MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 12:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sty 10, 2005 12:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 17, 2004 1:43 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
Potrzebuję wiadomości na temat MB G klasa W 460 (W463) 200 GE

To wersja wypuszczona jedynie na rynek "makaronów" ;) . Domyślam się, że silnik będzie słaby, ale mi chodzi o samochód do lasu i to ekonomiczny (nic na ciężki teren).

Szczególnie proszę o opinie na temat silnika (identyczny w W 124 200E i W 201 190 E)
Chodzi mi o spalanie i awaryjność, a także o ewentualne koszty napraw - eksploatacyjne.

_________________
TYLE MAMY WŁADZY ILE MAMY ODPOWIEDZIALNOŚCI !!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 10, 2005 10:30 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 17, 2004 1:43 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
Moje pytania dotyczą tego właśnie auta.
Proszę o wiadomości użytkowników takiego silnika.


ObrazekObrazek

_________________
TYLE MAMY WŁADZY ILE MAMY ODPOWIEDZIALNOŚCI !!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 10, 2005 1:29 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Co do spalania to radziłbym się za dieslem rozejtrzeć ewentualnie chociaż 230E bo jest bezwątpienia duż "buda" więc wybór słabego silnika nie będzie miał przełorzenie na duże spalanie [szalone]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
Post: pn sty 10, 2005 4:26 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 09, 2005 4:12 pm
Posty: 43
ten silnik w G nie jest godny polecenia, bedzie palil tyle co M102 230 a jest o wiele slabszy, jak chcesz oszczedzac to poszukaj Diesla...[/b]

_________________
Rafal77

Ducati Monster S4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 11, 2005 9:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 17, 2004 1:43 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
Nie pokazałem wszystkich zdjęć.
Oszczędność tego samochodu leży za tylną kanapą :oops:


Obrazek


Już widzę miny antygazowników..... [szalone]
To nie był mój pomysł, ale moge to auto nabyć i chciałem dowiedzieć się czegoś więcej o silniku i o tym, czy będą problemy z ewentualnymi naprawami.
Nie jest to opcja zbyt częsta w Polsce, ale mam nadzieję, że skoro silnik występuje w innych modelach, to nie powinno być problemu.

Mam nadzieję, że forumowicze jeszcze udzielą mi kilku wskazówek. [poscig]

_________________
TYLE MAMY WŁADZY ILE MAMY ODPOWIEDZIALNOŚCI !!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 11, 2005 11:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
Napisz cos wiecej o tym samochodzie, rok, wyposazenie i jaka mialaby byc cena za niego, wtedy latwiejjest udzielic odpowiedz czy warto go brac.

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 11, 2005 12:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 17, 2004 1:43 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
Mercedes G 200
instalacja gazowa
Radio
180000 km
wykonczenia w drewnie
nigdy nie uzytkowany w terenie

takie dane dostałem

Wiem jeszcze, że skrzynia manual, no i stan idealny (ocena laika czyli powierzchowna)

cena - powinienem się zmieścić w 20 k zł ze sprowadzeniem (tego jeszcze nie jestem pewien)

_________________
TYLE MAMY WŁADZY ILE MAMY ODPOWIEDZIALNOŚCI !!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 11, 2005 3:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
jesli jest to 463, to za cene ok 20000zl, warto ja wziasc z kazdym silnikiem, to jest dobra cena.

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 12, 2005 1:15 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 22, 2004 11:10 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Gliwice
moj znajomy nabyl G z takim silnikiem po 2 miesiacach wlazyl 2.5 diesel przerobiony na turbo z w 124 (benzynowka nawet na Pb byla slaba gaz odpadal) teraz autko uczestniczy w rajdach terenowych i radzi sobie dobrze [zlosnikz]

_________________
MB W123 300D 82r.MB W123 240D 81r. VW Golf II 1.4 87r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 12, 2005 12:57 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Jesteś pewien, że to 463? Ma stały napęd na 4? Zegary od 124? 3 blokady?" Jeżeli tak, to bierz i się nie zastanawiaj. Na gazie będziesz miał najekonomiczniejszy wariant G jaki można sobie wymarzyc. Silnik nie jest taki słaby jak się wydaje. Fakt, rakieta to to nie jest (ale jaka G jest?) i model był tylko na Włochy (podatki). Z naprawami problemów nie powinno byc - to typowy silnik, taki sam jak w 124 (M102) o parametrach takich samych jak 230. Oczywiście rajdówki z tym silnikiem nie polecam robic, koła max 31" i nie za szerokie, bez zbędnego szpeju (kilogramy). ALe jako wycieczkowóz do lasu i do miejskiej dżungli - OK.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 3:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 17, 2004 1:43 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
WIELKIE DZIĘKI ZA RADY I OPINIE

Gdy już będzie w Polsce, to porobię parę zdjęć i pokażę na FORUM

[dzieki]

mam tylko nadzieję, że makaroniarz nie wytnie mi numeru z ceną :roll: , bo tam i w Niemczech auta z tego rocznika są sporo droższe

Jeśli możecie, to napiszcie mi jeszcze ile coś takiego może kosztować w KRAJU NAD WISŁĄ. Chodzi mi oczywiście o porównywalne auto w bdb. stanie (tamto auto podobno od spodu nie ma żadnych śladów użytkowania w terenie - wynik oględzin nie zapewnienia)

_________________
TYLE MAMY WŁADZY ILE MAMY ODPOWIEDZIALNOŚCI !!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 13, 2005 3:33 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Ceny G w Polsce zaczynają się od 12-14 tyś za złom przed opłatami. W miarę możliwy sprzęt, ale do roboty, to wydatek rzędu 20tyś i w górę. Dobrą G można kupić powyżej 30tyś (starsze roczniki, krótkie) a górną granicą jest pewnie ze 300.000zł za pełen wypas, 2 latek, 400cdi.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 2:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 17, 2004 1:43 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
Bukol pisze:
Jesteś pewien, że to 463? Ma stały napęd na 4? Zegary od 124? 3 blokady?"


Nie znam się jeszcze dobrze :oops: więc pytam...

Czy każdy 463 ma napęd stały na 4 i w związku z tym ile będzie mógla palić moja wersja - trudno się doszukać takich informacji w necie, a już długo próbuję.



czy przypadkiem to:
Obrazek
nie występuje jedynie w 463 - to tylko mój wniosek po przejrzeniu wielu zdjęć tych modeli

_________________
TYLE MAMY WŁADZY ILE MAMY ODPOWIEDZIALNOŚCI !!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 2:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 17, 2004 1:43 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
A TU LINK DLA OSÓB KTÓRZY CHCĄ SIĘ CZEGOŚ DOWIEDZIEĆ O GALENDZIE (może znacie, ale warto przypomnieć ;) )

http://www.mercedes-seite.de/mercedes/p ... inhalt.php
http://www.mercedes-seite.de/mercedes/p ... inhalt.php

Wynika, że silnik 200 jest niewiele słabszy od 230, a jednak opłaty niższe...

_________________
TYLE MAMY WŁADZY ILE MAMY ODPOWIEDZIALNOŚCI !!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 14, 2005 5:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Trudno mi powiedzieć, czy ten wlot to atrybut 463. Zbyt wiele przeróbek widziałem. Masz może zdjęcia wnętrza, głównie "centrum dowodzenia" - czyli konsoli z wajhami? Jeżeli poza lewarem skrzyni i reduktora są jeszcze takie "guziki" wyciągane do góry to mamy do czynienia z 460 z dołączanym napędem. Jeżeli blokady są załączane przyciskami na desce, to będzie to już stały 4x4.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl