Dzisiaj obadałem swoją chłodnice. Sprawa ma się tak: temperatura na wskaźniku 98C (zawsze tak trzyma bez wzgledu na temp. zewnetrzną, podczas dłuższej jazdy po górę dochodzi do 105C), od strony zewnętrznej w dolnej częśći chłodnica gorąca, od połowy w górnej części zimna. Od strony wiatraka cała chłodnica jest gorąca, węże gorące, po odkręceniu korka zbiorniczka praktycznie brak ciśnienia. Zdaje sobie sprawe, że na górze od zewnątrz schładza powietrze, ale żeby była całkowicie zimna, to dziwne. Wisko sprawne dla ścisłości, w korkach nie mam problemu z przegrzewaniem, najgorzej jest pod górke, podczas jazdy po trasie temp. 95-98C.
_________________ W124 200D - Śnieżyna W124 300D - Menczysław (ex) W123 240D - Kruszynka (ex) Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem
|