MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
380SE - Gaz https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=8058 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | CCCP [ ndz wrz 19, 2004 10:16 pm ] |
Tytuł: | 380SE - Gaz |
Witam. Mam malutki problem i szukam pomocy. Pytam się dlatego że tak czy siak jade do gaziaza ale chciałbym wiedzieć na czym moge stać (żeby mi nie wciskał jakiś bzdur) mianowicie jest tak: 1. Auto nie chodzi ani nie pali na benzynie 2. pali na gazie 3. pali tego gazu chyba z 40l (jak nie więcej) 4. przekręce zapłon i słychać jak gaz sobie leci do wtrysku 5. strzela 6. ma dziure w obrotach (min. obroty to około 500-600 po dodaniu gazu się zadławi i wskakuje na 1500-1700) Uprzedzam że samochód nie był jeżdzony od kwietnia i stał pod chmurką, ja przyjechałem kupiłem odpaliłem i pojechałem... pierw jeszcze dobrze chodziła ale po zrobieniu jakiś 20paru km. tak mi się dzieje. Pomożecie?? |
Autor: | TrickyKid [ ndz wrz 19, 2004 11:26 pm ] |
Tytuł: | |
Jedź najpierw do diagnostyka który zrobi żeby silnik chodził na benzynie, bo bez tego nie da się poprawnie gazu wyregulować. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn wrz 20, 2004 8:05 am ] |
Tytuł: | |
popiwram! najpierw benzyna do stanu takiego zeby była poprawna analiza spalin a pozniej GAZ ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn wrz 20, 2004 10:08 pm ] |
Tytuł: | |
Jak gaz leci to reduktor masz rozwalony. A poza tym to takie silniki odpala się tylko na benzynie! |
Autor: | CCCP [ wt wrz 21, 2004 4:08 pm ] |
Tytuł: | |
wiem doskonale że pali się tylko na benzynie ale innego wyjścia niestety nie miałem... a nie będe specjalnie lawety ciągał i płacił krocie, ale chodziło mi oto co może być powodem takiej pracy silnika. A to że pierw benzyna to wiem też sam... chodziło mi tylko oto, co z tym gazem może być nie tak, bo wiecie jak mogą ponaginać niektórzy... |
Autor: | Antoni Janikowski [ wt wrz 21, 2004 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
Za bogato ma!!! Strzela i pali duzo, czyli norma. |
Autor: | CCCP [ wt wrz 21, 2004 10:50 pm ] |
Tytuł: | |
hehe no to fajnie... może zaspawie jakieś 4 tłoki? powiniem mniej palić no nie?? |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr wrz 22, 2004 4:07 pm ] |
Tytuł: | |
Za bogatą mieszankę ma! O to mi chodziło |
Autor: | QATO [ śr wrz 22, 2004 9:03 pm ] |
Tytuł: | |
Witam serdecznie Antoni Janikowski pisze: Za bogatą mieszankę ma! O to mi chodziło
No i tu sie nie zgodze , zgodnie z wszelkimi dostepnymi mi wiadomosciami strzela jak ma za ubogo , CCCP , musisz wiec zrobic conajmniej V12 ![]() Generalnie kolejnosc : elektryka(palec, kopulka , przewody WN, swiece), uklad wtryskowy , w szczegolnosci ustawienie skladu mieszanki no i oczywiscie stan nieszczesnej tarczy przeplywomierza, na koniec dopiero regulacja pracy na gazie. Sprawdz jeszcze czy chodzi na benzynie na wysokich obrotach . PZDR |
Autor: | Antoni Janikowski [ czw wrz 23, 2004 3:59 pm ] |
Tytuł: | |
Na za bogatej też strzela. Zauważ że pali bardzo dużo. Widziałeś jak pracuje silnik zasilany dwoma paliwami(gaz i Pb bo np. emulator wtrysku się zrąbał)?? Wali w kolektor aż miło!! |
Autor: | QATO [ czw wrz 23, 2004 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
Witam serdecznie To ze duzo pali to jeszcze nie wszystko, ilosc gazu w stosunku do otwarcia przepustnicy nie jest funkcja liniowa i od czego innego zalezy na niskich a od czego innego na wysokich obrotach wiec jak najbardziej mozliwe jest ze na niskich ma za uboga mieszanke a pali jak smok bo na wysokich jest za uboga. Zauwaz ze i ile na niskich strzela roznie to na wysokich strzela tylko kiedy albo zaczyna brakowac gazu albo bardzo nagle otworzy sie przepustnice - w obydwu przypadkach powod jest ewidentny ![]() BTW przy k-jet , standardem jest ze dostaje Pb i LPG w momencie przelaczenia z Pb na gaz "winien" jest akumulator paliwa ktory po odlaczeniu pompy i tak utrzymuje cisnienie paliwa. PZDR |
Autor: | Antoni Janikowski [ czw wrz 23, 2004 10:14 pm ] |
Tytuł: | |
Po wyłączeniu pompy gaśnie od razu. Spada ciśnienie i zawory się zamykają w rozdzielaczu. Gożej jest kiedy przełączysz z gazu na benzynę trochę gazu w kolektorze + benzyna = albo się zaleje albo strzeli. Bądź mądry i pisz wiersze. Próbowałem kiedys zubozyć mieszanke u siebie i dać mu w palnik-poprostu lepiej sie zbierał i wogóle nie strzelał ani nie kichał. Nato miast mocno skęciłem,a póżniej ostro rozkręciłem gaz w Astrze i obu przypadkach strzelała- na bogatej jak i na ubogiej. Ale powiedz mi QATO dlaczego napisałeś że pali duzo bo na wysokich jest mieszanka uboga????????????? ![]() |
Autor: | andgor123 [ czw wrz 23, 2004 10:23 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: A poza tym to takie silniki odpala się tylko na benzynie!
Przez dwa sezony odpalałem tylko na LPG i jakoś nie mam żadnych problemów. Jakoś nigdy nie zdażyło mi się , aby reduktor zamarzł zimą , czy coś podobnego. Fakt faktem że jak jakiś czubek zwany dalej mechanikiem ustawił mi mieszankę (podczas wymiany filtra) to strzelał, był tak bogato ustawiony że nie chciał z rana zapalać, a palił tyle ile jechał ![]() |
Autor: | QATO [ pt wrz 24, 2004 12:33 am ] |
Tytuł: | |
Witam serdecznie Cytuj: Ale powiedz mi QATO dlaczego napisałeś że pali duzo bo na wysokich jest mieszanka uboga????????????? .A z tą liniowością to bym nie przesadzał.
Oczywiasta przejezyczenie mialo byc za bogata , pisalem posta "na szybko". No wlasnie nie jest liniowo , tzn. ilosc gazu NIE jest wprost proporcjonalna do otwarcia przepustnicy. PZDR |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt wrz 24, 2004 4:19 pm ] |
Tytuł: | |
Ale tutaj mamy do czynienia z instalacją z registrem więc raczej jak na wysokich jest bogata to i na niskich będzie podobna, chyba, że śrubka od wibracji mu się odkręca. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |