MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
W123 280CE K-Jetronik M110.989 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=64047 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | 280CE [ pn mar 17, 2014 8:50 pm ] |
Tytuł: | W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Witam serdecznie, Mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika jak postoi z 10 minut muszę kręcić gazować itd:-( Na zimnym i ciepłym pali bez problemu: zawory ustawione, świece wymienione, kable, kopułka, palec, analiza spalin. Pozostaję do waszej dyspozycji. |
Autor: | 280CE [ ndz mar 23, 2014 5:32 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE nie odpala na ciepłym po postoju 15min |
Po wyłączeniu silnika popuszczam przewód zasilający w paliwo K-jetronik - brak ciśnienia paliwa na tym przewodzie. Podejrzewam, że to jest przyczyną nie odpalania na ciepłym silniku po postoju 15min.... |
Autor: | ukaniu [ wt mar 25, 2014 9:37 am ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Jak traci ciśnienie paliwa to albo akumulator albo przeciek/ wada rozdzielacza. Jak rozdzielacz leje czy z tłoczka czy z wtrysków to go zalewa i nie odpala. Trzeba by też sprawdzić skład mieszanki. |
Autor: | 280CE [ wt mar 25, 2014 10:05 am ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Wtryski i tłoczek nie leją - brak zalewania raczej odwrotnie po postoju na gorącym silniku nie odpala z powodu braku paliwa. Zastanawiam się czy w rozdzielaczu jest jakiś zawór ciśnienia paliwa odpowiedzialny za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia. W moim przypadku paliwo przepływa przez rozdzielacz do przewodu powrotnego bez utrzymania ciśnienia roboczego. |
Autor: | Stomek [ wt mar 25, 2014 8:10 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Może oring w rozdzielaczu jest uszkodzony i leje na postoju przez niego do kolektora aż cisnienie bedzie zero. Można to podejrzeć przez klapę , przekręcić kluczykiem, aby pompa nabiła cisnienie lub wyjąć przekaźnik i pompę na krótko. Auto czasem nie miało dłuższego postoju bez odpalania?? |
Autor: | 280CE [ wt mar 25, 2014 9:01 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Paliwo nie leje do kolektora, samochód długo stał. Podejrzewam zawór zwrotny w pompie, jutro sprawdzę... |
Autor: | Marian-m110 [ śr mar 26, 2014 6:53 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Mam podobny problem, myślałem że wtryskiwacz dodatkowy nie wyłącza sie ale to nie to sterowanie nowe i nic. Czasem rano zapali ładnie a czasem na 5 po 3 sekundach pracuje na 6. |
Autor: | howser [ czw mar 27, 2014 8:16 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Proponuje sprawdzić/wymienić akumulator paliwa ![]() |
Autor: | Stomek [ czw mar 27, 2014 11:25 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Marian-m110 pisze: Mam podobny problem, myślałem że wtryskiwacz dodatkowy nie wyłącza sie ale to nie to sterowanie nowe i nic. Czasem rano zapali ładnie a czasem na 5 po 3 sekundach pracuje na 6. Na forum już był temat z dokładnie takimi samymi objawami przy 230CE... howser pisze: Proponuje sprawdzić/wymienić akumulator paliwa ![]() Roziwązaniem probemu było dokładnie co napisał howser |
Autor: | Marian-m110 [ pt mar 28, 2014 11:01 am ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Wiem że to dla was oczywiste ale czy to ta bańka obok pompy paliwa i filtra paliwa ? |
Autor: | 280CE [ pt mar 28, 2014 11:22 am ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Tak... |
Autor: | mark2222 [ pt mar 28, 2014 12:42 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
99% tak |
Autor: | 280CE [ wt kwie 15, 2014 8:49 pm ] |
Tytuł: | Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989 |
Witam, Mietek naprawiony - powodem był akumulator paliwa! Wymieniłem na akumulator z mercedesa w124 znacznie mniejszy gabarytowo i działa jak nowy z fabryki ![]() Temat zamykam, dziękuję za poświęcony czas ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |