| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Regulacja kąta wtrysku. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=57294 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | diablos25 [ ndz sty 08, 2012 11:28 pm ] |
| Tytuł: | Regulacja kąta wtrysku. |
Witam. Szukam i szukam ale jednoznaczej odpowiedzi znalezc nie moge. Pacjent to silnik om 601 2,3 z kaczki, taki sam jak 2.0 ze 124 i 190 tylko nieco wieksza pojemnosc. Jak przy tym silniku powinna wygladac prawidlowa regulacja kata wtrysku? Ja zrobilem tak: ustawilem silnik na 15 st po OT na pierwszym cylindrze po czym ustawilem pompe tak zeby w samym srodku otworka kontrolnego ( z boku pompy) ukazal sie wypust. Czy takie ustawienie jest ok?Domniemam ze tak bo tak nakazuje ksiazka, dziwi mnie jednak fakt ze silnik ten chodzil i to całkiem sprawnie odpalal a jak sie okazalo to musialem lancuch o dwa zabki przesunac zeby trafic w w/w ustawienie. Wychodzi jakies 0 st przewalki a to daje zniw ze silnik dostawal wrtysk po GMP. |
|
| Autor: | diablos25 [ pn sty 09, 2012 8:46 pm ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kata trysku. |
Sami lamerzy tu siedza, nikt nic nie wie? Czy to tak daleko posunieta ludzka uprzejmosc. |
|
| Autor: | THC [ pn sty 09, 2012 10:17 pm ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kata trysku. |
Niezłe lamerstwo grzebać przy katatryskach. |
|
| Autor: | diablos25 [ pn sty 09, 2012 11:03 pm ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kata trysku. |
THC pisze: Niezłe lamerstwo grzebać przy katatryskach. Nie masz nic mądrego do powiedzenia to sie nie udzielaj z łaski swojej. Typowy przykład LAMERA ktory umie sie mądrowac ale jak przyjdzie co do czego to G...NO wie. |
|
| Autor: | kamikadze [ wt sty 10, 2012 12:14 am ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kąta wtrysku. |
Kolego w tych sinikach tak jest zapłon 15 stopni po GMP , a kąt możesz regulować po przez popuszczenie trzech śrub na klucz 13mm z przodu silnika koło vacum pompy, oraz jedne z tyłu pompy (klucz 13mm) i odchylać lub dopychać pompę do bloku silnika. |
|
| Autor: | THC [ wt sty 10, 2012 8:49 am ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kąta wtrysku. |
diablos25 pisze: THC pisze: Niezłe lamerstwo grzebać przy katatryskach. Nie masz nic mądrego do powiedzenia to sie nie udzielaj z łaski swojej. Typowy przykład LAMERA ktory umie sie mądrowac ale jak przyjdzie co do czego to G...NO wie. Jeśli ty synek oczekujesz,że na każde Twoje analfabetyczne zapytanie posypią się odpowiedzi to może chociaż wysil sie i napisz poprawnie. No ale jesli dla ciebie katatrysk to to samo co kat wtrysku to sam jestes lamer i poczytaj książki od słownika zaczynając. |
|
| Autor: | diablos25 [ wt sty 10, 2012 9:22 am ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kąta wtrysku. |
kamikadze pisze: Kolego w tych sinikach tak jest zapłon 15 stopni po GMP , a kąt możesz regulować po przez popuszczenie trzech śrub na klucz 13mm z przodu silnika koło vacum pompy, oraz jedne z tyłu pompy (klucz 13mm) i odchylać lub dopychać pompę do bloku silnika. I to sie nazywa fachowa pomoc. Dziekuje. THC pisze: Jeśli ty synek oczekujesz,że na każde Twoje analfabetyczne zapytanie posypią się odpowiedzi to może chociaż wysil sie i napisz poprawnie. No ale jesli dla ciebie katatrysk to to samo co kat wtrysku to sam jestes lamer i poczytaj książki od słownika zaczynając. Synka to sobie zrób i wychowaj i wtedy tak sobie mozesz do niego mówić. To po pierwsze. A skoro już jestes takim polonista to wysil sie choć troche i przepisz chociaż dokładnie moje słowa THC pisze: katatrysk to to samo co kat wtrysku a nie zmieniasz wersje oryginalną " kata trysku" na swoja "katatrysku"A pozatym kim Ty jestes zebys mi uwage zwracał? Niepodoba sie , to zamknij a nie wcinasz sie nie wnoszac nic sensownego.Proponuje wyjsc z załozenia , że albo mówisz z sensem albo miczysz. Tak bedzie lepiej dla wszystkich. Miłego dnia. |
|
| Autor: | chmielo [ wt sty 10, 2012 10:45 am ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kąta wtrysku. |
Daibełku idź do kibla i zrób kata trysk, bo ciśnienie wali Ci na dekiel |
|
| Autor: | THC [ wt sty 10, 2012 11:57 am ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kąta wtrysku. |
diablos25 pisze: kamikadze pisze: Kolego w tych sinikach tak jest zapłon 15 stopni po GMP , a kąt możesz regulować po przez popuszczenie trzech śrub na klucz 13mm z przodu silnika koło vacum pompy, oraz jedne z tyłu pompy (klucz 13mm) i odchylać lub dopychać pompę do bloku silnika. I to sie nazywa fachowa pomoc. Dziekuje. To raczej akt litości . THC pisze: Jeśli ty synek oczekujesz,że na każde Twoje analfabetyczne zapytanie posypią się odpowiedzi to może chociaż wysil sie i napisz poprawnie. No ale jesli dla ciebie katatrysk to to samo co kat wtrysku to sam jestes lamer i poczytaj książki od słownika zaczynając. Synka to sobie zrób i wychowaj i wtedy tak sobie mozesz do niego mówić. To po pierwsze. A skoro już jestes takim polonista to wysil sie choć troche i przepisz chociaż dokładnie moje słowa THC pisze: katatrysk to to samo co kat wtrysku a nie zmieniasz wersje oryginalną " kata trysku" na swoja "katatrysku"A pozatym kim Ty jestes zebys mi uwage zwracał? Niepodoba sie , to zamknij a nie wcinasz sie nie wnoszac nic sensownego.Proponuje wyjsc z załozenia , że albo mówisz z sensem albo miczysz. Tak bedzie lepiej dla wszystkich. Miłego dnia. Dzieci nie planuje ,ale dziękuje za troskę nawet gdybym kiedyś mial okazję wychowywać to nie popełnię błędu twoich rodziców i kupie dziecku słownik. Ale tu nie chodzi o to że jesteś analfabetą tylko o to że wbijasz tu jak do burdelu masz wszystkich w dupie, co pokazujesz tym że nawet tematu nie chce ci się poprawnie napisać . Potem wyzywasz całą ekipę od lamerów. Lamer (z ang. lame – kulawy) – potoczne i pejoratywne określenie osoby niekompetentnej w określonej dziedzinie lub mało inteligentnej, niedojrzałej, upośledzonej społecznie. definicja pasuje w 100proc. do ciebie po tym co tu synek uskuteczniłeś. Ja tu jestem strażnikiem poszanowania siebie nawzajem wyrażanym poprzez poprawna pisownię. Jeśli olewasz to co do nas piszesz i jak piszesz wtedy pojawiam sie ja i musisz się tłumaczyć. Nie spotkałeś się z takim czymś na innym forum? proponuje forum 201-124.bytom.eu Tytuł zanim poprawiłeś brzmiał "regulacja kata trysku" Bez przesady ale trzeba być albo lamerem albo totalnym ignorantem, żeby tak zostawić temat .Bo to ,że tego nie zauważyłeś nie jest prawdą. |
|
| Autor: | diablos25 [ wt sty 10, 2012 11:57 am ] |
| Tytuł: | Re: Regulacja kąta wtrysku. |
chmielo pisze: Daibełku idź do kibla i zrób kata trysk, bo ciśnienie wali Ci na dekiel Kolejna merytoryczna wypowiedź, nie ma co. Ale chociaz mnie rozbawiła a nie wkurzyła.
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|