MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 1:49 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sty 21, 2014 11:12 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Mam zamiar jechać go zobaczyć [zlosnik] o cenne rady bym prosił co by nie wtopić [chory]
na co zwrócić uwagę i ogolnie jak sie wam to widzi [zlosnikok]
http://tablica.pl/oferta/mercedes-c-kla ... 8f439b0046
licze na wasze celne spotrzegawcze oko [palacz]

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 3:14 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 03, 2006 2:06 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Tczew
Nie wiem, co on ma ze Sporta, bo wg mnie wygląda na Esprit. Więc albo człowiek nie wie, co sprzedaje, albo coś było rzeźbione.
Po zdjęciach mało widać, poza przetartym fotelem nic nie "straszy". Naklejki na szybie brak. Za tą cenę wypas nie powala, ale może rekompensuje to stan. A na co patrzeć - głównie na rudą (progi, nadkola, przednie mocowania tylnego wózka, górne krawędzie drzwi pod uszczelkami) niestety w tych rocznikach mercedes nie popisał się zabezpieczeniem antykorozyjnym... Na temat silnika się nie wypowiem, bo jeżdżę klekotami ;)
Sam długo przymierzałem się do w202, ale w końcu padło na 210.

_________________
W210 2.2 D 96'
W201 2.0 D 90'
W201 2.5 DT 91'
plus 2 inne wynalazki z silnikami MB ;)


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 8:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Byłem go zobaczyć, ale pogoda nie pozwoliła na dogłębne oględziny. Marznący deszcz i lodowisko nie pozwalało nawet dobrze stać na ziemi [szalone]
Przebieg jak przebieg [zlosnikok] ciężko wnioskować czy realny.
kuba_tcz pisze:
Nie wiem, co on ma ze Sporta, bo wg mnie wygląda na Esprit. Więc albo człowiek nie wie, co sprzedaje, albo coś było rzeźbione

Kuba
właściciel auta po 60, od ok14 lat w posiadaniu go ma, raczej nie obeznany. Brief jeszcze widziałem, to koła te miał tam wbite, tyle co wywnioskowałem.
Vin wziąłem, kielbik mi go rozkodował i tak się sytuacja przedstawia:
VIN
WDB2020241F362467
Model
C 230
Nr nadwozia
WDB2020241F362467
Numer silnika
111975 10 001881
Nr skrzyni biegow
717460 06 937525
Zamowienie
0 5 229 21075
Dealer
Przedstawicielstwo Stuttgart (229)
Data dostawy
18.12.1995
Reflektory
Valeo
Wnetrze
Tkanina ABC, czerwona (multirot) (747)
Kolor
Granatowy (904)

Wyposazenie
048 – typ 202, deska rozdzielcza nowego typu dla poduszki powietrznej pasazera
240 – wskaznik temperatury zewnetrznej
260 – eliminacja oznaczenia na tylnej klapie
287 – skladane oparcia tylnej kanapy
292 – sidebag
304 – eliminacja popielniczki z przodu
341 – dodatkowe kierunkowskazy (na blotnikach)
414 – elektrycznie odsuwany i uchylany dach w wersji szklanej
515 – radio MB Classic
531 – automatyczna antena
593 – szyby atermiczne dookola, ogrzewana szyba tylna ze szkla hartowanego, szyba czolowa z zielonym paskiem
740 – tapicerka z tkaniny ABC (dla wersji wyposazenia “Esprit”)
806 – zmiana roku modelowego, ostatnia cyfra wskazuje nowy rok modelowy
875 – ogrzewane spryskiwacze szyby czolowej
959 – pakiet wyposazenia “Esprit”
980 – dokumenty samochodu oraz numer swiadectwa homologacji na tabliczce znamionowej dla pojazdow przeznaczonych na eksport

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 3:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 09, 2012 3:09 pm
Posty: 115
Straszna, ta W202. Chyba wnuczek pisał ogłoszenie i określił jako wersja SPORT sugerując się spojlerem [zlosnik]
Jeśli W202, to tylko wersja ELEGANCE, wersje SPORT, CLASSIC, ESPRIT jakoś tak biednie wyglądają bez chromów i w środku bez tych imitacji drewna.
Jak dla mnie ta tapicerka jest koszmarna, wieje tandetą.
Tak, zwróć uwagę na blachę, bo leciała jak w W210, miałem to wiem. ;)

_________________
MERCEDES C140 500SEC/S500 nowy nabytek od 2016
MERCEDES W140 500SE 1991
MERCEDES W203 Coupe/Liftback 2.0 Kompressor 2001

MERCEDES C124 320 coupe 1995 - ojca
MERCEDES W203 C180 2.0 2001 Elegance -ex
MERCEDES W202 200D 1995 Elegance -ex


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 10:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Komu blacha leciała to na własne życzenie.Jak samochód jest zaniedbany to pretensja do producenta.Mam 202 i 210 przed liftem.Oprócz kilku małych ognisk korozji nic się nie dzieje.

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 11:17 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
WujekT pisze:
Komu blacha leciała to na własne życzenie.Jak samochód jest zaniedbany to pretensja do producenta.Mam 202 i 210 przed liftem.Oprócz kilku małych ognisk korozji nic się nie dzieje.


Co ty mówisz??

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 11:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Potwierdzam, tez mam W210 A.D. III 1996 wiec jeden z pionierow w tej kascie. Zona przez 4,5 roku jezdzila igielka C180 z 1994 roku i teze "jak dbasz, tak masz" potwierdzam w calej rozciaglosci tego tematu.

Ja o swoje autko dbam jak malo kto, poniewaz jest to moje narzedzie pracy (wykorzystuje prywatne auto do podrozy sluzbowych w calej Europie i krece 50-60 tys km rocznie).

Swoim i ex. zony autem nie powstydzilbym sie przed nikim. Korożjon (zreszta incydentalny) ogarniety w zarodku, co 2 lata konserwacja podwozia i profili zamknietych owocuja tym, ze (na miare C i E klasy) rdza sie ich nie ima.

Bardzo duzo jezdze sluzbowo do Niemiec. Jakos tam wlasciciele badz co badz wiekowych wehikulow potrafia o nie zadbac i sprzety te na tamtej szerokosci geograficznej wygladaja o niebo lepiej niz nasze rodzime egzemplarze.

U nas w wiekszosci przypadkow wyznaje sie teorie: dorznac do grobowej dechy, w koncu to Mercedes wiec psuc sie nie ma prawa. Naprawde mam przed oczami recital tych pojazdow w funkcji kraju, w ktorym te pojazdy sie poruszaja i u nas niestety wygladaja najgorzej.

A co do rzeczonego egzemplarza to jak przedmowcy - C-klasa tylko w Elegance. Pakiet stylistyczny karoserii i srodka bije na leb Esprity, Classiki i Sporty - szczegolnie te ostatnie, gdzie projektant poszyc tapicerskich popuscil wodze fantazji.

Pozdrawiam Wszystkich

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: czw sty 23, 2014 11:46 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Możesz sobie nalać do tych swoich profili zamkniętych nawet cudownej wody z Lichenia albo używac ściereczek z tv-marketu. Jak w konkretnym egzemplarzu ma wyjść, to zawsze wyjdzie. Po poprawkach też wyjdzie, chociaż z innych powodów. No chyba, że dbaniem nazywasz zrobienie blacharki, to wtedy Twoje spostrzeżenia na przykładzie dwóch (!) aut są zajebiście trafione. A niemcy Panie, ooo, tam to dopiero dbają! Nie mają też bezpańskich psów na ulicach. W ogóle inny świat panie, takie proszki do prania, dużo lepsze niż u nas. Widzisz mocne egzemplarze, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie płacił podatku drogowego na poziomie 1000 EUR rocznie za 320cdi, żeby jeździć zardzewialcem.

Odpal ibeja, 90% opisów W210 zawiera to magiczne zdanie: rdza w typowych dla modelu miejscach.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 8:22 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
SZARY pisze:
Straszna, ta W202. Chyba wnuczek pisał ogłoszenie i określił jako wersja SPORT sugerując się spojlerem [zlosnik]
Jeśli W202, to tylko wersja ELEGANCE, wersje SPORT, CLASSIC, ESPRIT jakoś tak biednie wyglądają bez chromów i w środku bez tych imitacji drewna.
Jak dla mnie ta tapicerka jest koszmarna, wieje tandetą.

Wersja jest jaka jest. Generalnie coś musieli dobrego brać, żeby takie mozaiki tapicerek wypuszczać [hihi]
ale jeśli blacha będzie przyzwoita, bo nie ma co sie spodziewać po 18 letnim aucie żeby coś korniki nie gryzły, to jako auto służące do przemieszczania się z pkt A (dom) do pkt B (praca) nie będę wyrzutów robił o tą tapicerkę [chory]
Na plus jest to, że nie ma jeszcze podtlenku LPDżi, bo co które oglądam to instalacja montowana przez dobrego fachowca tzw. drut-team, więc nawet nie podejmuje rozmowy.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 10:38 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Milosh pisze:
Swoim i ex. zony autem nie powstydzilbym sie przed nikim. Korożjon (zreszta incydentalny) ogarniety w zarodku, co 2 lata konserwacja podwozia i profili zamknietych owocuja tym, ze (na miare C i E klasy) rdza sie ich nie ima.


Albo po prostu rdzy nie widać spod centymetrowej warstwy środków konserwujących. Wszystko z zewnątrz ładnie wygląda ale w środku ruda chrupie.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 11:12 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
TReneR pisze:
Milosh pisze:
Swoim i ex. zony autem nie powstydzilbym sie przed nikim. Korożjon (zreszta incydentalny) ogarniety w zarodku, co 2 lata konserwacja podwozia i profili zamknietych owocuja tym, ze (na miare C i E klasy) rdza sie ich nie ima.


Albo po prostu rdzy nie widać spod centymetrowej warstwy środków konserwujących. Wszystko z zewnątrz ładnie wygląda ale w środku ruda chrupie.


Wychodzac z takiego zalozenia mozna sie pokusic o stwierdzenie, ze doskonala wiekszosc aut jest taka.

_me: how_ pisze:
Możesz sobie nalać do tych swoich profili zamkniętych nawet cudownej wody z Lichenia albo używac ściereczek z tv-marketu. Jak w konkretnym egzemplarzu ma wyjść, to zawsze wyjdzie. Po poprawkach też wyjdzie, chociaż z innych powodów. No chyba, że dbaniem nazywasz zrobienie blacharki, to wtedy Twoje spostrzeżenia na przykładzie dwóch (!) aut są zajebiście trafione. A niemcy Panie, ooo, tam to dopiero dbają! Nie mają też bezpańskich psów na ulicach. W ogóle inny świat panie, takie proszki do prania, dużo lepsze niż u nas. Widzisz mocne egzemplarze, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie płacił podatku drogowego na poziomie 1000 EUR rocznie za 320cdi, żeby jeździć zardzewialcem.


Michal, Co do widywania mocnych egzemplarzy to widze to co jezdzi po ulicy, stoi przed hotelem itp. Oczywiscie na niektorych tez widac rdze ale przewaznie jest to rudy nalot, a nie dziury a la ementaler jak u nas.

Ja po prostu dbalem (nie bez traktowania samochodu jak czlonka rodziny) jak moglem czyli preventitive maintenance (konserwacja) - przed konserwacja rdze czyscilem sam - jak moglem i na ile moje narzedzia i wiedza pozwolila mi to ogarnac. Przez konserwacje profili zamnknietych mialem na mysli wneki drzwi, zakamarki komory bagaznika, pokrywe silnika itp. W progi nic nigdy nie wlewalem (nawet wody z Lichenia ale w aucie mam butelke cudownej wody z Lourdes - przy nastepnym aucie zakropie profilaktycznie progi).

Staralem sie przed wjazdem do garazu zmyc brud z sola w okresie zimowym i to wszystko.

Wiem, ze MB na tle innych marek wypada blado w tej materii (biorac pod uwage tamten okres produkcji). Zonie kupilem BMW E39 z 1997 (auto w oryginalnym malowaniu, calkowice bezwypadkowe) i na aucie nie ma nawet jednej rdzawej plamki. BMW bije na leb MB w kwestii trwalosci nadwozia vs rust.

Generalizujac moje slowa chcialem tylko podkreslic znaczenie i trafnosc stwierdzenia: JAK DBASZ TAK MASZ i to wszystko :)

Howgh,

Sorry na OT,

Pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 12:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Spoks Miłosz, zrozumiałem, że próbujecie dowieść jak Rahim przez "ś", że dbając można zapobiec wykwitom w ogóle.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 12:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
Milosh pisze:
W progi nic nigdy nie wlewalem (nawet wody z Lichenia ale w aucie mam butelke cudownej wody z Lourdes - przy nastepnym aucie zakropie profilaktycznie progi).

W progi to jednak bym zaglądnął jednak raz czasem. Gdzieś czytałem, że najlepiej wypada to:
http://mike.british-cars.de/english.htm
ale nie próbowałem, więc nie mam odniesienia czy to tak jest.
Milosh pisze:
Generalizujac moje slowa chcialem tylko podkreslic znaczenie i trafnosc stwierdzenia: JAK DBASZ TAK MASZ i to wszystko :)

prawda, bynajmniej nie ta gówniana :lol:
Ale reasumując na jutro się ugadałem na oględziny szczegółowe.
Poza tym spojlerem i wyjebiaszczo mozaikową tapicerką koloru multirot z lekko przetartym fotelem, to coś jeszcze rzuca się w oczy, jakieś sugestie jeszcze macie???

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 2:21 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Szpara między prawą tylną lampa , a pokrywą bagażnika.


Oczywiście, że 210 nie rdzewieje.
Ja zardzewiałego jeszcze nigdy nie widziałem.
Sprzedałem ostatnio takiego ,co prawda cena odpowiadała stanowi.
Nie był za 6 koła nowy z salonu, jak niektórzy znawcy obczajeni poszukiwacze frajerów by chcieli.
Ale klient jest zadowolony, mówił, że do tematu blacharki nawet nie podchodzi.
Widać nie ma po co , bo jasne jest że 210 i rdza to dwa zupełnie odmienne światy.
[palacz]

Milosh nie ściemniaj, bo sam pisałeś jak to odpadają kielichy i jak je lepiej profilaktycznie zabezpieczać.

Ale sorry taki mamy klimat eheheh

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt sty 24, 2014 4:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
No kielichy odpadaja bo te modele wyssaly to z mlekiem matki, mnie na szczescie nie odpadly bo wiedzialem o tej przypadlosci w momencie kupna i ogarnalem to od razu.

Wiadomo, ze kazdy ma swoje zdanie jak i dziure w dupie ale czemu zaraz jechac komus po majtach jak jego opinia jest minimalnie rozbiezna z reszta gawiedzi.

Pisalem tez ze MB w tamtych latach dosc blado wypada na tle innych marek w kwestii (chocby w mojej rodzinnej stajni E39 vs W202 - no comments!)

Wcale nie mowie (piszac), ze W202 i W210 nie rdzewieja BO RDZEWIEJA!!!. Po raz kolejny jestem oratorem tezy JAK DBASZ TAK MASZ.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl