MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

na co zwrócic uwage kupując 124 2.3
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=9683
Strona 1 z 1

Autor:  robwroc [ ndz gru 19, 2004 12:57 am ]
Tytuł:  na co zwrócic uwage kupując 124 2.3

Witam

Prosze o podpowiedź na co trzeba zwrócić uwage w MB 124 91r 2.3 benz manual . Gdy chce sie go kupić .
z góry dzięki
pozdrawiam
ROBWROC

Autor:  AMG [ ndz gru 19, 2004 9:44 am ]
Tytuł:  Re: na co zwrócic uwage kupując 124 2.3

Zwróc uwage na Vin
-blacharke
-mechanike
-silnik (czy nie klepie)

Wsumie to chyba tak jak przy innych autach .

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz gru 19, 2004 9:58 am ]
Tytuł: 

Jak ma gaz to powiedz co tam siedzi(reduktor, mikser, sterownik). Jak jest aftomato to zbacz czy nie ślizga się i czy nie przeciąga.

Autor:  AMG [ ndz gru 19, 2004 10:31 am ]
Tytuł: 

manual*




*patrzy poczatek tematu [zlosnik]

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz gru 19, 2004 10:35 am ]
Tytuł: 

Nie wyspałem się :oops: :lol:

Autor:  robwroc [ ndz gru 19, 2004 10:05 pm ]
Tytuł: 

dzięki

ale głównie chodzi mi o uniknięcie niespodzianek takich , jakich można się doszukac np. w mb116 gdzie kupujesz autko ,spawdzasz wydaje ci się że masz dobrą blachę na podłodze a okazuje sie że to fajny , duży kawał maty wygłuszajacej w kolorze nadwozia,a blachy już dawnio nie ma. itp itd

Autor:  wiedzmin [ ndz gru 19, 2004 10:28 pm ]
Tytuł: 

obacz wałek rozrzadu .
Moze bedzie okrągły :)

Autor:  _me: how_ [ ndz gru 19, 2004 10:52 pm ]
Tytuł: 

Ktoś pisał o tym niedawno & ja też zauważyłem a nawet doświadczyłem:
kolektor wydechowy przy 230E pęka w okolicy pierwszego cylindra.

Szukałbym śladów po przebytym dzwonie, a jeśli to nie przeszkadza, to nieudolnie naprawionym dzwonie. W tym roczniku blacharsko "samo z siebie" nic się nie dzieje.

Autor:  Kamaru [ ndz gru 19, 2004 11:52 pm ]
Tytuł: 

(me: how) pisze:
Ktoś pisał o tym niedawno & ja też zauważyłem a nawet doświadczyłem:
kolektor wydechowy przy 230E pęka w okolicy pierwszego cylindra.

to ja pisałem o pekaniu kolektora ale nikt tego nie potwierdził.
Może znasz jakiś sposób żeby zatrzymać ten proces bo u mnie juz sie pojawiły rdzawe rysy :cry:.

Autor:  _me: how_ [ pn gru 20, 2004 9:47 am ]
Tytuł: 

Kamaru pisze:
to ja pisałem o pekaniu kolektora ale nikt tego nie potwierdził.
Może znasz jakiś sposób żeby zatrzymać ten proces bo u mnie juz sie pojawiły rdzawe rysy :cry:.



Jakoś umknął mi ten temat & skojarzyłem dopiero przy tej okazji :-? .

U mnie jest jeszcze gorzej, bo jest już pęknięcie. Ubytki widziałem także w 124. Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo...

Autor:  Kamaru [ pn gru 20, 2004 7:12 pm ]
Tytuł: 

(me: how) pisze:
. Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo...

Powiem szczerze że też myślałem o jakims mazidle w stylu poxipol :oops: ale chyba to by było nieskuteczne no i wygladu by nie miało. Moze jakies spawanie?

Autor:  Wookee [ pn gru 20, 2004 7:26 pm ]
Tytuł: 

Kamaru pisze:
(me: how) pisze:
. Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo...

Powiem szczerze że też myślałem o jakims mazidle w stylu poxipol :oops: ale chyba to by było nieskuteczne no i wygladu by nie miało. Moze jakies spawanie?

Znane mi kleje epoxy mają dendencję do mięknięcia w wysokich temperaturach. Jest to zresztą wygodne przy zwykłej Poxylinie, bo np. sklejoną porcelanę można łatwo rozkleić za pomocą garnka z gorącą wodą [zlosnik]

Na pewno kleje specjalne będą miały podwyższoną oporność termiczną, ale wątpię żeby zdzierżyły. W każdym razie nie dłużej niż kilka(naście) km. Jak ktoś zna nazwę innego specyfiku, to poproszę.

Spawanie pomaga, choć na ile, to zależy od kilku kwestii. Wymagania:

1. odp. elektroda do żeliwa
2. wygrzanie elementów (opcjonalne? :-? )
3. spawanie w osłonie gazowej
4. powolne studzenie

Zabieg ma tę zaletę, że jest w sumie powtarzalny [hehe]

Autor:  _me: how_ [ pn gru 20, 2004 7:51 pm ]
Tytuł: 

Wookee pisze:
Na pewno kleje specjalne będą miały podwyższoną oporność termiczną, ale wątpię żeby zdzierżyły. W każdym razie nie dłużej niż kilka(naście) km. Jak ktoś zna nazwę innego specyfiku, to poproszę.

Spawanie pomaga, choć na ile, to zależy od kilku kwestii. Wymagania:

1. odp. elektroda do żeliwa
2. wygrzanie elementów (opcjonalne? :-? )
3. spawanie w osłonie gazowej
4. powolne studzenie


Masa nałożona u mnie nie wyglądała świeżo nawet na początku. Wygląd jest oczywiście obciachowy, ale po kliku tysiącach nic się nie działo. Spaliny nie szły bokiem na pewno.

Pewnie i można to pospawać, tylko czy jest sens, jeśli nie jest to element trudnodostępny, a wymontowany można obejrzeć dokładnie od wewnątrz.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/