MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 11:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 04, 2010 2:38 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Dzisiaj obadałem swoją chłodnice. Sprawa ma się tak:
temperatura na wskaźniku 98C (zawsze tak trzyma bez wzgledu na temp. zewnetrzną, podczas dłuższej jazdy po górę dochodzi do 105C), od strony zewnętrznej w dolnej częśći chłodnica gorąca, od połowy w górnej części zimna. Od strony wiatraka cała chłodnica jest gorąca, węże gorące, po odkręceniu korka zbiorniczka praktycznie brak ciśnienia. Zdaje sobie sprawe, że na górze od zewnątrz schładza powietrze, ale żeby była całkowicie zimna, to dziwne. Wisko sprawne dla ścisłości, w korkach nie mam problemu z przegrzewaniem, najgorzej jest pod górke, podczas jazdy po trasie temp. 95-98C.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pt cze 04, 2010 2:40 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Jeszcze jedno, z chłodnicy wyprowadzone są stalowe przewody jak mnienmam do chlodnicy oleju, która zdaje sie umieszczona jest w okolicach skrzyni biegów? Auto jak w podpisie dla ścisłości.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 7:40 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Dzisiaj odkamieniałem chlodnice, zalałem wodą z preparatem odkamieniajacy, przegoniłem 30km po trasie, spuściłem i zalałem płyn. Niestety dalej to samo. Myslalem, że mam chłodnice oleju, okazało się, że stalowe przewody wychodzące z chlodnicy idą do automatycznej skrzyni biegów, nie jak myslałem do chlodnicy oleju. Zastanawiam się nad wymianą pompy wody, ale nie wiem czy ma to sens?

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 10:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
ja bym zaczął jeśli już od wymiany chłodnicy lub po pierwsze wymontowania jej, wymycia z zewnątrz... ponownej próby użycia odkamieniacza i myśleć dalej...

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Post: sob cze 05, 2010 10:19 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Z zewnątrz jest czysta.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl