MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 7:01 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 19, 2013 6:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
Witam wszystkich,po uciążliwych problemach z solexem 4a1 oddałem go do regeneracji.Co się okazało,silnik nie ma obrotów jak należy,dławi się jakby,ssanie jest ale silnik nie pracuje równo,jakby się zalewał,po zejściu na obroty to samo,dziwne falowanie,wybijanie i rzucanie motorem...przed regenenarcją było podobnie z tym że silnik zdążył się już zachłysnąć i zalało jedną lub dwie świece...co zrobiłem?otóż opowiem,może ktoś pomoże-do gaźnika jest przykręcony regulator ciśnienia paliwa do którego podłączamy wejście paliwa i powrót,do tego trzy podciśnienia : 1-do filtra powietrza,pionowy wylot,2-do pompki przyspieszającej,3-do krućca A po lewej stronie gaźnika...otóż jak odepnę ten właśnie kruciec to silnik zaczyna równiutko pracować(stawiam telefon pionowo na pokrywie zaworów i się nie przewróci)lecz obroty są za wysokie-1200obr/min.Jak podłączę z powrotem,obroty wariują,słychać nie równą pracę,a co najlepsze-podciśnienie A zasysa sobie od tego regulatora paliwo,raczej powinien być szczelny!Ktoś mi poradził żeby to wszystko odpiąć i zaślepić ale moim zdaniem po to jest regulator ciśnienia żeby coś robił prawda?gdyby takie łatwe było zaślepienie tego ustrojstwa to każdy by tak robił,tym bardziej że nowy tani nie jest...pomóżcie


Na górę
Post: wt gru 03, 2013 3:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A możne źle podłączyłeś rurki przyspieszenia/opóźnienia zapłonu i dlatego tak szarpie na jałowych?
Jak znasz język wroga to http://www.e30.de/solex/018/018.htm

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: sob gru 07, 2013 8:41 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
Witam,podciśnienia mam dobrze podpięte czyli A do zapłonu,C do gruchy czyli regulatora prędkości biegu jałowego,B do regulatora ciśnienia paliwa...zawory ustawione prawidłowo,zapłon też,w dodatku dusi się jakby miał coś zatkane! Energicznie dodam gazu to psiknie w gaźnik jakby mu brakowało paliwa,przy zdjętej pokrywie filtra widać mgiełkę paliwa którą wywali z gaźnika jak psiknie,dodam że nie mam filtra powietrza w tej chwili,jest zamówiony...ruszając przydusi go,trzeba dać więcej gazu.Jak się z tym uporam to napiszę ale wcześniej proszę o porady,może ktoś miał taki przypadek...pozdrawiam gaźnikowców [zlosnikz]


Na górę
Post: sob gru 07, 2013 9:11 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Wrzuć zdjęcie tego regulatora pamiętam,że coś mi się przy starym gaźniku majtało na wejściu paliwa.


Na górę
Post: sob gru 07, 2013 9:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
Mam problem z wklejeniem fotki z neta,bo swojego zdjęcia nie mam ale podam może numer seryjny,jak go wkleisz w google i wybierzesz GRAFIKA to jako pierwszy się pojawi...0000723117...jakie problemy miałeś u siebie?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl