MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 10:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 24, 2013 5:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
Witam,kiedyś pisałem o problemach z solexem 4a1.Pacjent to mercedes w126 280s z roku 1983... nie wiem czy opłaca się regenerować gaźnik,z tego co wyczytałem niby to pomaga a niby nie pomaga! tym bardziej interesuje mnie kto zajmuje się właśnie solexami,podobno jest warsztat na Szarych Szeregów w Warszawie ale tylko tyle wiem...o co chciałem zapytać znawców?czy gaźnik solex 4a1 z mercedesa w123 2.5 1979r podejdzie do mercedesa w126 2.8?mam do kupienia taki gaźnik po okazyjnej cenie,firma ma pozytywy,dają gwarancję rozruchową ale nie wiem co robić,czy kupić używkę czy pakować się w regenerację?,proszę o rady,jeśli będzie trzeba podeślę link ze strony...pozdrawiam wszystkich


Na górę
Post: wt paź 01, 2013 3:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
Witam,może komuś się przyda informacja-dzwoniłem dziś do pana który regeneruje gaźniki solex 4a1.Mój jedzie do tego pana za jakiś miesiąc bo ma taki nakład pracy,a numer telefonu znalazłem na forum,gdzie ktoś opisywał swój problem z solexem...numer do tego pana to 618133701,miejscowość Puszczykowo,pozdrawiam


Na górę
Post: pn lis 11, 2013 5:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
1. Gazniki w M123 i M110 roznia sie osprzetem a takrze srednica gardzieli i nie sa zamienne.
2. Godnymi polecenia specjalistami od gaznikow jest firma JAP-AUTO S.C. w Chorzowie

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 11:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
Witam,właśnie otrzymałem z regeneracji solexa 4a1...co się okazuje prawdopodobnie walnięty jest regulator ciśnienia paliwa,posiada ktoś może taki?opowiem co się dzieje-mój gaźnik posiada regulator ciśnienia paliwa do którego są podłączone : doprowadzenie paliwa i powrót oraz trzy rodzaje podciśnień,dwa idą do gaźnika a jeden do filtra powietrza,jak jest wszystko podłączone to silnik pracuje nie równo,korekta mieszanki nic nie daje nawet przy maksymalnym zakręceniu śrub regulacyjnych,jak odłączę jeden wąż podciśnienia,oznaczony na gaźniku literą C jak pamiętam,to wszystko było by dobrze,bardzo równa praca silnika lecz obroty są za wysokie,1000obr/min...czy powinienem reklamować gaźnik skoro płaciłem za kompleksową regenerację?czy regulator ciśnienia paliwa to już mój problem?pozdrawiam i dziękuję za pomoc


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl