| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| pytanko o silnik 126 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=9633 |
Strona 1 z 5 |
| Autor: | Maciek-GS [ czw gru 16, 2004 8:34 pm ] |
| Tytuł: | pytanko o silnik 126 |
hej mam małe pytanko co by wypadało zrobic jak silnik bierze olej no silnik ma przejechane 330 000 km i trzeba dolewać i to sporo ok. 1 l na 5 tyś km no i jeszcze jedno ile może kosztować wymiana uszczelek w skrzyni biegów automat ? pozdrawaim |
|
| Autor: | Antoni Janikowski [ czw gru 16, 2004 8:35 pm ] |
| Tytuł: | |
Jaki motor?? Tak dużo to nie bierze |
|
| Autor: | Maciek-GS [ czw gru 16, 2004 8:44 pm ] |
| Tytuł: | |
to jest 2,6 |
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw gru 16, 2004 8:46 pm ] |
| Tytuł: | |
Zuzycie oleju nie jest wielkie ale jak chcesz to mozna mu zmienic uszczelniacze zaworowe-jak nie zmieniane były dawno to powinno pomoc... |
|
| Autor: | JareG [ czw gru 16, 2004 8:49 pm ] |
| Tytuł: | |
Maciek-GS pisze: to jest 2,6
No to wymienic na taki, na ktorym w126 bedzie jezdzic, a nie sie kulac (czyli na V8 )
BTW: Gdyby bral wiecej niz 1l na 1000km, to moglbys sie martwic. A tak, to tylko ta mulowatosc powinna Ci spedzac sen z powiek
|
|
| Autor: | Maciek-GS [ czw gru 16, 2004 8:52 pm ] |
| Tytuł: | |
tez tak słyszałem o tych gumkach dzieki za rade a jakie uszczelki sie wymienia w automacie jak bierze olej? bo też ma nawki
|
|
| Autor: | Grzegi [ czw gru 16, 2004 8:54 pm ] |
| Tytuł: | |
JareG pisze: Maciek-GS pisze: to jest 2,6 No to wymienic na taki, na ktorym w126 bedzie jezdzic, a nie sie kulac (czyli na V8 )BTW: Gdyby bral wiecej niz 1l na 1000km, to moglbys sie martwic. A tak, to tylko ta mulowatosc powinna Ci spedzac sen z powiek ![]() ....no tak ma 560 to mądry......a swoją drogą 190 2,6 nawet nieźle robi .....124 pewnie też, ale gorzej......a 126 hmmm.......
|
|
| Autor: | Maciek-GS [ czw gru 16, 2004 8:58 pm ] |
| Tytuł: | |
no też bym wolał coś mocniejszego ale ojciec chciał coś ekonomicznego no i jeszcze jedno na takxie 5.0 by poszedł z torbami
|
|
| Autor: | JareG [ czw gru 16, 2004 9:01 pm ] |
| Tytuł: | |
Grzegi pisze: JareG pisze: Maciek-GS pisze: to jest 2,6 No to wymienic na taki, na ktorym w126 bedzie jezdzic, a nie sie kulac (czyli na V8 )BTW: Gdyby bral wiecej niz 1l na 1000km, to moglbys sie martwic. A tak, to tylko ta mulowatosc powinna Ci spedzac sen z powiek ![]() ....no tak ma 560 to mądry......a swoją drogą 190 2,6 nawet nieźle robi .....124 pewnie też, ale gorzej......a 126 hmmm....... ![]() w201 z M103 - rewelacja, jechalem = zarabisty pierdoped
w124 z M103 2.6 - ujdzie w126 z M103 2.6 - rzeznia, taczanka etc. Calkowite minimum to M103 3.0, w trasie daje rade - jak sie rozbuja to leci.. po miescie niestety trza go na obrotach, pali wtedy niewiele mniej od V8, a jezdzi DUZO gorzej
Tak to wyglada, wg mnie oczywiscie
|
|
| Autor: | Antoni Janikowski [ czw gru 16, 2004 10:05 pm ] |
| Tytuł: | |
Lepsze takie 2,6 niż jakiś diesel .Uszczelniacze zaworowe to jest cały dzień roboty.Mojemu dolewam 1l na cały okres od wymiany do wymiany czyli 10kkm, przy czym zaczyna brać po jakiś 7kkm.
|
|
| Autor: | Ocet [ czw gru 16, 2004 10:20 pm ] |
| Tytuł: | |
Ja rozumiem, ze mozna by bylo wydziwiac na 260SEC, jakby bylo, ale na limuzyne? Przeca to jest wlasnie pojazd do crusingu, a nie Porschejaeger! |
|
| Autor: | JareG [ czw gru 16, 2004 11:30 pm ] |
| Tytuł: | |
Ocet pisze: Ja rozumiem, ze mozna by bylo wydziwiac na 260SEC, jakby bylo, ale na limuzyne? Przeca to jest wlasnie pojazd do crusingu, a nie Porschejaeger!
E tam.. nie o to chodzi
Jezdzilem 300se, i nie mowie ze to dno totalne (podoba mi sie) - ale jednak tam gdzie V8 ma 1000 obrotow, to M103 ma 1500, itd. No i przyspieszenie nieporownywalne. A sam wiesz, ze po duzym miescie trzeba sie szybko uwijac.. ile razy musialem w W-wie czekac, az mnie ktos laskawie wpuscil - a z V8 to niewielka luka wystarczy, i juz jestes w kolumnie aut. Zupelnie inna jazda, bezstresowa
A cruising z V8 na pokladzie to jest wlasnie to - sam lubie szybki opuscic, i 50 - 60km/h sie toczyc
|
|
| Autor: | Antoni Janikowski [ pt gru 17, 2004 10:06 am ] |
| Tytuł: | |
I zimny łokieć JareG . M103 to jest dobre do W124 i W201, ale do W126 nie za bardzo.
|
|
| Autor: | JareG [ pt gru 17, 2004 10:55 am ] |
| Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: I zimny łokieć JareG . [zlosnik]Ale tak nawiasem mowiac, to kazdy (chyba?) posiadacz MB ma tendencje do 'zimnolokietkowania' - bo opiera reke na podszybiu. Szyby nie ma - masz lokiec lekko na zewnatrz ![]() Cytuj: M103 to jest dobre do W124 i W201, ale do W126 nie za bardzo.
300se to absulutne minimum, i nie na kazde warunki. No, ale jesli na taksowe, to faktycznie moze daje rade
|
|
| Autor: | Grzegi [ pt gru 17, 2004 11:11 am ] |
| Tytuł: | |
JareG pisze: Jezdzilem 300se, i nie mowie ze to dno totalne (podoba mi sie) - ale jednak tam gdzie V8 ma 1000 obrotow, to M103 ma 1500, itd.
dlatego przy normalnej jeździe może nawet mniej spalić. sam się zdziwiłem jak na spocie w Gdyni pojawiła się 380SE i właściciel twierdził, że spaliła mu na trasie około 9litrów.. w moim 280E to niestety raczej niemożliwie, wziąwszy pod uwage fakt, że przy 100kmh mam już 3000 rpm , a taka V8 pewnie 2400... |
|
| Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|