Eeee...to nie takie proste
W W140 system asr to całkiem skomplikowany układ i osobny moduł połączony systemem czujników ze wszystkimi głównymi podzespołami auta
W uproszczeniu można powiedziec ,ze czytając uślizg kół przymyka przepustnice
Dlatego wszelkie uszkodzenia przepustnic a szczególnie wiązki elektrycznej skutkują zapaleniem kontrolki asr i wejściem auta w tryb awaryjny limp home mode
asr blokuje wtedy przepustnice i obroty nie przekraczają 1000 obr/min
W autach przedliftowych nie ma prostej możliwości wyłączenia asr
Wyjęcie modułu ze skrzynki czy bezpiecznika spowoduje wczytanie szeregu błędów i niektóre z nich będzie można usunąc tylko starem przeprowadzając nową adaptację przepustnicy
Można zrobic układ wyłączający asr ale to skomplikowana i czasochłonna sprawa
W autach poliftowych sprawa na pozór jest rozwiązana bo jest przycisk <asr off>
Ale tylko na pozór bo ten wyłącznik nie rozłącza go całkowicie
Chciec pozbyc się asr np w celu zhamowania auta trzeba wyjąc modul i miec jednocześnie podpiętego stara by kasowac błedy które pokazują sie cyklicznie
Inaczej silnik nie rozwinie pełnej mocy
Natomiast zdesperowani do wygłupów typu "palenie gumy" powinni wykonac ustrojstwo pozwalające w pełni odłączyc układ jednocześnie oszukując inne sterowniki
Jest na zachodnich forach instrukcja jak to zrobic,ale jak pisałem masę dłubaniny