MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
na co zwrócic uwage kupując 124 2.3 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=9683 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | robwroc [ ndz gru 19, 2004 12:57 am ] |
Tytuł: | na co zwrócic uwage kupując 124 2.3 |
Witam Prosze o podpowiedź na co trzeba zwrócić uwage w MB 124 91r 2.3 benz manual . Gdy chce sie go kupić . z góry dzięki pozdrawiam ROBWROC |
Autor: | AMG [ ndz gru 19, 2004 9:44 am ] |
Tytuł: | Re: na co zwrócic uwage kupując 124 2.3 |
Zwróc uwage na Vin -blacharke -mechanike -silnik (czy nie klepie) Wsumie to chyba tak jak przy innych autach . |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz gru 19, 2004 9:58 am ] |
Tytuł: | |
Jak ma gaz to powiedz co tam siedzi(reduktor, mikser, sterownik). Jak jest aftomato to zbacz czy nie ślizga się i czy nie przeciąga. |
Autor: | AMG [ ndz gru 19, 2004 10:31 am ] |
Tytuł: | |
manual* *patrzy poczatek tematu ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz gru 19, 2004 10:35 am ] |
Tytuł: | |
Nie wyspałem się ![]() ![]() |
Autor: | robwroc [ ndz gru 19, 2004 10:05 pm ] |
Tytuł: | |
dzięki ale głównie chodzi mi o uniknięcie niespodzianek takich , jakich można się doszukac np. w mb116 gdzie kupujesz autko ,spawdzasz wydaje ci się że masz dobrą blachę na podłodze a okazuje sie że to fajny , duży kawał maty wygłuszajacej w kolorze nadwozia,a blachy już dawnio nie ma. itp itd |
Autor: | wiedzmin [ ndz gru 19, 2004 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
obacz wałek rozrzadu . Moze bedzie okrągły ![]() |
Autor: | _me: how_ [ ndz gru 19, 2004 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
Ktoś pisał o tym niedawno & ja też zauważyłem a nawet doświadczyłem: kolektor wydechowy przy 230E pęka w okolicy pierwszego cylindra. Szukałbym śladów po przebytym dzwonie, a jeśli to nie przeszkadza, to nieudolnie naprawionym dzwonie. W tym roczniku blacharsko "samo z siebie" nic się nie dzieje. |
Autor: | Kamaru [ ndz gru 19, 2004 11:52 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: Ktoś pisał o tym niedawno & ja też zauważyłem a nawet doświadczyłem:
kolektor wydechowy przy 230E pęka w okolicy pierwszego cylindra. to ja pisałem o pekaniu kolektora ale nikt tego nie potwierdził. Może znasz jakiś sposób żeby zatrzymać ten proces bo u mnie juz sie pojawiły rdzawe rysy ![]() |
Autor: | _me: how_ [ pn gru 20, 2004 9:47 am ] |
Tytuł: | |
Kamaru pisze: to ja pisałem o pekaniu kolektora ale nikt tego nie potwierdził.
Może znasz jakiś sposób żeby zatrzymać ten proces bo u mnie juz sie pojawiły rdzawe rysy ![]() Jakoś umknął mi ten temat & skojarzyłem dopiero przy tej okazji ![]() U mnie jest jeszcze gorzej, bo jest już pęknięcie. Ubytki widziałem także w 124. Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo... |
Autor: | Kamaru [ pn gru 20, 2004 7:12 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: . Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo...
Powiem szczerze że też myślałem o jakims mazidle w stylu poxipol ![]() |
Autor: | Wookee [ pn gru 20, 2004 7:26 pm ] |
Tytuł: | |
Kamaru pisze: (me: how) pisze: . Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo... Powiem szczerze że też myślałem o jakims mazidle w stylu poxipol ![]() Znane mi kleje epoxy mają dendencję do mięknięcia w wysokich temperaturach. Jest to zresztą wygodne przy zwykłej Poxylinie, bo np. sklejoną porcelanę można łatwo rozkleić za pomocą garnka z gorącą wodą ![]() Na pewno kleje specjalne będą miały podwyższoną oporność termiczną, ale wątpię żeby zdzierżyły. W każdym razie nie dłużej niż kilka(naście) km. Jak ktoś zna nazwę innego specyfiku, to poproszę. Spawanie pomaga, choć na ile, to zależy od kilku kwestii. Wymagania: 1. odp. elektroda do żeliwa 2. wygrzanie elementów (opcjonalne? ![]() 3. spawanie w osłonie gazowej 4. powolne studzenie Zabieg ma tę zaletę, że jest w sumie powtarzalny ![]() |
Autor: | _me: how_ [ pn gru 20, 2004 7:51 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Na pewno kleje specjalne będą miały podwyższoną oporność termiczną, ale wątpię żeby zdzierżyły. W każdym razie nie dłużej niż kilka(naście) km. Jak ktoś zna nazwę innego specyfiku, to poproszę.
Spawanie pomaga, choć na ile, to zależy od kilku kwestii. Wymagania: 1. odp. elektroda do żeliwa 2. wygrzanie elementów (opcjonalne? ![]() 3. spawanie w osłonie gazowej 4. powolne studzenie Masa nałożona u mnie nie wyglądała świeżo nawet na początku. Wygląd jest oczywiście obciachowy, ale po kliku tysiącach nic się nie działo. Spaliny nie szły bokiem na pewno. Pewnie i można to pospawać, tylko czy jest sens, jeśli nie jest to element trudnodostępny, a wymontowany można obejrzeć dokładnie od wewnątrz. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |