu wszystko pracuje pieknie a co najlepsze, auto przestalo miec objaw falujacych obrotow wystepujacy wczesniej... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |