MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 8:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 12, 2010 8:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 20, 2008 7:56 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Sopot, Gdańsk
Witam.
Auto jak w temacie. Silnik ma lekko podwyższone obroty, na biegu jałowym wydają się normalne ale jak się wrzuci bieg to prawie nie obniżają się, a raczej powinny. Silnik głośniej pracuje. I tak: w pozycji P około 750, na D - 650, dla mnie trochę za wysokie. Nie zauważyłem także żeby obroty spadały także po rozgrzaniu silnika. Czy przyczyną może być zawór - nastawnik wolnych obrotów(ta tuba)? Jednakże po odłączeniu wtyczki od tego nastawnika obroty wzrastają natychmiastowo i to sporo.. Jak sprawdzić działanie tego nastawnika?

_________________
C126 500SEC 84r.


Na górę
Post: sob sie 14, 2010 12:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 20, 2008 7:56 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Sopot, Gdańsk
Witam ponownie. Nastawnik wolnych obrotów przemyty benzyną - sprawniej reaguje, ale problem pozostał. Co powoduje że silnik po rozgrzaniu schodzi z podwyższonych obrotów. Jest jakiś czujnik temperatury który daje sygnał do sterownika biegu jałowego?

_________________
C126 500SEC 84r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl