MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 17, 2025 9:51 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 420sel
Post: pn mar 08, 2004 3:58 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 19, 2003 5:15 am
Posty: 9
Lokalizacja: derby
posiadam 88 420sel fajne autko ale mi rece opadaja.problem polega natym ze przy ruszaniu z miejsca w pierwszej fazie jakby niemial sily ruszyc i pochwili dostaje niekatrolowanego przyspieszenia,podczas jazdy odczowam letki nidobor mocy.wymienilem swiece,kable,kopolke,filtr paliwa,wszystkie linie paliwowe, podejrzewalem przecik.niestety nic ztych napraw nie wplynelo na poprawe.niejest to stala nieudolnosc czasami odczowam dosyc normalno prace ,chociarz sam niewiem .poprzedni wlasciciel nieurzywal go ponad dwa lata.kupiwem go z wieloma usterkami fakt ze bardzo tanio aie nidlugo koszty przekrocza wartosc rynkowo.bardzo prosze o porady.nastempna proba to rozbebesze katalizator.jak ktos ma lepszy pomysl nich szybko pisze.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2004 9:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Masz go w automacie??
Jeśli tak, to ja stawiam na to.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2004 1:42 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 19, 2003 5:15 am
Posty: 9
Lokalizacja: derby
tak jest to automat ,ma nawet przeciek ktory dzisaj sprobuje zlikwidowc.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2004 2:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ciężko na odległość, ale jeśli wykluczysz usterkę w przeniesieniu napędu to objawy przypominają mi zachowanie auta z wytartą magnetyczną płytką potencjometra. Ewentualnie wskazówka, która po niej lata lubi się zastać, po długim nieużywaniu, zwłaszcza przy przechowywaniu na wolnym powietrzu.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2004 5:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
sprawdz olej w skrzynii, a najlepiej podjedz na diagnostyke do kogoś kto się automatami zajmuje. Tylko na regulację, jak to nie bedzie to, to w kupionym aucie regulacja Ci nie zaszkodzi.
W każdym razie ja zacząłbym od skrzynii.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2004 9:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
and6412 pisze:
sprawdz olej w skrzynii, a najlepiej podjedz na diagnostyke do kogoś kto się automatami zajmuje. Tylko na regulację, jak to nie bedzie to, to w kupionym aucie regulacja Ci nie zaszkodzi.
W każdym razie ja zacząłbym od skrzynii.


Dobrze prawisz - po pierwsze olej w skrzyni, po drugie sprawdzić podciśnienia i kick-down (420 SEL standardowo rusza z drugiego biegu, więc może być na swój sposób "mułowaty" - jak chcesz ostro ruszyć to daj od razu gaz w podłogę).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2004 9:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
I przypadkiem jak na diagnostyce, będą chcieli pruć skrzynię na śróbki, bez wyrażnego powodu (niech cie naprawde przekonaja, że tak trzeba, jesli oczywiscie trzeba). Bo jak to zrobią to od razu bede chcieli Ci pół skrzynii wymienić.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2004 5:06 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw cze 19, 2003 5:15 am
Posty: 9
Lokalizacja: derby
mechanik skasowal 200 zielonych za naprawe przecieku oleju skrzynii nic niewplynelo to na poprawe stanu zeczy. odrazu po starcje wyzculem nierowno prace silnika.moze powinienem sprawzdic uklad paliwowy?caly problem wtym ze nie jest to stala usterka.bardzo prosze pomuszcie zlokalizowac to usterke bede bardzo wdzieczny. dla najbardziej aktywnego czeka preznt. ;) http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... 70_Picture 055.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 16, 2004 12:09 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Widzę, że bardzoś się zdesperowal [zlosnik], spokojnie każdy to miał (ja np. szukalem 2 tyg. chłodnicy po całej polsce)
Ale z tego co wiem to tutaj bardziej można liczyć na koleżeńskie porady, a ta książkę to jak nie potrzebujesz to przekaż/sprzedaj komus potrzebującemu (patrz dział ogłoszenia). Poprostu sadze, że nagrody za udzielanie się w tematach są trochę nie na miejscu.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl