MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 7:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sie 01, 2007 10:22 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Witam
Mam taki problem z kierunkowskazami:
Czasami wlaczam kierunkowskaz a ten nie dziala. Dopiero gdy pierdzielne piescia w kolumne kierownicy to zaczynaja dzialac. W czy tkwi problem? Czy w kolumnie kierowniczej jest zamontowany jakis przekaznik, ktory nie zalapuje, czy moze jest to wina samego przelacznika?
Poradzcie cos bo powoli ten problem robi sie dokuczliwy a pech chce, ze kierunki przestaja dzialac na najbardziej ruchliwych skrzyzowaniach.
Musze cos z tym zrobic bo jak dluzej jezdze to mnie reka zaczyna bolec.

No i moze jest ktos, kto ma czesci potrzebne do usuniecia usterki?

Pozdrawiam, czekam na wskazowki


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 01, 2007 10:43 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Nie napisałeś, czy zarówno lewy jak i prawy.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 8:52 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
W kolumnie jest jedynie sam włącznik. Jak walnięcie pomaga, to pewnie trzeba będzie w nim pogrzebać...

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 9:18 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jeżeli szwankuje tylko jeden, to winny jest przełącznik pod kierownicą. Jeżeli oba - to najprawdopodobniej wyłącznik świateł awaryjnych, w drugim rzędzie przekaźnik migaczy w skrzynce bezpieczników.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 9:28 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Kiedy usterka jest "aktywna" wowczas nie dziala ani lewy, ani prawy, ani swiatla awaryjne... A jesli wcisne spryskiwacz to woda leci a wycieraczka nie chodzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 10:16 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Wspólnym punktem obu tych usterek jest przerywacz kierunkowskazów mający w środku również programator wycieraczek. Prawdopodobnie ma zimny lut wewnątrz, skoro reaguje na perswazję. :o

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 10:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Pewnie podgrzewanie tylnej szyby tez nie dziala, ale tego teraz organoleptycznie nie sprawdzisz. Idz za porada Gerriego i sprawdz przekaznik, najwiekszy wiec na pewno nie pomylisz ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 10:47 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
beet pisze:
najwiekszy wiec na pewno nie pomylisz ;)


No to już by pomylił: największy steruje żaróweczką od kontroli oświetlenia.
Szybę można sprawdzić: jeżeli mamy włączony zapłon i naciśniemy włącznik szyby ogrzewanej, to oczywiście powinna zapalić się kontrolka na przycisku (to jeszcze o niczym nie swiadczy, bo zasilana jest z innego obwodu), ale w zauważalny sposób przygaśnie lampka oświetlenia wnętrza, a po chwili można również "chuchnąć" na paski grzewcze: w bezpośrednim sąsiedztwie pasków szyba nie zaparuje.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 11:04 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Gerri pisze:
No to już by pomylił: największy steruje żaróweczką od kontroli oświetlenia.


Chodzilo mi o drugi rzad, tak jak pisales ;) Ten od zarowki jest chyba w trzecim. Sorry za OT.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 11:10 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Zdaje się, że ten, o który nam chodzi jest w pierwszym rzędzie ;) (przy zawiasie maski) i jest drugi co do wielkości.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 11:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Gerri pisze:
Zdaje się, że ten, o który nam chodzi jest w pierwszym rzędzie (przy zawiasie maski) i jest drugi co do wielkości.


Ten od kontroli oswietlenia czy od wycieraczek i kierunkowskazow? :) No i chyba rzedy liczymy odwrotnie (bo ja z lewej do prawej ;) ) Klocic sie nie mam zamiaru, bo nie wiem czy w E-klassie jest tak samo jak w W124 przed liftingiem, ale z tego co pamietam, to wymienialem ostatni przekaznik w drugim (srodkowym ;) ) rzedzie. Ale z checia sie dowiem czegos nowego ;)

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 7:04 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Panowie zlitujcie sie [szalone] !!!
Ja zapytalem o prosta rzecz, co moze byc zepsute i co trzeba wymienic.
Nie mowcie mi o jakis rzedach... piatym, dziesiatym itd. Najlepiej trzasnijcie fotke i zaznaczcie strzaleczka co musze wymienic.
Jeszcze raz was prosze [zlosnik]
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 9:38 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Pewnie bym i trzasnął, ale nigdy nie miałem (i nie mam) Mercedesa...

Napisałem: JEST DRUGI CO DO WIELKOŚCI
Trzeba odkręcić dekiel skrzynki bezpieczników, znaleźć przekaźnik największy, a potem drugi co do wielkości, ale trochę mniejszy (żeby nie było wątpliwości, czy liczymy od najmniejszego w górę, czy od największego w dół).
jakub_gozdzik pisze:
Ja zapytalem o prosta rzecz, co moze byc zepsute i co trzeba wymienic.


Dla Ciebie to może i proste (jak kupić kilo kartofli)
Ciekawe czemu nie istnieją "warsztaty naprawiające pojazdy przez telefon"? Robota czysta, kasa sama płynie na konto [zlosnik]
Widać takie proste to nie jest...

jakub_gozdzik pisze:
Nie mowcie mi o jakis rzedach... piatym, dziesiatym itd. Najlepiej trzasnijcie fotke i zaznaczcie strzaleczka co musze wymienić.


Coś Ci się chyba myli Kolego...
MY mamy robić fotkę i zaznaczać strzałeczką??? Może jednak TY byś zrobił tą fotkę, a któryś z nas zaznaczy strzałeczką?
Próbujemy Ci pomóc, a zachowujesz się jakby to najmniej Tobie zależało na uzyskaniu odpowiedzi.

Pzdr. :-? <br>Dodano po 35 minutach.:<br> Znalazłem na innym forum dwie fotki nienadzwyczajnej jakości. Ten przekaźnik jest zazwyczaj koloru czarnrgo, a ten styk oznaczony znakiem zapytania to posiadają przekaźniki w samochodach wyposażonych w oryginalny hak holowniczy. Jeżeli nie ma oryginalnego haka, to tego styku po prostu też nie ma.

http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11861 ... kaznik.jpg

http://mackuz.bolinko.org/is/img5/res_1 ... aznik1.jpg

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 9:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
No dobra, a ja mam taka pogladowa fotke z niemieckiego forum. C-klassa co prawda, ale z tego co sie orientuje to tak samo to wyglada. Zreszta na tyle co znam niemiecki, to spierali sie o to samo (czerwona strzalka nie jest mojego autorstwa, ale mi wlasnie o ten przekaznik chodzilo, w razie omylki nie bij Gerri ;) )

Obrazek

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 04, 2007 10:18 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Dzieki Gerri i Beet. Teraz juz chyba jasne co jest grane. Gerri nie unos sie, bo gdybym wiedzial co mam umiescic na zdjeciu to napewno zrobilbym to.
Dzieki, zobacze czy po wymianie cos sie poprawi

Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl