MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
w124 E 300td 24v https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=9531 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Beczko Maniak [ ndz gru 12, 2004 8:43 pm ] |
Tytuł: | w124 E 300td 24v |
witam tata kupił sobie niedawno w124 E 300 td 24V auto chodzi super z wyjątkiem jednej rzeczy przy zimnym silniku przy odpalaniu telepie silnikiem przez jakaś niedługą chwile,, po chwili dochodzi do siebie i juz jest wszystko ok ,,następnie przy dodaniu gazu na niskich obrotach zaczyna znów telepać coś jak by sie zapowietrzał silnik taki dziwny obiaw nietypowy dla diesla:) jednak jak wejdzie na wyzsze obroty jak jest juz na wyższych obrotach chodzi rowniótko jak pszczólka co moze byc koledzy powodem takiego zachowania tym bardziej dziwnego w dieslu 300 D ojciec cos wspominał jeszcze że coś mu w nie funkcjonuje z powietrzem przy silniku taka pompka gdzies w kolektor wchodzi ekologia czy jakoś tak to nazwał ,prosze o pomoc |
Autor: | FENIX [ ndz gru 12, 2004 8:53 pm ] |
Tytuł: | |
hmm objawy dziwnie znajomo wyglądają - zupełnie jak u mnie sprawdz sobie kompresje na cylindrach - całkiem możliwe że głowica jest już "aut" |
Autor: | _me: how_ [ ndz gru 12, 2004 8:55 pm ] |
Tytuł: | |
A o "ekologii" w 4V poczytaj tutaj: http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... tny+spalin i od razu ją omiń. |
Autor: | Beczko Maniak [ pn gru 13, 2004 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
witam fenix silnik ten jest taki zdrowy ze az mi sie nie chce wierzyc zeby głowica ,ma koło 200 tys przelotu samochod sprowadzony z niemiec ale przekaze ojcu o tym cos bedzie musiał z tym zrobić moze rzeczywiscie kompresja,nie przecze ze nie jednak wolałbym zeby nie bo będzie załamka |
Autor: | FENIX [ pn gru 13, 2004 8:34 pm ] |
Tytuł: | |
Beczko Maniak pisze: witam fenix silnik ten jest taki zdrowy ze az mi sie nie chce wierzyc zeby głowica ,ma koło 200 tys przelotu samochod sprowadzony z niemiec ale przekaze ojcu o tym cos bedzie musiał z tym zrobić moze rzeczywiscie kompresja,nie przecze ze nie jednak wolałbym zeby nie bo będzie załamka
oby to nie była głowica bo to nie miła sprawa może coś nie tak z pompą paliwa i nie daje na jeden cylinder odpowiedniej dawki ?? ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn gru 13, 2004 8:55 pm ] |
Tytuł: | |
jesli wystepuje to tylko na zimnym silniku tojest to tylko swieca zarowa,jesli na ciepłym to trzebaszukac niestety....Pompa jest elektroniczna,jest przepływomiez?-przepływki chyba nie ma ale pompa chyba juz elektoniczna-moze byc usterka elektroniki! |
Autor: | Beczko Maniak [ pn gru 13, 2004 9:19 pm ] |
Tytuł: | |
dzieje sie to rowniez na cieplym silniku wiec świeca ok ,trzeba bedzie szukac usterki |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn gru 13, 2004 9:40 pm ] |
Tytuł: | |
Pompa jest rzędowa Bosch bez elektroniki sterującej dawką. EGR mógł się zawiesić |
Autor: | Beczko Maniak [ czw gru 16, 2004 9:02 pm ] |
Tytuł: | |
skąd dokładnie jest brane sterownie elektrozaworów podcisnienia do załaczania AGR chodzi konkretnie o te dwa male elektrozawory bo ten silowniczek podcisnieniowy kolo kolektora wogle nie działa ,moze dlatego sie ten silnik dławi? |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt gru 17, 2004 1:52 pm ] |
Tytuł: | |
Nie pamiętam jak to jest sterowane ani nie ma teraz schamtu. Jedyne co pamiętam to za aku jest sterownik jakiś do tego (czarny jak mała paczka fajek) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |