zegarek pisze:
Inne tłoki.
Stopień sprężania US 9:1, a EU 10:1
nie do końca tak jest
w Europie były też tłoki 9:1 w 560 do 1988 roku tylko wersja 300 konna miała tłoki 10:1 (kod w vinie 822 lub 820 z tego co pamiętam)
po 88 roku w Europie wszystkie miały 10:1
a w US zostały 9:1 do końca produkcji
w 560 występowało tez kilka wariantów wałków rozrządu wspomniana wyżej wersja 300 konna miała inne wałki, z katalizatorami były tez inne itp
kolektory wydechowe były inne w wersji US, inne w wersji EU 300 konnej, inne w wersji nie 300 konnej EU
wersja 300 konna miała inny wtrysk
występowało kilka rodzajów modułów zapłonowych
tak naprawdę to w tych silnikach 560 to było bardzo dużo różnych wariantów, w ogłoszeniach dużo widuje wersji 300 konnych a tak naprawdę to bardzo znikoma część z nich to rzeczywiście wersje 300 konne
a co do wersji US to dobrym pomysłem jest zamiana kolektorów z tych US na te od wersji 300 konnej, daje to wzrost mocy około 25-30 koni co było potwierdzone na hamowni przez osoby montujące je w wersjach US
jeśli masz jakieś pytania odnośnie wersji US to pisz sam użytkuje od kilku lat 560sec w wersji US
a i aktualnie mam 560 sec sel na sprzedaż