MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

w126 500sel-kickdown-zrywa
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=54745
Strona 1 z 1

Autor:  dymion83 [ sob cze 04, 2011 2:24 pm ]
Tytuł:  w126 500sel-kickdown-zrywa

witam panow...kiedys zalozylem post odnosnie zmiany biegow w moim mietku,po wcisnieciu gazu do dechy,czujac wcisniecie tego guzika pod pedalem nie reagowal na to w ogole...jak wyjalem taki prostokatny przekaznik z napisem kickd i przetarlem mu styki to sie zaczal odzywac,wciskam gaz do dechy,wskakuje na ok.3000obr.i przyspesza ale w czym moj problem?dlaczego czasem zrywa jakby przyspieszenie?wskoczy na chwile na obroty i efekt jest taki jakby wyskoczyl bieg w manualu...a ten przekaznik troszke dziwnie pachnie w srodku,jakby przypalony byl...i czy to ma powiazanie z ustawieniem ciegna linki zmiany biegow ze zrywa?czy wina tego przekaznika.wyjasnijcie mi jak to dziala...dziekuje i pozdrawiam

Autor:  Milosh [ śr cze 08, 2011 10:57 pm ]
Tytuł:  Re: w126 500sel-kickdown-zrywa

ten przekaznik steruje elektrozaworem Kickdown umieszczonym na skrzyni. Ciezko zza klawiszy cos zdiagnozowac :-?

Autor:  dymion83 [ czw cze 09, 2011 1:02 pm ]
Tytuł:  Re: w126 500sel-kickdown-zrywa

a czy ten kickdown dziala tylko na danym biegu?np. przy starcie,ale jak juz przerzuci na kolejne biegi to juz nie dziala...i czasem zadzialal tylko w ten sposob ze jakby bzyknal tylko na tych 3000obr.ale nie pociagnal na przyspieszeniu

Autor:  dymion83 [ czw cze 09, 2011 1:05 pm ]
Tytuł:  Re: w126 500sel-kickdown-zrywa

aaaa,wlasnie,dlaczego nie dziala ten przelacznik przy biegach?czy to da rade jakos sprawdzic?bo slyszalem o czyms podcisnieniowym co steruje skrzynia wlasnie przez ten przelacznik..

Autor:  Nemo [ pt sie 05, 2011 2:17 am ]
Tytuł:  Re: w126 500sel-kickdown-zrywa

Aby "kopniak w dół" zadziałał prawidłowo musi być także spełniony warunek odpowiednich obrotów silnika. Jeśli np. skok na niższy bieg miałby spowodować przekroczenie maksymalnych dla niego obrotów to dobrze zestrojona skrzynia na to nie pozwoli. Nie zapomnij też o właściwym poziomie oleju w skrzyni. Szczególnie zbyt wysoki poziom utrudnia pracę. Zbyt wysoki poziom jest łatwo osiągnąć jako, że olej (DexronII) ma dużą rozszerzalność przy nabieraniu temperatury. Należy go mierzyć tylko na pracującym silniku po jego dobrym nagrzaniu. Jeśli jest go za dużo możemy go ująć przy pomocy wężyka i większej strzykawki.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/