MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Ciśnienie w cylindrach V8 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=6188 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wookee [ wt maja 04, 2004 4:04 pm ] |
Tytuł: | Ciśnienie w cylindrach V8 |
Przeszukałem formu i tego wariantu nie znalazłem, więc byłbym wdzięczny za odpowiedź, jakie powinno być ciśnienie sprężania dla V8 450. |
Autor: | outsider [ wt maja 04, 2004 6:04 pm ] |
Tytuł: | |
ciśnienie na cylindrze, a stopień sprężania to dwie różne rzeczy jeśli się nie myle EDIT znalazłem tylko to - Compression ratio: 8,8 (silnik M 117 E 45) |
Autor: | Wookee [ wt maja 04, 2004 7:01 pm ] |
Tytuł: | |
outsider pisze: ciśnienie na cylindrze, a stopień sprężania to dwie różne rzeczy jeśli się nie myle
EDIT znalazłem tylko to - Compression ratio: 8,8 (silnik M 117 E 45) Masz oczywiście rację ![]() |
Autor: | outsider [ wt maja 04, 2004 9:18 pm ] |
Tytuł: | |
Spoko - dużo osób się myli ![]() Nadal nic nie znalazłem ![]() |
Autor: | Luk [ śr maja 05, 2004 4:13 pm ] |
Tytuł: | |
Jak dobrze pamiętam to 11, 12A to jest norma. Ja w starym silniku 350 miałem na jednym 6,5 na drugim 8,5 a na reszcie niecałe 10... i śmigał ![]() ![]() |
Autor: | Wookee [ śr maja 05, 2004 8:49 pm ] |
Tytuł: | |
Luk pisze: Jak dobrze pamiętam to 11, 12A to jest norma. Ja w starym silniku 350 miałem na jednym 6,5 na drugim 8,5 a na reszcie niecałe 10... i śmigał
![]() ![]() Dzięki. Mój na razie kąpie się w nafcie. Zobaczymy, czy mu się poprawi. |
Autor: | lewandek [ pt maja 07, 2004 10:14 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jak dobrze pamiętam to 11, 12A to jest norma.
Ostatnio ze znajomym ustawialismy rozrzad w 4,2 na cisnienie wlasnie ![]() Wiem - wiem - rozrzad ustawia sie na znaki - ale po ustawieniu na znaki silnik kulał. A teraz pracuje rownioutko i ladnie sie wkreca. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt maja 07, 2004 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
Przepraszam a jak sie ustawia rozrzad tak aby wyrownac kompresje? Bo przyznam nigdy o tym nie słyszałem i na tą chwile to wydaje mi sie wierutną bzdurą,ale jak to działa to nie mam nic przeciwko.Ale mi sie osobiscie wydaje ze przestawienie rozrzadu to kolizja zaworow z tłokami .......... Prosze o dokładny opis tej metody............ |
Autor: | lewandek [ sob maja 08, 2004 12:28 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Przepraszam a jak sie ustawia rozrzad tak aby wyrownac kompresje? Bo przyznam nigdy o tym nie słyszałem i na tą chwile to wydaje mi sie wierutną bzdurą,ale jak to działa to nie mam nic przeciwko.Ale mi sie osobiscie wydaje ze przestawienie rozrzadu to kolizja zaworow z tłokami .......... Prosze o dokładny opis tej metody............
Dziala to podobnie jak zmienne fazy rozrzadu w BMW, Hondzie i Toyocie. Przestawienie rozrzadu o jeden zabek w jedna albo druga strone raczej nie spowoduje kolizji tlokow z zaworami. W przypadku silnika o ktorym mowie - ustawienie rozrzadu w/g znakow powodowalo, ze silnik "kulał" na wolnych obrotach i nie wkrecal sie na wyzsze. Pomiar cisnienia wykazal, ze w cylindrach z jednej strony jest niecale 8 Atm a z drugiej 12 Atm. Przestawienie rozrzadu dalo po 12 Atm we wszystkich cylindrach. Nie pamietam dokladnie co i jak zostalo przestawione - ale moge to ustalic i najpozniej w poniedzialek/wtorek dokladnie napisac - co jak i gdzie. |
Autor: | Wookee [ wt maja 11, 2004 12:34 pm ] |
Tytuł: | |
Luk pisze: Jak dobrze pamiętam to 11, 12A to jest norma. Ja w starym silniku 350 miałem na jednym 6,5 na drugim 8,5 a na reszcie niecałe 10... i śmigał
![]() ![]() Kocham naftę ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |