MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

W123 280CE K-Jetronik M110.989
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=64047
Strona 1 z 1

Autor:  280CE [ pn mar 17, 2014 8:50 pm ]
Tytuł:  W123 280CE K-Jetronik M110.989

Witam serdecznie,
Mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika jak postoi z 10 minut muszę kręcić gazować itd:-(
Na zimnym i ciepłym pali bez problemu: zawory ustawione, świece wymienione, kable, kopułka, palec, analiza spalin.
Pozostaję do waszej dyspozycji.

Autor:  280CE [ ndz mar 23, 2014 5:32 pm ]
Tytuł:  Re: W123 280CE nie odpala na ciepłym po postoju 15min

Po wyłączeniu silnika popuszczam przewód zasilający w paliwo K-jetronik - brak ciśnienia paliwa na tym przewodzie.
Podejrzewam, że to jest przyczyną nie odpalania na ciepłym silniku po postoju 15min....

Autor:  ukaniu [ wt mar 25, 2014 9:37 am ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Jak traci ciśnienie paliwa to albo akumulator albo przeciek/ wada rozdzielacza.
Jak rozdzielacz leje czy z tłoczka czy z wtrysków to go zalewa i nie odpala.
Trzeba by też sprawdzić skład mieszanki.

Autor:  280CE [ wt mar 25, 2014 10:05 am ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Wtryski i tłoczek nie leją - brak zalewania raczej odwrotnie po postoju na gorącym silniku nie odpala z powodu braku paliwa.
Zastanawiam się czy w rozdzielaczu jest jakiś zawór ciśnienia paliwa odpowiedzialny za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia.

W moim przypadku paliwo przepływa przez rozdzielacz do przewodu powrotnego bez utrzymania ciśnienia roboczego.

Autor:  Stomek [ wt mar 25, 2014 8:10 pm ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Może oring w rozdzielaczu jest uszkodzony i leje na postoju przez niego do kolektora aż cisnienie bedzie zero. Można to podejrzeć przez klapę , przekręcić kluczykiem, aby pompa nabiła cisnienie lub wyjąć przekaźnik i pompę na krótko. Auto czasem nie miało dłuższego postoju bez odpalania??

Autor:  280CE [ wt mar 25, 2014 9:01 pm ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Paliwo nie leje do kolektora, samochód długo stał.
Podejrzewam zawór zwrotny w pompie, jutro sprawdzę...

Autor:  Marian-m110 [ śr mar 26, 2014 6:53 pm ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Mam podobny problem, myślałem że wtryskiwacz dodatkowy nie wyłącza sie ale to nie to sterowanie nowe i nic. Czasem rano zapali ładnie a czasem na 5 po 3 sekundach pracuje na 6.

Autor:  howser [ czw mar 27, 2014 8:16 pm ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Proponuje sprawdzić/wymienić akumulator paliwa [zlosnikz]

Autor:  Stomek [ czw mar 27, 2014 11:25 pm ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Marian-m110 pisze:
Mam podobny problem, myślałem że wtryskiwacz dodatkowy nie wyłącza sie ale to nie to sterowanie nowe i nic. Czasem rano zapali ładnie a czasem na 5 po 3 sekundach pracuje na 6.


Na forum już był temat z dokładnie takimi samymi objawami przy 230CE...

howser pisze:
Proponuje sprawdzić/wymienić akumulator paliwa [zlosnikz]


Roziwązaniem probemu było dokładnie co napisał howser

Autor:  Marian-m110 [ pt mar 28, 2014 11:01 am ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Wiem że to dla was oczywiste ale czy to ta bańka obok pompy paliwa i filtra paliwa ?

Autor:  280CE [ pt mar 28, 2014 11:22 am ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Tak...

Autor:  mark2222 [ pt mar 28, 2014 12:42 pm ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

99% tak

Autor:  280CE [ wt kwie 15, 2014 8:49 pm ]
Tytuł:  Re: W123 280CE K-Jetronik M110.989

Witam,
Mietek naprawiony - powodem był akumulator paliwa!
Wymieniłem na akumulator z mercedesa w124 znacznie mniejszy gabarytowo i działa jak nowy z fabryki :-)
Temat zamykam, dziękuję za poświęcony czas :-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/