Ktokolwiek wie gdzie ktoś coś takiego zakłada? Ponoć od czasu kiedy skończyło się IGS to jest to najlepsze rozwiązanie do KE-Jeta.
Skrótowy opis (z innego forum z moimi komentarzami):
System ten ma sterownik działający na własnych czujnikach bez komputera od sekwencji benzyny. Elementy składowe mechaniczne:
1) Zbiornik, to wiadomo we wnęce na zapas.
2) Reduktor REG by OMVL. Piszą coś też o tłoczkowym (o tym nie słyszałem, ponoć to jakaś nowość).
3) Dalej na przewodzie filtr gazu, a przewód dochodzi do listwy wtryskowej, na której są zamontowane 4 oddzielne wtryski elektroniczne. Cała listwa wtryskowa jest przykręcona wspornikiem do silnika, zaraz z boku i na wysokości filtra powietrza. Listwa REG by OMVL, wtryski są starszego typu: 6 omowe.
4) Wtryskiwacze łączą się wężykami z dyszami, które są zamontowane w kolektorze ssącym, zaraz obok wtrysków benzyny, tak więc gaz jest podawany w różnym czasie bezpośrednio pod zawory ssące. Dysze są 4.
(to jest instalka do M102, więc w V8 byłoby inaczej w pkt. 3 i 4)
Elektronika:
Sterownik REG by OMVL dream XXI C Injection system, można sobie go programować. Sterownik korzysta z czterech czujników:
1) TPS, to czujnik położenia przepustnicy, jest pod filtrem powietrza. Raczej nie ma żadnego dodatkowego czujnika, tylko po prostu sygnał bierze się z zamontowanego fabrycznie w M102 potencjometra położenia przepustnicy, który obsługuje KE-jeta (czy np. w M117 jest tak samo?).
2) MAP SENSOR, czyli czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym, jest zamontowany w kolektorze, firmy AEB.
3) OBROTY SILNIKA, tu sygnał bierze się z fabrycznego czujnika w aparacie zapłonowym (w rozdzielaczu).
4) SONDA LAMBDA. Choć też instalacja może chodzić bez sondy, bo ten sygnał ma tylko znaczenie korygujące wobec parametrów podstawowych. Ale z tego co czytałem, to system jest samouczący więc lambda się przyda.
Wygląda to sensownie i nawet zakładają (zakładali) to gdzieś w Polsce. Ale gdzie???
PS. Nie zamierzam zagazowywać W107 żeby nie było

Pytanie ma bardziej charakter przyszłościowy związany z innym autem.