MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Korozja w 201? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=5835 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marcinka [ wt kwie 06, 2004 2:10 pm ] |
Tytuł: | Korozja w 201? |
Hej! Przepraszam że tak od razu z problemami wyskakuje ![]() ![]() ![]() Zdjalem kanape - rudy, zaczalem go skrobac i zrobilem dziure w podlodze ![]() ![]() A moze ktos zna dobrego ( iw miare niedrogiego) na terenie Wroclawia lub jego okolic? ![]() ![]() |
Autor: | outsider [ wt kwie 06, 2004 2:16 pm ] |
Tytuł: | |
Najlepiej to wymienić całą podłoge |
Autor: | Maniek [ wt kwie 06, 2004 9:01 pm ] |
Tytuł: | |
Hej Najpierw dobrze trzeba zdiagnozować jak wielkie spustoszenia poczynił rudy. Oderwanie mat głuszących to raczej konieczność. Doskonale skrywają nie tylko pordzewiałą blachę ale i np kompletny brak podłogi. Spróbuj nauczyć się rozpoznawać rdzę pod matą. Praktycznie każdy guz, pęknięcie czy niewytłumaczalne zgrubienie maty to purchel, który podrywa matę go góry. Następną sprawą jaką bym się w Twoim przypadku zajął to znalezienie miejsca przecieku. Nie znam 201 na tyle dobrze ale sądze że będzie tak jak w starszych czyli; uszczelka szyby /korozja ściany czołowej przy zatkanych odpływach spod maski /korozja ściany przedniej i nadkoli. Nie mówię że wszystkie te rzeczy naraz są przyczyną ale napewno należy je sprawdzić. Co do łatania: Dziury trzeba załatać. Pordzewiałą blachę z głębokimi wżerami też bym wymieniał. Lekko pordzewiałą, jeśli da się doczyścić na błysk najlepiej zostawić. Jeśli zależy Ci na zachowaniu orginalnych przetłoczeń podłogi to kupuj gotowe reperaturki i wymieniaj (ale tylko te fragmenty co trzeba, nie wycinaj zdrowej podłogi tylko dlatego żeby zastąpić ją reperaturką - orginalna podłoga jest najlepsza jakościowo) Jeśli nie zależy Ci na przetłoczeniach technologicznych to każdy lepszy blacharz dorobi ci z arkusza blachy nawet całą podłogę (mój blacharz aby zrekompensować brak wytłoczeń stosował grubszą niż fabrycznie blachę - 1,5mm) Odbudował tylko przetłoczenia na przewody (te przy progach) które jednocześnie służą za awaryjne odprowadzenie wody (porobiliśmy w nich otwory odwadnijące - takie małe usprawnienie fabryki ![]() Na koniec wszystko dobrze zabezpieczyć, odtworzyć wygłuszenie (było o tym dużo pisane n in prze ze mnie, więc jak coś to szukaj w starszych postach na forum lub pisz do mnie) Pozdrawiam |
Autor: | Marcinka [ wt kwie 06, 2004 11:08 pm ] |
Tytuł: | |
Nie jest tak zle z ta podloga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jak jest z tym wygluszeniem - czy po odpowiednim oczyszczeniu, zabezpieczeniu blachy mozna znow wylac ta mase na podloge? Nie bedzie sie tam znow gromadzila wilgoc, tak mi sie wydaje ze w fabryce kladzie sie to na super rowna i zdrowa blache ![]() Aha - masa (z przodu przynajmniej) na powierzchni podlogi jest pofaldowana ale jak odkrylem kawalek tej gumy z jednego faldu to pod nim nie bylo rdzy. Czy napewno ta warstwa z przodu powinna byc w 100% rowna? |
Autor: | and6412 [ wt kwie 06, 2004 11:31 pm ] |
Tytuł: | |
Marcinka pisze: Aha - masa (z przodu przynajmniej) na powierzchni podlogi jest pofaldowana ale jak odkrylem kawalek tej gumy z jednego faldu to pod nim nie bylo rdzy. Czy napewno ta warstwa z przodu powinna byc w 100% rowna?
Może masz taką ciężką nogę że wytłumienia Ci się marszczą ![]() |
Autor: | Marcinka [ śr kwie 07, 2004 10:25 am ] |
Tytuł: | |
Poprzedni wlasciciel-Nigeryjczyk chyba mial ![]() ![]() |
Autor: | Maniek [ śr kwie 07, 2004 2:40 pm ] |
Tytuł: | |
Marcinka pisze: Gorzej ze zrodlem przecieku. Robilem dzisiaj prysznic mercedesowi i nic ![]() Bo może auto musi jechać Prorokiem nie jestem ale obstawiam nadkola przednie gdzieś na łączeniu z podłogą i podłużnicą. Ale przyczyna może być inna. A może dostaje się jakimiś dziurami w podłodze? Marcinka pisze: Aha - masa (z przodu przynajmniej) na powierzchni podlogi jest pofaldowana ale jak odkrylem kawalek tej gumy z jednego faldu to pod nim nie bylo rdzy. Czy napewno ta warstwa z przodu powinna byc w 100% rowna?
Podłoga nie jest napewno równa. Są prztłoczenia technologiczne o których pisałem. Są występy omijające tłumik i inne. Szukaj raczej czegoś co wygląda na spęcznienie maty. Zwykle są niewielkie (kilka cm) gdy są większe to mata zaczyna pękać i rudego widać. Wygłuszenie układaj dopiero jak masz pewność że woda nie gromadzi Ci się w aucie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |