MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 7:30 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 09, 2014 7:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 06, 2010 2:13 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Sanok
Witam
Posiadam mercedes W124 E280 i auto ma problem z odpalaniem. Na zimno po długim staniu odpala od strzała oraz gdy już odpali to można go gasić palić i za każdym razem jest ok. Problem jest jak chwilę postoi więcej niż 30 min, wtedy trzeba kręcić dużej rozrusznikiem i jak odpali to przez parę sekund chodzi dziwnie tak jak by się zalał, a potem jest wszytko ok. W trakcie pracy i jazdy zachowuje się w porządku.


Na górę
Post: wt kwie 15, 2014 9:06 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz mar 16, 2014 5:29 pm
Posty: 9
Wymień akumulator paliwa ten przy pompie paliwa.


Na górę
Post: śr kwie 16, 2014 8:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 06, 2010 2:13 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Sanok
Przy ani jednej ani drugiej pompie tego niema:/


Na górę
Post: śr kwie 16, 2014 8:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
M104 to zupełnie coś innego niż M110.

Powinieneś wybłyskać błędy dioda to da pogląd na sprawę.
Jest to banalne , a opis jest na wielu forach .

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw kwie 17, 2014 6:18 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 06, 2010 2:13 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Sanok
Błędów nie wyblyskuje :/


Na górę
Post: pn kwie 21, 2014 1:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Mam to samo w m119 ale na razie tego nie rozwikłałem( wymieniłem po drodze trochę rzeczy). Jak odpalisz po 15 min w góre odpala ciężej i po odpaleniu chodzi chwile nierówno i czuć zapach nie spalonej benzyny?. A jak gasisz i odpalasz od razu pali bez problemu?.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
Post: wt kwie 22, 2014 6:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
czyli nie dostaje paliwa...

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: śr kwie 23, 2014 9:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 06, 2010 2:13 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Sanok
Tak po chwilowym postoju jest problem z odpaleniem bo ewidentnie się zalewa ale jak go zawsze i odpalamy od razu to wszystko jest ok. Muszę sprawdzić wtryskiwacze bo może któryś leje :(. A ty u siebie co już wymieniłeś?


Na górę
Post: śr kwie 23, 2014 10:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
U mnie jest jeszcze problem z bardzo rzadko ale jednak wypadającymi zapłonami był podpięty pod sd i pokazywał czujnik położenia wału wymieniłem ale było identycznie możesz też sprawdzić czujnik temperatury. U mnie jest lpg i muszę spróbowac odpalic go bezposrednio na lpg i wtedy będe miał pewność czy jest to problem z zasilaniem paliwa.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
Post: czw kwie 24, 2014 8:45 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
art pisze:
U mnie jest lpg i muszę spróbowac odpalic go bezposrednio na lpg i wtedy będe miał pewność czy jest to problem z zasilaniem paliwa.



Jak odpalisz na lpg z sekwencją?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw kwie 24, 2014 11:32 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Da się przełączyć sterownik w taki tryb że będzie odpalal z lpg aczkolwiek muszę ściągnąć oprogramowanie i popatrzeć tam w opcjach. A Ty thc jak sobie poradziles z z nierówną pracą w swoim m119 bo widziałem że miałeś taki temat.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
Post: czw kwie 24, 2014 12:17 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
M119 to już historia , teraz M104:)

A tam wystarczyło wyprzeć wodę z zagłębień na świece , wymienić świece i śmigał do końca normalnie.

Teraz w M104 mam to co Wy , czasem trzeba trochę pokręcić z 4 sek. żeby zapalił gdy jest ciepły .
Ale też nie zawsze.
Pracuje równo moc ma spala normalnie .
Z wyskokami zapłonów poradziłem ustawiając przerwę na świecy na 07, i czyściłem wszystkie połączenia w wiązce sprayem do styków.
Do tego czyszczenie przepływomierza i przepustnicy.
Kiedy kupiłem chodził kulawo czasem na 5 garów.
Widać że była cewka wymieniona i kilku mechaników naciągało faceta na nowe fajki kable świece itp.
Czasem proste rzeczy umykają.


A jeszcze jedno kolega Glysy , kiedy w końcu odpali i pracuje nierówno to co robią przewody paliwowe przy silniku i do jakich obrotów skacze obrotomierz?
Zobacz to, ja u siebie zauważyłem, że jeden z przewodów wyglądał jakby spadało i wzrastało w nim ciśnienie.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl