MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 15, 2025 1:29 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 28, 2004 11:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/10964 ... AG0003.jpg http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... AG0004.jpg Nie wiemczy bedzie widac zdjecia ale co tam-Poniewaz czujnik od paliwa w moim 124 zaczał cos swirowac tzn.po 450 km z niecałej połowy zbirnika pokazywał ze jeszcze cos jest paliwka i rezerwa nie swieciła(nie było jej nigdy odkad go mam) wiec postanowiłem przeprowadzic sekcje.Po wypruciu wskaznika i otwarcia brzucha okazło sie to co widac- :o -Widac było ze czujnik nie był ruszany od fabryki,wiec troche tego było.na zdjeciach jest juz czesciowo oczyszczony bo ten plastik biały i styki do rezerwy to dopiero odnajdywałem :lol:,No nic ale teraz jest gut i nawet rezerwa była! Co prawda poza zbiornikiem jak podłaczyłem wskaznik i bujałem ale mam nadzieje ze podczas jazdy tez bedzie swiecił bo raz auto stało na drodze bez paliwa :evil:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 29, 2004 2:11 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Będzie dobrze jak dokładnie oczyścisz...
Super czyści się małym pędzelkiem, wszystko zanurzając w kuwecie z benzyną ekstrakcyjną.
Sprawdź jeszcze czy nie są zaśniedziałe styki przy zegarach i przy czujniku.
Wskaźnik poziomu paliwa w mojej W123 skakał po przeczyszczeniu czujnika!
Okazało się, że była to wina niedokładnego zwierania złącza przy zegarach.

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 29, 2004 11:53 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
właśnie ... mi tez skacze .... czujnik jest super wyczyszczony ... hcyba wezme sie za wyjecie licznika

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 29, 2004 2:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Mi tam wskaznik nie skakał-rozebrałem dziada bo wskazywał jakies 10 litrow na oko i rezerwa nie działała.Dzisiaj stwierdzam ze jest pełny sukces [zlosnik],wskazowka opadła na pierwsza kreske ładnie i zapaliła sie rezerwa-tak jak ma byc.Super-piekny widok-az sie ciesze -warto było sie paprac w tym syfie!. Erio czysciłes wskaznik od paliwa u Ciebie? W benzynie tez takie syfy są? U mnie jak to nawet tego plastiku nie było widac :-?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 29, 2004 3:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
w benzynie mniej, mi troche zardzewial ten pret po ktorym plawik sie porusza i rdzawy nalot na wszystkim, na blkaszce od rezerwy przede wszystkim

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 28, 2006 8:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
No wlasnie ostatnio troche mi oszalal wskaznik paliwa...tzn niby jest normalnie az nagle sie podniesie (czasem nawet ze stanu rezerwy prawie do polowy), po czym potrafi sobie opasc bez problemu...Rezerwa raczej dziala prawidlowo ino sama wskazóweczka sobie podskakuje...Czy to rozlaczylo sie cos przy zegarach? Czy trzeba je wyjmowac zeby znow dzialalo ok?
Problem zrodzil sie gdy znow na gazie zaczalem jezdzic i czasem dluzej baku nie otwieralem (najpierw myslalem ze to moze cos nie tak z cisnieniem jak sie dluzej jedzie, ale znow pompa mi wtedy nie chodzi gdy na LPG jade)...

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl