MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 10:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: w140 300TD
Post: pt lip 09, 2010 11:45 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Panowie jest dziwny problem. Na zimnym silniku, pali na dotyk. Na ciepłym, trzeba kręcić ok 4-5 sekund. O co chodzi? Co może być powodem? silnik 3.0TD 177KM

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: sob lip 10, 2010 12:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Witaj
Ja obstawiam pompę wtryskową

Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: sob lip 10, 2010 10:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
ja też kładę na pompę [szalone]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: śr sie 04, 2010 6:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Ale. Co z tą pompą?

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: śr sie 04, 2010 8:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
do regeneracji, regulacji, przytarcia zaworków ew. wymiany ;) Jedź do Boscha i niech się wypowiedzą.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: czw sie 05, 2010 8:27 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
A na ciepłym grzejesz swiece czy odpalasz bez grzania ?? bo ja mam 2 diesle MB i w kazdym nawet na cieplym musze grzac swieczki bo inaczej tak jak piszesz musze krecic jak benzynke


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: czw sie 05, 2010 9:05 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 31, 2009 5:43 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Ja w swoim E300TD mam taką samą przypadłość. Na zimno pali elegancko, natomiast cieply kolo 3-4 sek. Nie wiem zbytnio co jest powodem, ktos mi mowil, ze moze z głowicą jest cos nie tak. Co Wy na to? Poza tym cieply silnik staram sie podgrzac dosyc dłużej niz normalnie, i wtedy jakby pali lepiej. Z tego co slysze to wiele osob w tym motorze ma takie problemy.

Pzdr

_________________
Mercedes W115 220D ex
Mercedes W123 240D ex
Mercedes W210 290TD
Mercedes W210 300TD

Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: czw sie 05, 2010 11:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 18, 2007 7:43 am
Posty: 379
Lokalizacja: Poznań
zgadzam się kolegami, że najczęściej tego typu przypadłość to pompa wtryskowa, która z jakiegoś powodu nie jest już tak sprawna, jak przy nowym aucie.
w BMW radzą sobie z tym montując taki mały pierdolnik elektroniczny przed komputerem, który przez kilka sekund po każdym włączeniu zapłonu oszukuje ów komputer podając mu informację, że silnik jest zimny. przez to świece grzeją za każdym razem i jest zdecydowanie łatwiej odpalić autko w upał.

_________________
'66 Wartburg 312/1
'69 w114 250CE
'69 w108 280SEL
'77 w116 450SEL 6.9
i inne Pontony


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: czw sie 05, 2010 2:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
ze świecami, czy bez i tak trzeba kręcić... Chyba faktycznie coś nie tak z pompą. Ale mi się wydaje że to nie mechaniczna awaria pompy. Musze zakasać rękawy i pogrzebać przy tym klekocie...

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł: Re: w140 300TD
Post: czw sie 05, 2010 3:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ja w większości 6 cylindrowców(603 i 606) widziałem ten problem, praktycznie każdy musiał na ciepło dłużej kręcić i to jest według mojego mechanika zdecydowanie wina pompy(zaworki). Zawsze można delikatnie dodać gazu, mam wrażenie że wtedy łapie sprawniej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl