MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 2:47 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 20, 2010 11:45 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Mam taki dziwny kłopot.
Śmigam na gazie i chyba zajechałem pompę paliwa, mam drugą ale chce się upewnić zanim wleje mi się do gaci pół baku przy wymianie.
Przejechałem około 1500 km bez benzyny w baku, zatankowałem w koncu odpaliłem normalnie i po około minucie zgasł, juz nie odpalił.
Postoi chwile znowu na około minute odpala, kiedy chce gasnąc zwyczajnie schodzi w dół i gaśnie, nie da się go od razu odpalić, po chwili pali.
Pompa bzyczy, ale kiedy sam zgaśnie jakieś bulgotanie słychać w baku.

Brać się za wymianę pompy , czy szukać gdzieś indziej?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw maja 20, 2010 5:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Sprawdź jeszcze filtr paliwa czy syf go nie korkuje, oraz dobrze jak byś miał jak sprawdzić ciśnienie paliwa gdy chodzi i jak zaczyna gasnąć - wtedy miałbyś jasny obraz stanu pompy.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: czw maja 20, 2010 9:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Wymieniłem pompę i filtr.
Przelutowałem srebrny przekaźnik.
Odpinałem po kolei wszystko wokół rozdzielacza, odpiąłem komputery przeczyściłem wszystkie styki związane z elektryką wtrysku.
Sprawdziłem czy go zalewa, nie zalewa świece suche.
Na głowicy jest taki czarny okrągły czujnik na 4 pinowy wtyk z spręzyną wokół.
gólnie postoi kilka minut odpala pochodzi chwile na każdych obrotach i sam gaśnie.Na wolnych jeszcze potelepie się chwilkę.
Kiedy odpinam ten wtyk odpala na chwilkę na niskich rozjechanych obrotach i gaśnie.
Ale z odpietym odpala za każdym razem z tym że tylko max 1000 obr. i bardzo nie równo po czym i tak zgaśnie.
Kiedy ten wyk jest wpięty nie da rady odpalac raz za razem.
Czujnik numer: 008 542 3217

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt maja 21, 2010 12:06 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Sprawdz przekażnik pompy paliwa,niedawno miałem podobny objaw 40 km od domu,zgasiłem auto i po godzinie odpalam ,a silnik zaskoczył i zgasł,i tak w koło macieju z przeróżnymi kombinacjami przez około 1,5 godziny aż wykręciłem aku do zera,powrót do chaty -bardzo fajny [totalszok] bez wspomagania i z drewnianym hamulcem na sznurku - e tam, żaden wstyd-przecież S klassa na pełnym wypasie [zlosnikhihi] [hihi] . Po przelutowanu przekażnika-- alleluja, alleluja --odżył !!!

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: sob maja 22, 2010 5:17 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Dziś uszczelniłem dolot, wymieniłem gumę pod wtryskiem.
Przekaźnik przelutowałem wcześniej.
Żadnych rezultatów.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob maja 22, 2010 7:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Jakie masz napięcie między pinem 3 i 5 gniazda diagnostycznego podczas pracy i po przekręceniu kluczyka ? Co mi jeszcze chodzi po głowie:ostatnio w mojej 190 ustawiałem potencjometr w KE bo miałem 0,48v a ma być 0,7v,ciężko to ustawić a gdy zbyt mocno go ruszyłem np. na 1,2 v to silnik wpadał w telepawkę i gasł.Może to jakiś trop,Jak odpiąłem potencjometr podczas pracy to obroty silnika idą w górę do ok 2 tyś.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl