MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 15, 2025 5:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 04, 2015 12:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 09, 2008 11:59 pm
Posty: 26
Dzień dobry
Mam koledzy czasami problem z uruchomieniem silnika 290 TD i z automatyczną skrzynią biegów (W210 Sedan z 1997 r). Kluczyk wsadzony do stacyjki i jego obrócenie - kontrolki się zapalają ale rozrusznik nie startuje. Manewrowanie lewarkiem biegów w obszarze "P" poprawia sprawę i rozrusznik się uruchamia - silnik zapala. Dowiedziałem się iż jest jakiś łącznik w skrzyni biegów który informuje układ o prawidłowym położeniu w pozycji "P" a to umożliwia rozruch silnika. W takim przypadku coś u mnie jest z tym łącznikiem. Proszę o radę czy istnieje możliwość samodzielnej naprawy czy tylko warsztat specjalizujący się w ASB.


Na górę
Post: ndz sty 04, 2015 12:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Nie mam pojęcia jak to jest w w210 ale w skrzyniach ze sterowaniem nie elektronicznym tam gdzie jest dźwignia do zmiany położenia(mowa o skrzyni) jest dokręcony element elepstryczny odpowiedzialny za przejście napięcia np do odpalenia lub światła wstecznego.Trzeba wejść pod auto i zerknąć jak jest z dostępem i czy taki element występuje.Jeśli nie to przeje...ane.


Na górę
Post: pn sty 05, 2015 11:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Są dwie możliwości.Przełącznik elektryczny informujący o położeniu wybieraka jest uszkodzony lub zanieczyszczony.Druga to plastikowa tulejka znajdująca się na połączeniu lewarka z cięgnem,mogła się wysypać.W takim przypadku lewarek ustawia się w położeniu N lub P a przełącznik ma niepełne ustawienie.

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: czw sty 08, 2015 1:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Nie wiem czy u ciebie jest taki czujnik ale zobacz tutaj, może coś się wyjaśni:
viewtopic.php?f=25&t=35730&hilit=czujnik

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl