MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 6:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lis 22, 2004 12:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
Cześć panowie
Interesują mnie wasze opinie na temat tej firmy, chciałbym gdzieś odstawić moją beczkę na dokładniejszy przegląd motoru bo coś niedobrego zaczyna się z nim dziać. Jeśli ktoś z was korzystał, a pewnie korzystał nie jeden to bardzo proszę o opinie jak z fachowością, jak z cenami, jak z terminami itp.

Dziękuję z góry-pozdrawiam

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 1:27 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Hej,
Jak rozumiem decydujacym kryterium jest odleglos od Ciebie:)
U Brolera moze byc bardzo fajnie. Ale nie musi, czytajac rozne posty warsztatowo warszawskie nie wszyscy byli zadowoleni. Jesli chodzi o bliskosc to jeszcze amg ma cos do polecenia, nie wiem czy to Minska czy nie, w kazdym razie "blisko" Ciebie. No i streszczajac tamte posty to ulica Tapicerska, ale to chyba dalej juz sie nie da:)

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 1:47 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Generalnie mogę polecić ten warsztat - kilka już przetestowałem i jak na razie u Brolera podobało mi się najbardziej, autko chodizło jak zegareczek i pousuwali nawet takie drobne usterki, których nikt wcześniej nie był w stanie zlokalizować... Fakt, faktem, że pojawiły się na forum różne opinie i pochwalne i niechlubne... Ale raczej wychodzi na plus...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 2:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Heja,
Akurat z tą firmą miałem parę razy do czynienia. Ponieważ z kilku różnych wizyt miałem różne wrażenia, co nie powinno mieć miejsca w firmie drogiej i uważanej za renomowaną, to moja ocena ogólna jest negatywna.
Podczas pierwszej wizyty zrobili sporo w podwoziu, usunęli luzy w przednim zawieszeniu itp. Odczuwalne przeze mnie wyniki naprawy - na duży plus, ale ja sam nie dłubię w aucie (przynajmniej jeśli chodzi o poważniejsze naprawy), więc co tak naprawdę tam wsadzili to nie wiem, nie mogę zweryfikować. No ale niech będzie, że ok, bo autko jeździ ok. Ale takie np. drobiazgi: "Regulacje światel ma pan u nas gratis" - ja na to, że bardzo fajnie (zresztą mówiłem, ile to ma kosztować i dlaczego nie więcej, wszystko uzgadnialiśmy na bieżąco). Odbieram auto, czytam protokolik z naprawy, a tam wyszczegolniona myjnia - 40 zł. Fakt, beczusia zostala umyta (choć wcale nie była brudna), ale mogli chociaż zapytać, no nie?
Potem byłem jeszcze dwa razy, przy czym za ostatnim razem (jakoś w lipcu) mieli do zrobienia m. in. regulację zaworów. Nadmienię, że ta przyjemność kosztowała mnie stówę - dobra, jestem jeszcze jeleń, mam auto od wiosny, nie mam rozeznanego rynku, ok, stówa to stówa. Tak czy inaczej taką podstawową regulację to w ASO powinni zrobić tak, żeby grało i świeciło!!! A tymczasem... Gwiazdeczka kompletnie straciła wigor po tej ich regulacji - szukając przyczyny w końcu trafiłem do p. Resiaka na Ursynowie, który orzekł, że zawory były źle wyregulowane, a dowodem prawdziwości tej diagnozy jest to, że wyregulował i teraz autko po prostu fruwa!!!
No i jeszcze przy tej okazji niedokładnie założyli przewód powrotny od wtryskiwacza, wskutek czego obficie zrosiłem asfalty warszawskie ropą.
Nie wiem, może powinienem był zawrzeć bliższą znajomość z konkretnym mechanikiem, żeby być pewien jakości usługi? Jeśli te 40 zeta za myjnię za perwszym razem to była forma "dodatku" dla mechanika, to wolałbym załatwić sprawę osobiście, za ewentualną drobną sugestią pana w biurze.
Ale to jest ASO, a nie warsztat sąsiada!
Uff...
I co wy na to? Fajnie że ten wątek się pojawił, bo mnie to troszkę dręczyło...

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 8:53 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
kocur pisze:
Ale to jest ASO, a nie warsztat sąsiada!


To nie jest ASO [zlosnik]

Co do zaworow, jesli nie byly dlugo regulowane to moze sie tak stac i po 1tys sie ustawia je ponownie.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 10:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
laudan pisze:
Co do zaworow, jesli nie byly dlugo regulowane to moze sie tak stac i po 1tys sie ustawia je ponownie.

Hm, tzn. nie da się ich wówczas od razu dobrze ustawić?
Jak kupiłem MB, to chodził OK, po regulacji - zdechł. Tak czy inaczej, coś tu nie gra. Powinni byli to stwierdzić i zrobić tak, żeby było dobrze.

Może nie ASO :oops: ale i nie warsztat sąsiada. [zlosnik]
Ale może rzeczywiście jestem niesprawiedliwy. Po pierwszej i drugiej wizycie było naprawde w porzo, a sporo zrobili.
Pozdrówienia.

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 10:24 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
kocur pisze:
Hm, tzn. nie da się ich wówczas od razu dobrze ustawić?
Jak kupiłem MB, to chodził OK, po regulacji - zdechł. Tak czy inaczej, coś tu nie gra. Powinni byli to stwierdzić i zrobić tak, żeby było dobrze.


Mogli ostrzec w sumie. W123 D trzeba ustawiac zawory co 10 czy 20 tkm. Malo kto to robi co 50 jak wogole.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 22, 2004 10:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
W mojej 108 naprawiali skrzynię biegów ze 4 miesiące (może 5?). Nie dzwonili, nie informowali. Mam wrażenie, że jest to dobry serwis, ale nie bardzo radzi sobie ze staruszkami. Gdybym jeździł 124 czy C to pewnie bym u nich serwisował - mimo wysokich cen.

Co do zaworów - może się zdarzyć, że po regulacji która nastąpiła po długim okresie nieregulowania, będzie chwilowe pogorszenie. Ale serwis powinien o tym uprzedzać. Na Tapicerskiej tak robią, ale święci nie są - po wymianie uszczelki kolektora nie dokręcili go!
Ale błedów nie popełnia tylko ten, który nic nie robi.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 12:02 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Polecam warsztat na ul. Tapicerskiej.
Uważam, że jest to czołówka w Warszawie!!!
Jeśli zdarzyłoby się coś takiego jak niedopatrzenie to jest to bardzo
SPORADYCZNY incydent, każdemu może się zdarzyć.

U pana Resiak też byłem...
Tanio, ale...!
Nie robi tak profesionalnie jak na Tapicerskiej.
Jak układał mi przewody paliwowe to zajęło mu to 1godz i zrobione
to było po "polsku". Przewody latały sobie, nie były poprzekładane
w tych miejscach jak jest to w rozwiązaniu oryginalnym.

Na tapicerskiej robili to kilka godzin! ale efekt jest powalający.
Normalnie fabryka!
Przewdody miedziane, naginali je dokładnie tak jak idzie pod samochodem
i dopiero zakładali pod autem.
Wzór brany był z przewodów hamulcowych :)
Dla mnie to jest profesionalne podejście, nawet z takimi głupimi przewodami paliwowymi.
Pomijam fakt że przechodzą dokładnie tak jak w oryginalne czyli NAD
poprzeczką, a nie pod jak w wersji Resiak 1.0beta :) (bez urazy)

Mimo to słyszałem dużo dobrych słów o obu tych warsztatach!

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 10:31 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
To jakoś taktycznie to trzeba rozegrać chyba, co by nie było smutno a tylko aplauz i zadowolenie, czy mam rację? Jezu mechanicy zaczynają mi przypominać służbę zdrowia. Trafić uczciwego i sumiennego jest trudno, z kolei metoda prób i błędów mi się nie uśmiecha bo przecież nie jeżdżę plastikiem tylko Mercem, trochę szkoda. Oj nie wiem co zrobić, a może ktoś mógłby podać mi tel. na tą Tapicerską może mniejsze ryzyko.

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 1:37 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Tapicerska: Karbowniczek, 846 23 28

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 2:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
fenkju

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 2:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Mechu pisze:
może ktoś mógłby podać mi tel. na tą Tapicerską może mniejsze ryzyko.


Jestem przekonany że się nie zawiedziesz!
A jeśli chodzi o ryzyko to jest naprawdę znikome
Po za tym nikt nigdy nie da Ci 100% gwarancji :)

Dam inny przykład: ostatnio wymieniałem płyn chłodniczy (na Tapicerskiej z lenistwa) i co zobaczyłem:

Zanim płyn został wlany do chłodnicy został podgrzany do temperatury silnika, żeby nie popękał blok!!!
To jest dla mnie profesionalizm.

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 3:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
To lubię !

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 3:22 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
MercBeginner pisze:
Jeśli zdarzyłoby się coś takiego jak niedopatrzenie to jest to bardzo
SPORADYCZNY incydent, każdemu może się zdarzyć.


Zgadzam się, tym bardziej, że sprawa do poważnych nie należała. Kolektory były przkręcone, ale zbyt słabo i rzęziło - myślałęm że wydech, ale przy wymianie płynów wyszło szydło z worka. Kaliber tej niedoróbki jest zbyt mały aby drzeć koty i rezygnować z usług Karbowniczka. Nadal go polecam!

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl