MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 15, 2025 7:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 25, 2015 8:53 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Witam, odpaliłem auto po urlopie (stalo dwa tygodnie), żeby wnętrze się schłodziło. Po 10 minutach chodzenia na wolnych obrotach, wsiadlem i ruszam.... Patrzę w lustro a tam zasłona dymna :)
Dym zdecydowanie śmierdzi spalonym olejem. Dodam, że zaczęła palić się kontrolka od stanu olieju, mimo, że stan jest dobry (więcej niż polowa stanu)
Płynu w chłodnicy też nie ubywa
Czy możliwe, że po dłuższym postoju padły uszczelniacze zaworów?
Czytałem różne "mądrości" na innych forach, ale u mnie raczej nie padła uszczelka pod głowicą, nie zasysa oleju ze skrzyni, nie zasysa płynu hamulcowego, swiece sprawne, pali na wszystkie gary i takie tam podstawowe pierdoły...

Miał ktoś podobne objawy kiedyś?

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: wt sie 25, 2015 2:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
I tak podymil i przestal czy dymi ciagle?Jesli ciagle to lipa , ale jesli chwile to padly uszczelniacze i wypalil nagromadzony olej.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt sie 25, 2015 7:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
dzisiaj pojeżdziłem i dymu już nie było, jednak było jeszcze czuć z wydechu spalony olej. Póżniej zostawiłem auto na postoju z włączonym motorem na jakieś 20 minut. Po tym czasie wsiadłem, dodałem gazu i puścił lekkiego dymka.
A czy paląca się kontrolka oleju ma jakiś związek z przepływomierzem? Pytam, bo po odłączeniu wtyczek z przepływomierzy kontrolka zgasła i po ponownym włączeniu wtyczek już się nie zapalała. Ma to jakiś związyk, czy to zupełny zbieg okoliczności?

Wydaje mi się, że te moje przepływki coś kuleją. Przed urlopem wymieniłem wiązki od przepływek. Zrobiłem to "na głęboko" czyli wymieniłem kable od wtyczek od przepływomierz do wtyczek w sterownikach. pomyłki napewno nie było, bo robiłem kabelek po kabelku. Teraz motor tak dziwnie chodzi, tak "twardo" i czuć jakby wibrował układ wydechowy. Nie wiem co o tym myśleć ale coś mi nie pasuje...

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl