MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 3:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt maja 25, 2010 9:05 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
Witam mam takie problem posiadam w126 260E + IGS. Sytuacja wygląda następująco przychodzę rano auto odpala prawidłowo chodzi równo pochodzi koło minuty i gaśnie tak jak by mu brakło paliwa. Chce go odpalić i nie jest to możliwe. Odkręcam przewody od KE do cylindrów i nie ma tak paliwa. Wymieniłem już cały KE, pompa paliwa + filtr i dalej to samo.

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
Post: wt maja 25, 2010 10:24 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Witaj Kolego ! W 560 miałem ostatnio podobny objaw z tym że odpalił od strzału na PB ,wszedł na obroty i zgasł,następne próby zapalenia bez jakiejkolwiek reakcji,wykręciłem aku do końca i nic,nie było słychać pomp paliwa ,po ściągnięciu do domu ,na sznurku oczywiście ,rozgrzebałem wszystko co mozliwe,pierwsze -sprawdziłem pompy na krótko podając prąd na zaciski,bo są u mnie dwie i zastanowiło mnie żeby obydwie siadły naraz [totalszok] to niemozliwe,ale pompy sprawne ,usterka -przekażnik pomp paliwa, po przelutowaniu styków odpalił od strzału i do tej pory chodzi -rewelacja, od pyknięcia :lol:

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: wt maja 25, 2010 11:45 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Jak w ASO ... wymieniasz wszystko po kolei bez prawidlowej diagnozy - ciekawe podejscie do tematu. Miernik w reke i sprawdz czy jest zasilanie na pompie!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: wt maja 25, 2010 9:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Sprawdź czy znika sygnał "TD" z modułu zapłonowego,czy tylko zasilanie z pompy (bzyczy ponownie po przekręceniu kluczyka?).Nie piszesz co daje sonda lambda ,a ta właśnie po chwili zaczyna swoją pracę ale nie ma wpływu na uruchomienie,nie piszesz jakie masz wypełnienie na gnieździe diagnostycznym,według mnie nie potrzebnie wszystko prujesz nie robiąc żadnych pomiarów.Może instalacja LPG odcina paliwo np za pomocą stop KE ? nie do końca wiem jak Twoja instalacja ma rozwiązane odcięcie paliwa gdy włącza się LPG.Czekam na nowiny z pola walki ;)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: śr maja 26, 2010 6:10 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
A wiec tak mam coś takiego jak stop ke. jeżeli auto zgaśnie i chce odpali to słychać pompę, jak mogę wam powiedzieć o lambdzie czy diagnostyce jak prze ciesz to się chyba sprawdza na odpalonym silniku tak ?

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
Post: śr maja 26, 2010 10:39 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Odepnij EHA i spróbuj zapalić,jak zapali to układ stop ke Ci miesza (rozruch będzie trudny i na samej mechanice ale odpali jak sprawny).Ale 1 minutę chodzi i można już coś zmierzyć w tym czasie.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: śr maja 26, 2010 1:36 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Możesz spróbować też ustawić potencjometr od stop-ke na minimun czasu,bo faktycznie stop-ke po odcięciu PB dopiero przełącza na LPG

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: śr maja 26, 2010 4:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
po odłączeniu eha i komputera od KE też nie chce odpalić. W poniedziałek dam znać co dalej.

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
Post: śr maja 26, 2010 5:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 05, 2009 9:43 pm
Posty: 130
Wyciągnij przekaźnik pompy paliwa, poszukaj w jego podstawce pinów 30 i 87 i zewrzyj je za pomocą druta. Pompa zacznie pracować. Odpal i sprawdź, czy będzie różnica.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl