MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 11:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 25, 2010 7:25 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jadę przez wieś, zgasł silnik.
Cięzko odpalił , jade dalej to samo przy hamowaniu.
Za któryms razem odpalił po 20 minutach.Coś stukało w okolicy przepływomierza, ale tylko na jałowym, na wyższych juz nie.
Po zdjęciu gumy od blosa tej od vw, która wchodzi na gardziel i odpaleniu na pb, okazało się , że klapa porusza się dośc szybko góra dół i to ona wali w gardziel.

Skąd takie zachowanie?

Ten cały regulator przemyłem nitro, podłączyłem wszytsko normalnie, żadnych stuków falowania itp.

Wczoraj zaczął mi gasnąc przy dojeździe do świateł czy szybkim mieszaniu R D, odczepiłem zawór powietrza i tak przejechałem w trasie około 100km.
Z odpietym nie gasł.Zawór działa kiedy dostaje 12V pracuje.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt cze 25, 2010 7:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Stop KE jest? pompy pracują?
Jak nie ma - być może przyciera się tłoczek rozdzielacza i nie tłumi już ruchu klapy.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: pt cze 25, 2010 7:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jakbym policzył to jazda na Pb i jazda na lpg to jak 3 do 7, siłą rzeczy zawsze mam benzyne w baku.
Cały wtrysk jest z anglika dobrze to działa na jednym i drugim paliwie.

Może byc przyczyną lewe powietrze z tej rurki która wychodzi z nastawnika jałowych i biegnie do gumowca?
Słabo już wygląda wymienie po weekendzie.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt cze 25, 2010 8:47 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Pytałem o stop KE? [clown] i czy pompy pracują [jezyk5]
Klapa bez benyzny w układzie nie ma tłumienia ruchu i obija się.

OT
Jakim cudem Ci wychodzi 3 do 7?
Serwis LPG musiał by Cię kosztować 0, nie licząc do tego instalacji :-)
A do tego spalanie 1:1 - a to nawet w teorii tak nie wychodzi...

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Ostatnio zmieniony pt cze 25, 2010 9:40 pm przez ukaniu, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt cze 25, 2010 9:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
Chyba chodziło pokonywanie 30% drogi na benzynie a 70% na LPG. [zlosnik]

_________________
W201
W124
W168


Na górę
Post: pt cze 25, 2010 10:05 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
ukaniu pisze:
Pytałem o stop KE? [clown] i czy pompy pracują [jezyk5]
Klapa bez benyzny w układzie nie ma tłumienia ruchu i obija się.

OT
Jakim cudem Ci wychodzi 3 do 7?
Serwis LPG musiał by Cię kosztować 0, nie licząc do tego instalacji :-)
A do tego spalanie 1:1 - a to nawet w teorii tak nie wychodzi...



Przyczyną był brak benzyny, teraz to wykminiłem.
W sumie to jechałem tankować ale zaskoczyła mnie ta dziwna akcja.
Nie ma stop ke, nic nie ma hehehe, zwykła instalka bez żadnych dodatkowych urządzeń. W 190E miałem cos co się nazywało blitz , tu nic takiego nie ma.
Na 100 km pokonam około 30 na pb, odpalania gaszenie , i czasem zwyczajnie tak jeżdżę .Po tym jak zajechałem rozdzielacz w poprzednim samochodzie jazdą bez pb.
Pompy nie pracują kiedy jest na lpg.
W tej instalacji, jest tylko parownik, blos i butla, no i elektrozawór i przekaźnik do pomp, a w trasie spala 11-12 litrów , tak do 140km/h.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl