MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

M103 - z KE na gaźnik
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=64283
Strona 1 z 1

Autor:  Szumek [ pt maja 02, 2014 10:18 pm ]
Tytuł:  M103 - z KE na gaźnik

Witam.

Panowie, czy ktoś ma pomysł, jakim gaźnikiem można by zastąpić KE-Jetronic w M103 3.0? Myślałem nad dwoma Weberami z Poloneza 1.5 (nowy kolektor), gaźnikiem z Wołgi/UAZ-a 2.4 (nowe nastawy) lub trzema gaźnikami ze Skody 105 (nowy kolektor). Co jeszcze by podeszło? Jakiś Ford?

Solex 4A1 od M110 2.8 od razu odpada, ma być prosto, z ręcznym ssaniem i do wyregulowania w warsztacie za rogiem. ;)

I spokojnie, nie wieśniacze jakiegoś W124/W126. [zlosnik]

Mam ochotę włożyć M103 do W123 240D. Zamysł jest taki, żeby jak najmniej przerabiać auto, żeby można wrócić do oryginalnej konfiguracji. A to zapewnia "gaźnikowiec", bo nie muszę montować komputera, sondy, wiązki oraz układu paliwowego. Nie ukrywam, że możliwość bezproblemowego zasilania LPG też się liczy. ;)

Autor:  hruścik [ wt maja 06, 2014 7:55 am ]
Tytuł:  Re: M103 - z KE na gaźnik

A może Pierburg 1B stojący na kolektorze silnika M102.Brak elektroniki i ssanie na linkę.

Autor:  Szumek [ ndz maja 11, 2014 1:56 am ]
Tytuł:  Re: M103 - z KE na gaźnik

Pomysł niezły. :) Poczytałem o tym gaźniku i rzeczywiście jest dobry. :) Tylko, że będą musiały być dwa, a tu już się obawiam jak z ich zgraniem, gdyż nowe nie będą... Jeśli chodzi o montaż, to sugerujesz dwa kolektory od M102, każdy odchudzony o jeden kanał?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/