MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

w140 300TD
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=49777
Strona 1 z 1

Autor:  MercSwir [ pt lip 09, 2010 11:45 am ]
Tytuł:  w140 300TD

Panowie jest dziwny problem. Na zimnym silniku, pali na dotyk. Na ciepłym, trzeba kręcić ok 4-5 sekund. O co chodzi? Co może być powodem? silnik 3.0TD 177KM

Autor:  adamkatowice [ sob lip 10, 2010 12:56 pm ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

Witaj
Ja obstawiam pompę wtryskową

Pozdrawiam
Adam

Autor:  bary123ce [ sob lip 10, 2010 10:32 pm ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

ja też kładę na pompę [szalone]

Autor:  MercSwir [ śr sie 04, 2010 6:19 pm ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

Ale. Co z tą pompą?

Autor:  bary123ce [ śr sie 04, 2010 8:53 pm ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

do regeneracji, regulacji, przytarcia zaworków ew. wymiany ;) Jedź do Boscha i niech się wypowiedzą.

Autor:  Frytejro [ czw sie 05, 2010 8:27 am ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

A na ciepłym grzejesz swiece czy odpalasz bez grzania ?? bo ja mam 2 diesle MB i w kazdym nawet na cieplym musze grzac swieczki bo inaczej tak jak piszesz musze krecic jak benzynke

Autor:  adam.k [ czw sie 05, 2010 9:05 am ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

Ja w swoim E300TD mam taką samą przypadłość. Na zimno pali elegancko, natomiast cieply kolo 3-4 sek. Nie wiem zbytnio co jest powodem, ktos mi mowil, ze moze z głowicą jest cos nie tak. Co Wy na to? Poza tym cieply silnik staram sie podgrzac dosyc dłużej niz normalnie, i wtedy jakby pali lepiej. Z tego co slysze to wiele osob w tym motorze ma takie problemy.

Pzdr

Autor:  szyki [ czw sie 05, 2010 11:06 am ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

zgadzam się kolegami, że najczęściej tego typu przypadłość to pompa wtryskowa, która z jakiegoś powodu nie jest już tak sprawna, jak przy nowym aucie.
w BMW radzą sobie z tym montując taki mały pierdolnik elektroniczny przed komputerem, który przez kilka sekund po każdym włączeniu zapłonu oszukuje ów komputer podając mu informację, że silnik jest zimny. przez to świece grzeją za każdym razem i jest zdecydowanie łatwiej odpalić autko w upał.

Autor:  MercSwir [ czw sie 05, 2010 2:51 pm ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

ze świecami, czy bez i tak trzeba kręcić... Chyba faktycznie coś nie tak z pompą. Ale mi się wydaje że to nie mechaniczna awaria pompy. Musze zakasać rękawy i pogrzebać przy tym klekocie...

Autor:  Xytras [ czw sie 05, 2010 3:00 pm ]
Tytuł:  Re: w140 300TD

Ja w większości 6 cylindrowców(603 i 606) widziałem ten problem, praktycznie każdy musiał na ciepło dłużej kręcić i to jest według mojego mechanika zdecydowanie wina pompy(zaworki). Zawsze można delikatnie dodać gazu, mam wrażenie że wtedy łapie sprawniej.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/