MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
solex 4a1 z w123 do w126???proszę o radę https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=63017 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dymion83 [ wt wrz 24, 2013 5:25 pm ] |
Tytuł: | solex 4a1 z w123 do w126???proszę o radę |
Witam,kiedyś pisałem o problemach z solexem 4a1.Pacjent to mercedes w126 280s z roku 1983... nie wiem czy opłaca się regenerować gaźnik,z tego co wyczytałem niby to pomaga a niby nie pomaga! tym bardziej interesuje mnie kto zajmuje się właśnie solexami,podobno jest warsztat na Szarych Szeregów w Warszawie ale tylko tyle wiem...o co chciałem zapytać znawców?czy gaźnik solex 4a1 z mercedesa w123 2.5 1979r podejdzie do mercedesa w126 2.8?mam do kupienia taki gaźnik po okazyjnej cenie,firma ma pozytywy,dają gwarancję rozruchową ale nie wiem co robić,czy kupić używkę czy pakować się w regenerację?,proszę o rady,jeśli będzie trzeba podeślę link ze strony...pozdrawiam wszystkich |
Autor: | dymion83 [ wt paź 01, 2013 3:20 pm ] |
Tytuł: | Re: solex 4a1 z w123 do w126???proszę o radę |
Witam,może komuś się przyda informacja-dzwoniłem dziś do pana który regeneruje gaźniki solex 4a1.Mój jedzie do tego pana za jakiś miesiąc bo ma taki nakład pracy,a numer telefonu znalazłem na forum,gdzie ktoś opisywał swój problem z solexem...numer do tego pana to 618133701,miejscowość Puszczykowo,pozdrawiam |
Autor: | kielbik [ pn lis 11, 2013 5:11 pm ] |
Tytuł: | Re: solex 4a1 z w123 do w126???proszę o radę |
1. Gazniki w M123 i M110 roznia sie osprzetem a takrze srednica gardzieli i nie sa zamienne. 2. Godnymi polecenia specjalistami od gaznikow jest firma JAP-AUTO S.C. w Chorzowie |
Autor: | dymion83 [ ndz lis 17, 2013 11:00 am ] |
Tytuł: | Re: solex 4a1 z w123 do w126???proszę o radę |
Witam,właśnie otrzymałem z regeneracji solexa 4a1...co się okazuje prawdopodobnie walnięty jest regulator ciśnienia paliwa,posiada ktoś może taki?opowiem co się dzieje-mój gaźnik posiada regulator ciśnienia paliwa do którego są podłączone : doprowadzenie paliwa i powrót oraz trzy rodzaje podciśnień,dwa idą do gaźnika a jeden do filtra powietrza,jak jest wszystko podłączone to silnik pracuje nie równo,korekta mieszanki nic nie daje nawet przy maksymalnym zakręceniu śrub regulacyjnych,jak odłączę jeden wąż podciśnienia,oznaczony na gaźniku literą C jak pamiętam,to wszystko było by dobrze,bardzo równa praca silnika lecz obroty są za wysokie,1000obr/min...czy powinienem reklamować gaźnik skoro płaciłem za kompleksową regenerację?czy regulator ciśnienia paliwa to już mój problem?pozdrawiam i dziękuję za pomoc |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |